Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+15
R.O.F.L
DirtyDog
RedclownIII
redalert
ericTheDog
Thetaxpayer
PE Dal
Secrist
fingubben
RedMentalCase
lazy
Infra
Dao
Sniperace
formsvackan
19 posters

    Israel - laglöshetens väg

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 11:35

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Det är inga lagar, dumskalle. På sin höjd är det
    en klausul i stadgarna. Men inte ens det kan du belägga.
    Men stadgar kan förhandlas om men då måste man förstås
    förhandla. Att sitta och fredsförhandla med en församling
    som redan är frälst är tämligen meningslöst.

    Det är bara du och israel som kallar det "Fredsförhandlingar".
    Jag kallar det spel för galleriet för att slippa fredsförhandla.

    (Sniper när han har lackat ur på Hamas):


    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Shouto

    Ok, så om det inte är en "lag" så kan det inte stadgas dödsstraff för det?

    menar du att stadgarna inte är något som gäller för Hamaz?
    och att den som skulle drista sig till att fredsförhandla med Israel inte behöver räkna med att straffas enligt dessa stadgar?

    och en sak skla du vara säker på, det är HAMAZ som VÄGRAR direkta fredsförhandlingar, av en outgrundlig orsak, som du kallar klausul i stadgarna Very Happy

    [color:871f=white}[size=18:0061]Belägg detta påstående, tack. Sitt inte bara och vräk ur dig. Och; när du ändå är igång: erkänn att det är israel som
    inte vill ha nån fred. hela världen vet - du sitter och nekar.[/size]

    Behövs det beläggas, FINNS dessa stadgar eller finns de INTE? Very Happy

    Och Israel HAR erbjudit direkta förhandlingar, men Hamaz stadgar FÖRBJUDER detta.

    Det är inget som är svårt att kolla upp för dig.

    Och Israel ser nog hellre att det blir fred än just Hamaz, för de har ju inte lyckats uppfylla vad deras traktat säger.....

    Varje raket, varje attack dessa gör förlänger kriget.

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 11:37

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Jag kan glädja dig med att du får rätt för en gångs skull, Snipern. Kl 8 i morse hördes en serie explossioner från de israeliska städerna Eilat och en grannstad
    i israel. Det tyck ha varit ett femtal Katusharaketer som slagit ner.

    Man undrar nu vilka underåriga Hamaskombattanter som skall få plikta med livet den här gången. Men huvudsaken är väl att du fått rätt när du säger. "Verkanseld vedergälls".


    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Frintelsensoffer

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Lgnen2

    Tror du att NÅGOT land i krig stillatigande skulle ta emot angrepp utan att gå till motangrepp?
    det är krigets naturliga sak...

    så, detta kommer få återverkningar, vilket jag tycker är tråkigt, men du får väl tacka dem som skickade dem för det.

    Tycker du det var BRA att de gjorde detta?

    Nej visst. Kl 8 i morse fick du belägg för att du har rätt på denna punkt.
    Nu är du väl ändå nöjd?



    Nej, tvärtom, jag tycker det är sorgligt att Hamaz ska offra folk på det sättet, att de så envetet ska kämpa att kriget ska fortsätta och oskyldiga ska dö...

    men DU tycker välk det var BRA att detta hände, du stöder ju de aktionerna eller hur?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2010-08-02, 11:43

    Jag stödjer självförsvar.

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 6abbas

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Fucksionism

    Jag emotsätter mig israels olagliga ockupation och olagliga blockad.

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Illegalockupation
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  formsvackan 2010-08-02, 11:49

    Sniperace skrev:FRED, hur de ska lösa de olika frågorna....
    det är en öppen fråga, bara de kommer så långt att de kan börja förhandla...
    Varför ska Hamas ännu en gång erbjuda fred med mindre än att Israel också "erbjuder" något ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 11:57

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:FRED, hur de ska lösa de olika frågorna....
    det är en öppen fråga, bara de kommer så långt att de kan börja förhandla...
    Varför ska Hamas ännu en gång erbjuda fred med mindre än att Israel också "erbjuder" något ?

    Så du anser inte att man ska förhandla om vad freden ska leda till och hur man ska få fred?

    vad är skillnad mellan fred "erbjuden" av Hmaz och samma av Israel?

    menar du att Hamaz ska DIKTERA villkor för fred?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 12:00

    Infra skrev:Jag stödjer självförsvar.

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 6abbas

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Fucksionism

    Jag emotsätter mig israels olagliga ockupation och olagliga blockad.

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Illegalockupation

    alla stöder väl självförsvar, men ser du det som självförsvar om den ene är svagare än den andre, och då väljer att istället för att ge sig på ovännen dödar hans barn?

    du stöder HAMAZ sätt att istället för att ge sig på förtryckaren, ge sig på dennes barn....
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 12:05

    Sniperace skrev:Nej, jag har inte uttalat stöd för det, utan förståelse VARFÖR de gör det, det är så i krig eller hur?

    INGA negligerar angrepp i krig....
    och speciellt INTE angrepp riktade enbart mot civila

    Du försvarar Israels vedergällning i nlägg efter inlägg!!!!!

    Hur FAN kan du förneka det????

    Och nej - det är inte så i krig, per automatik!!! Hade det varit så, hade du accepterat från det andra hållet också!!!

    OM MAN VILL HA FRED, är sådan vedergällning inte försvarbart!

    Du försvarar detta, med ursäkten att "det är krig"!

    Jag vägrar försvara sådana metoder, från båda håll, just för att det försvårar fred!

    Men du VILL NTE ha fred! Hade du velat detta, hade du INTE FÖRSVARAT denna vedergällning!!!!!!

    Du ogillar, skriver du, alla de som försvarar Hamas angrepp på civila, oavsett om dessa nu försvarat dessa eller inte - men DEN ENDA på detta forumet som försvaratmedvetna angrepp på civila, ÄR DU!

    Och du gör det i inlägg efter inlägg!!!!!!

    Krig fungerar på ett sätt, fred på ett annat!

    Vill du ha fred, kan du inte stödja krig!!!

    LOGIK, trögskalle!!!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 12:07

    Sniperace skrev:
    Ursäkta jag undrar, men....fredsförhandlar man inte med krigförande
    part? scratch

    Jo, normalt gör man detta, men tyvärr innehåller HAMAZ traktat FÖRBUD mot fredsförhandlingar, och dödsstraff för den som förhandlar fred med Israel.

    Så Infra, detta ÄR förbjudet för Hamaz enligt deras egna lagar..

    så fortfarande är det så att innan fred kan komma måste en del av dessa strykas, vilket du, Dao, och FS är motståndare till, dvs NI är krigsivrare och mot en möjlig fred!

    Oavsett vad som står i traktaten - har Hamas ERBJUDIT förhandlingar. Det är Israel som tackat nej!

    Så det är alltså inte dessa stadgar som är problemet!

    Fast som sagt... du och logik...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 12:08

    så länge du stöder Hamaz rätt att skicka raketer mot Israels civila, så får du accepterar att Israel besvarar denna mot samma punkt.

    Så länge du stöder att hamaz INTE ska stryka sina punkter som förhindrar fred och egen statsbildning är du FÖR fortsatt krig, konstigare är det INTE DAO, fred sker inte genom DINA eller Hamaz DIKTERADE villkor och Israels villkorlösa kapitulation....
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 12:10

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Infra skrev:Det är bara du och israel som kallar det "Fredsförhandlingar".
    Vad har Israel erbjudit sig att förhandla med Hamas om ?

    FRED, hur de ska lösa de olika frågorna....
    det är en öppen fråga, bara de kommer så långt att de kan börja förhandla...

    Frågan var mer om vad Israel har erbjudit för att visa att de verkligen VILL ha fred!

    Hamas erbjuder fred också, men utöver det har de erbjudit en början till förhandlingslösning. Någon förhandling om fred kan inte komma, förrän även Israel visar god vilja!

    Så frågan kommer igen - vad har Israel erbjudigt, som visar att de verkligen vill ha fred?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 12:12

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:FRED, hur de ska lösa de olika frågorna....
    det är en öppen fråga, bara de kommer så långt att de kan börja förhandla...
    Varför ska Hamas ännu en gång erbjuda fred med mindre än att Israel också "erbjuder" något ?

    Så du anser inte att man ska förhandla om vad freden ska leda till och hur man ska få fred?

    vad är skillnad mellan fred "erbjuden" av Hmaz och samma av Israel?

    menar du att Hamaz ska DIKTERA villkor för fred?

    För att kunna förhandla, måste man ha utgångspunkter i förhandlingarna! Hamas har erbjudit sådana - var är Israels erbjudande???

    Skillnaden är att Hamas har erbjufdigt något som innebär att de backar lite. Nu bör Israel göra samma erbjudande, för att visa att de verkligen VILL HA FRED!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 12:16

    Sniperace skrev:så länge du stöder Hamaz rätt att skicka raketer mot Israels civila, så får du accepterar att Israel besvarar denna mot samma punkt.

    Så länge du stöder att hamaz INTE ska stryka sina punkter som förhindrar fred och egen statsbildning är du FÖR fortsatt krig, konstigare är det INTE DAO, fred sker inte genom DINA eller Hamaz DIKTERADE villkor och Israels villkorlösa kapitulation....

    Är du medvetet dum i hvudet på något sätt???

    Jag är EMOT alla dessa raketer som avfyras - vare sig de är från Hamas, Israel eller några andra!!!

    DU försvarar Israels!

    Jag är emot Hamas stadgar!!! De har erbjudit sig att ta bort dessa, men Israel vägrar gå med på detta!!!

    Problemet ligger därmed hos Israel!!!

    Men som sagt - du och ligik!!!

    Man kan inte ha hållbara förhandlingar, om inte BÅDA PARTER är beredda på UPPOFFRINGAR!!!

    Hamas har ERBJUDITsådana uppoffringar!

    Israel har det INTE!!!!

    Skärp dig för fan, Sniper!!!

    Inte ens du är så korkad som du visar i dina inlägg!!!!!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 12:24


    Jag är emot Hamas stadgar!!! De har erbjudit sig att ta bort dessa, men Israel vägrar gå med på detta!!!
    JA OM Israel gör si eller så, ex lämnar ALLA bosättningar osv...

    är det ett erbjudande, snarare ett KRAV... Mad


    men som sagt med dessa borttagna så lämnas vägen öppen...
    som jag ser det är dessa inte förhandlingsbara, enbart HINDER för förhandlingar, men din konstiga logik säger annat... Very Happy


    Jag är EMOT alla dessa raketer som avfyras - vare sig de är från Hamas, Israel eller några andra!!!

    Det är jag med, men jag säger bara som det är, ett angrepp möts alltid av ett motangrepp, detta är inte på något sätt konstigt...

    slutar dessa komma behöver Israel inte gå till motangrepp eller hur?

    så börja du propagera för att Hamaz o co ska sluta med dessa så kanske, det leder någonstans.

    förresten vilket fint och civilicerat språk du har, 'r du upprörd? Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 12:32

    Sniperace skrev:

    Jag är emot Hamas stadgar!!! De har erbjudit sig att ta bort dessa, men Israel vägrar gå med på detta!!!
    JA OM Israel gör si eller så, ex lämnar ALLA bosättningar osv...

    är det ett erbjudande, snarare ett KRAV... Mad


    men som sagt med dessa borttagna så lämnas vägen öppen...
    som jag ser det är dessa inte förhandlingsbara, enbart HINDER för förhandlingar, men din konstiga logik säger annat... Very Happy


    Jag är EMOT alla dessa raketer som avfyras - vare sig de är från Hamas, Israel eller några andra!!!

    Det är jag med, men jag säger bara som det är, ett angrepp möts alltid av ett motangrepp, detta är inte på något sätt konstigt...

    slutar dessa komma behöver Israel inte gå till motangrepp eller hur?

    så börja du propagera för att Hamaz o co ska sluta med dessa så kanske, det leder någonstans.

    förresten vilket fint och civilicerat språk du har, 'r du upprörd? Very Happy

    Med ditt resonemang blir det ingen förhandling!


    Har du någon grund i ditt påstående att vedergällning med övervåld mot civila lett till fred?

    Då pratar jag om FRED, nte KAPITULATION, vilket är det rätta namnet på vad du eftersträvar!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 12:35

    Har du någon grund i ditt påstående att vedergällning med övervåld mot civila lett till fred?

    det är inte vedergällning mot civila som är målet, målet ÄR de stridande Hamaz som gömmer sig bak de civila, med beräkning att dessa SKA skadas för att dessa sedan ska användas i propagandasyfte om de elaka Israelerna....


    och fortffarande, stadgarna FÖRHINDRAR freden..... och en egen statsbildning
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 12:37

    Sniperace skrev:
    Har du någon grund i ditt påstående att vedergällning med övervåld mot civila lett till fred?

    det är inte vedergällning mot civila som är målet, målet ÄR de stridande Hamaz som gömmer sig bak de civila, med beräkning att dessa SKA skadas för att dessa sedan ska användas i propagandasyfte om de elaka Israelerna....


    och fortffarande, stadgarna FÖRHINDRAR freden..... och en egen statsbildning

    OM stadgarna hade haft en reell betydelse - hade Hamas aldrig erbjudit förhandlingar!

    Och om målet inte är att straffa civila i Gaza - så är israelerna dummare än tåget...

    Är det din mening?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2010-08-02, 12:40

    Sniper:

    "Det är jag med, men jag säger bara som det är, ett angrepp möts alltid av ett motangrepp, detta är inte på något sätt konstigt."

    Du blandar ihop angrepp och motangrepp din fjant. Det är israel som angriper,
    Palestina som motangriper. Vem var det egentligen som började?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 12:50

    Infra skrev:Sniper:

    "Det är jag med, men jag säger bara som det är, ett angrepp möts alltid av ett motangrepp, detta är inte på något sätt konstigt."

    Du blandar ihop angrepp och motangrepp din fjant. Det är israel som angriper,
    Palestina som motangriper. Vem var det egentligen som började?

    och slår barnet istället för ovännen Mad

    Anser DU att det är helt i sin ordning att de skickar raketerna mot Israels CIVILA?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 12:52

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Har du någon grund i ditt påstående att vedergällning med övervåld mot civila lett till fred?

    det är inte vedergällning mot civila som är målet, målet ÄR de stridande Hamaz som gömmer sig bak de civila, med beräkning att dessa SKA skadas för att dessa sedan ska användas i propagandasyfte om de elaka Israelerna....


    och fortffarande, stadgarna FÖRHINDRAR freden..... och en egen statsbildning

    OM stadgarna hade haft en reell betydelse - hade Hamas aldrig erbjudit förhandlingar!

    Och om målet inte är att straffa civila i Gaza - så är israelerna dummare än tåget...

    Är det din mening?

    Om de INTE hade någon reell betydelse för dem kunde de för längesedan kastat dem i historiens skräphög eller hur?

    och nej, det är dumtr att göra det, men det är idioti attr låta dem hållas...

    man ska INTE kunna gömma sig bak barn och kjolar och tro att man inte ska åka dit....
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 13:49

    Sniperace skrev:Om de INTE hade någon reell betydelse för dem kunde de för längesedan kastat dem i historiens skräphög eller hur?

    och nej, det är dumtr att göra det, men det är idioti attr låta dem hållas...

    man ska INTE kunna gömma sig bak barn och kjolar och tro att man inte ska åka dit....

    Vill du inte ha fred, så vill du inte...

    Vad kan jag göra åt det... Rolling Eyes

    Israel slipper åka dit när de gör så... uppenbarligen...
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2010-08-02, 16:45

    Det börjar bli många som ledsnat på alla terrorattacker.

    Jerusalem Post
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 17:03

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Om de INTE hade någon reell betydelse för dem kunde de för längesedan kastat dem i historiens skräphög eller hur?

    och nej, det är dumtr att göra det, men det är idioti attr låta dem hållas...

    man ska INTE kunna gömma sig bak barn och kjolar och tro att man inte ska åka dit....

    Vill du inte ha fred, så vill du inte...

    Vad kan jag göra åt det... Rolling Eyes

    Israel slipper åka dit när de gör så... uppenbarligen...
    Men du visar hela tiden att du ENBART vill ha fred på dina och HAMAZ villkor, men de är k.appast i den situationen att De kan ställa sådana!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 17:19

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Om de INTE hade någon reell betydelse för dem kunde de för längesedan kastat dem i historiens skräphög eller hur?

    och nej, det är dumtr att göra det, men det är idioti attr låta dem hållas...

    man ska INTE kunna gömma sig bak barn och kjolar och tro att man inte ska åka dit....

    Vill du inte ha fred, så vill du inte...

    Vad kan jag göra åt det... Rolling Eyes

    Israel slipper åka dit när de gör så... uppenbarligen...
    Men du visar hela tiden att du ENBART vill ha fred på dina och HAMAZ villkor, men de är k.appast i den situationen att De kan ställa sådana!

    Nej!

    Bra att du förtydligar att det är KAPITULATION du vill ha, inte fred!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 17:20

    lazy skrev:Det börjar bli många som ledsnat på alla terrorattacker.

    Jerusalem Post

    Ja, vi är många nu!

    Väntar på att du och Sniper skall sluta upp också...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sniperace 2010-08-02, 19:04

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Om de INTE hade någon reell betydelse för dem kunde de för längesedan kastat dem i historiens skräphög eller hur?

    och nej, det är dumtr att göra det, men det är idioti attr låta dem hållas...

    man ska INTE kunna gömma sig bak barn och kjolar och tro att man inte ska åka dit....

    Vill du inte ha fred, så vill du inte...

    Vad kan jag göra åt det... Rolling Eyes

    Israel slipper åka dit när de gör så... uppenbarligen...
    Men du visar hela tiden att du ENBART vill ha fred på dina och HAMAZ villkor, men de är k.appast i den situationen att De kan ställa sådana!

    Nej!

    Bra att du förtydligar att det är KAPITULATION du vill ha, inte fred!

    Att stryka dessa punkter är INTE kapitulation, att göra detta för att kunna mötas vid fredsförhandlingar där man sedan arbetar för sina saker är inte kapitulation.


    att sluta skicka raketer mot Israels civila avskjutna från platser där de räknar med så stora civila förluster som möjligt är inte heller kapitulation, bara i din sinnevärd!

    Sponsored content


    Israel - laglöshetens väg - Sida 2 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 07:44