Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Thrakath
MartinLindgren
marxisten
F.I.S.T
Sossar ee lata
9 posters

    Svensk lag när den är som bäst!!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-31, 03:57

    ett stort jääääävla skämt!!! dessa personer vittnar & dömer mot busarna, sen knullar dom 12 åringar på lediga rasterna!!!!! fyyy faan, en snara på sergels torg är vad som gäller!!!!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6518741.ab
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-31, 03:59

    ja det är för jävligt
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  marxisten 2010-01-31, 04:01

    Sossar ee lata skrev:ett stort jääääävla skämt!!! dessa personer vittnar & dömer mot busarna, sen knullar dom 12 åringar på lediga rasterna!!!!! fyyy faan, en snara på sergels torg är vad som gäller!!!!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6518741.ab

    Kanske inte snara på Sergels torg (det är för lindrigt)...

    För en gångs skull håller jag med dig, vilket jävla svin och missfoster...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-31, 05:32

    Så rätt, så rätt pang på gräddan som utnyttjar barn sexuellt!
    jag kommer ihåg en gång för många år sedan, när jag stog parkerad med bilen utanför Blue Vision vid fridhemsplan, utan att veta vad det var för place,satt och började undra vad det var för lirare som gled ut och in där!

    Klart man kände sig som en idiot när poletten till slut ramlade ner!
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Kanske inte snara på Sergels torg (det är för lindrigt)..

    Inlägg  Thrakath 2010-01-31, 10:30

    Det beror helt på var man placerar snaran. Snöra av "paketet" och häng upp jäveln tills det ramlar av.
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Och

    Inlägg  captaincodd 2010-01-31, 10:54

    den gubben känner gräddan av eliten i sverige,så är det helt okänt för alla??? Surprised
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  theward 2010-01-31, 10:58

    captaincodd skrev:den gubben känner gräddan av eliten i sverige,så är det helt okänt för alla??? Svensk lag när den är som bäst!!! Icon_surprised

    Det fina när sådan äckel faller, är att faller en ...faller flera.
    Men nog är det märkligt att sådant här kan få fortgå så länge, allt som oftast Svensk lag när den är som bäst!!! Icon_scratch
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Ja visst ää de

    Inlägg  captaincodd 2010-01-31, 11:00

    ´det är nog inte så rent i de fina salongerna som vi dödliga tycks tro,,,Valår oxå detta,vilken början,hehehe
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  theward 2010-01-31, 11:06

    äckel finnns i alla samhällsklasser och yrkesgrupper..........
    Fast jag tror att sådant äckelbeteendet helt klart underlättas om man har lite mera pengar i plånboken
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Dao 2010-01-31, 11:08

    Sossar ee lata skrev:ett stort jääääävla skämt!!! dessa personer vittnar & dömer mot busarna, sen knullar dom 12 åringar på lediga rasterna!!!!! fyyy faan, en snara på sergels torg är vad som gäller!!!!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6518741.ab

    Var finns uppgifterna om 12-åringar?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-01-31, 11:11

    theward skrev:
    captaincodd skrev:den gubben känner gräddan av eliten i sverige,så är det helt okänt för alla??? Svensk lag när den är som bäst!!! Icon_surprised

    Det fina när sådan äckel faller, är att faller en ...faller flera.
    Men nog är det märkligt att sådant här kan få fortgå så länge, allt som oftast Svensk lag när den är som bäst!!! Icon_scratch

    Att de kan syssla med såna perversiteter så länge beror på att de har den bästa täckmantel man kan ha! Poliser är ju kända för att hålla varandra om ryggen och de kan lagen (men följer den inte själva) bra att poliskåren får ett skamfilat rykte för då kan de bli en stor granskning av alla! (ingen skall känna sig säker)


    Senast ändrad av Redvictory den 2010-01-31, 11:50, ändrad totalt 1 gång
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Dao 2010-01-31, 11:25

    Ursäkta om jag bryter stämningen här inne, men bortsett från att han betalat för sex, vad mer har han gjort?

    Visst är det fördjävligt att en fd polischef, som dessutom betonat etik och moral, gör en sådan sak. Men problemet med prostitution och kvinnors utsatthet är större än denna affären!

    Vad är det perversa i affären, förutom det ovan nämnda?

    Är sexklubbar perverst?

    Är rollspel perverst?

    Är sexiga kläder pervetst?

    Att betala för sex, för att få personer att agera sexpartners mot sin vilja är fel - mycket fel! Tro inte att jag tycker annat!

    Men skall vi hänga denna personen, är det att se till att vi har mycket rep - för det finns många att döda då!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty DAO!!!! i min värld spelar det ingen roll om dom är 12 eller 14!!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-31, 11:29

    men det är ju väntat att vänsternissar som du ska ifrågasätta allt när folk blir åtalade, ni hatar ju allt vad straff heter och vill ha lindrigare påföljder!!! slå ihjäl aset!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty DAO ditt äckel

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-31, 11:30

    det handlar inte om sexköp! det är våldtäkt på barn!!!!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Dao 2010-01-31, 11:31

    Sossar ee lata skrev:men det är ju väntat att vänsternissar som du ska ifrågasätta allt när folk blir åtalade, ni hatar ju allt vad straff heter och vill ha lindrigare påföljder!!! slå ihjäl aset!

    Ber om ursäkt att jag tror på en fungerande demokratisk rättsstat!

    Förstår att du ogillar sådant, sel...

    Förövrigt ifrågasätter jag allt - alltid! Det är min natur!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Dao 2010-01-31, 11:33

    Sossar ee lata skrev:det handlar inte om sexköp! det är våldtäkt på barn!!!!

    Var finns barnen i artikeln? Eller har jag missat något?

    Det var en 17-åring, vad jag förstod... I SVerige är man lovlig från 15, och räknas därför inte som barn efter det - sexuellt!

    Men givetvis är det fel att en 17-åring tvingats till prostitution!

    Men jag vet också att det finns många som INTE tvingas till prostitution, i just den åldern. De har valt det själva, för att på ett enkelt sätt kunna få råd till de märkeskläder som omgivningen kräver av dem för att bli accepterade...

    DET är för djävligt!!!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Du kanske finns med på listorna dom hittat!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-31, 11:34

    så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  theward 2010-01-31, 11:36

    Sossar ee lata skrev:så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
    Sen kom det ett idiotinlägg, till slut Svensk lag när den är som bäst!!! Affraid
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Dao 2010-01-31, 11:39

    Sossar ee lata skrev:så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!

    Vilka svettpärlor???

    Kan du inte stå för dina ståndpunkter att vilja införa mobbavrättningar, så är det DITT problem!

    Jag bara undrar hur ni resonerar här! Inget annat!!!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-01-31, 11:41

    theward skrev:
    Sossar ee lata skrev:så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
    Sen kom det ett idiotinlägg, till slut Svensk lag när den är som bäst!!! Affraid

    Ja! men det var ju väntat! jag trodde högerns starkaste pajas skulle hinna före bara! nu blev det deras näst starkaste pajas S-ee-L! Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Dao 2010-01-31, 11:45

    Redvictory skrev:
    theward skrev:
    Sossar ee lata skrev:så svettpärlorna börjar komma i pannan på dig!
    Sen kom det ett idiotinlägg, till slut Svensk lag när den är som bäst!!! Affraid

    Ja! men det var ju väntat! jag trodde högerns starkaste pajas skulle hinna före bara! nu blev det deras näst starkaste pajas S-ee-L! Very Happy

    Nu var det inte bara högerdebattörer som reagerade överilat på denna tråden, vilket förvånade mig här...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-01-31, 12:00

    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:men det är ju väntat att vänsternissar som du ska ifrågasätta allt när folk blir åtalade, ni hatar ju allt vad straff heter och vill ha lindrigare påföljder!!! slå ihjäl aset!

    Ber om ursäkt att jag tror på en fungerande demokratisk rättsstat!

    Förstår att du ogillar sådant, sel...

    Förövrigt ifrågasätter jag allt - alltid! Det är min natur!

    Det är helt riktigt! en person är inte skyldig förrän denne är dömd! det jag reagerar över är att människor i maktposition som föreläser om våld mot kvinnor
    jämlikhet övergrepp m,m! detta maktmissbruk tycker jag är mycket illa speciellt om de varit inblandade i nåt som sker med tvång förnedring osv!

    Självklart skall de få syssla med sina sexuella böjelser bara de sker på lagligt sätt! gangbang där alla är med är i sig inte olagligt men sexköp är olagligt! de vet ju vad de ger sig in på för dessa kan ju lagen mer än många andra!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Dao 2010-01-31, 13:33

    Redvictory skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:men det är ju väntat att vänsternissar som du ska ifrågasätta allt när folk blir åtalade, ni hatar ju allt vad straff heter och vill ha lindrigare påföljder!!! slå ihjäl aset!

    Ber om ursäkt att jag tror på en fungerande demokratisk rättsstat!

    Förstår att du ogillar sådant, sel...

    Förövrigt ifrågasätter jag allt - alltid! Det är min natur!

    Det är helt riktigt! en person är inte skyldig förrän denne är dömd! det jag reagerar över är att människor i maktposition som föreläser om våld mot kvinnor
    jämlikhet övergrepp m,m! detta maktmissbruk tycker jag är mycket illa speciellt om de varit inblandade i nåt som sker med tvång förnedring osv!

    Självklart skall de få syssla med sina sexuella böjelser bara de sker på lagligt sätt! gangbang där alla är med är i sig inte olagligt men sexköp är olagligt! de vet ju vad de ger sig in på för dessa kan ju lagen mer än många andra!

    Frågan är var tvånget fanns?

    Kvinnan i intervjun säger själv att hon valde detta för att få mer pengar! Är det tvång då?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-31, 14:41

    DAO har rätt... man skall vara försiktig med att döma folk på förhand !!
    ... utan att veta nåt...
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty skattesmitare dömmer ni direkt

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-31, 16:21

    det är värre i sosseögon att smita från skatt än att våldta ett barn. Och vad det gäller tvång! tror ni att den 14åriga flickan han skulle möta i Falun gillar att bli våldtagen av en fet gubbe!!!??

    Sponsored content


    Svensk lag när den är som bäst!!! Empty Sv: Svensk lag när den är som bäst!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 09:25