Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    En skön reträttväg för han som kallar sig arsle !

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    En skön reträttväg för han som kallar sig arsle ! Empty En skön reträttväg för han som kallar sig arsle !

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-24, 19:50

    När argumenten tog slut så hänvisar han till att jag blockade honom under ett av hans spamanfall (Det gjorde jag)

    Och nu gör jag det igen.... Cool

    Den ende som blivit blockad av mig ,..... eftersom det andra "ASS-nicket" oxå var han
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    En skön reträttväg för han som kallar sig arsle ! Empty När startar debatten ?

    Inlägg  My Ass 2010-01-24, 19:52

    Tråd efter tråd startas i ren sabotage stil av en som SAMTIDIGT påstår att andra förstör debatten ????????????????????????????????

    Är det inte OS eller älgjakt snart så vi slipper se dig ? Smile
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    En skön reträttväg för han som kallar sig arsle ! Empty Sv: En skön reträttväg för han som kallar sig arsle !

    Inlägg  theward 2010-01-24, 20:29

    My Ass skrev:Tråd efter tråd startas i ren sabotage stil av en som SAMTIDIGT påstår att andra förstör debatten ????????????????????????????????

    Är det inte OS eller älgjakt snart så vi slipper se dig ? Smile

    Snart är det februari och då blir det förhoppningsvis städat och bra härinne, för gott Wink

    Sponsored content


    En skön reträttväg för han som kallar sig arsle ! Empty Sv: En skön reträttväg för han som kallar sig arsle !

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 13:10