Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams !

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams ! Empty Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams !

    Inlägg  Redvictory 2009-12-16, 13:39

    Detta kallar Alliansanängarna här på forumet trams och lögn!
    Se konsekvenserna!

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.1815653/nytt-bakslag-for-reinfeldt

    Här kommer en ny smäll för statsminister Fredrik Reinfeldt.
    Varannan svensk har fått minskat förtroende för regeringen efter debatten om de nya sjukreglerna, enligt en ny opinionsundersökning av Expressen och Demoskop.
    - Det hade varit bättre för våra opinionssiffror om jag hade haft mer tid att beskriva sjukskrivningsreformen, säger Reinfeldt till Expressen.

    Jag har sagt det tidigare! att Alliansen inte tar detta på allvar kommer kosta dem valet! nu väntar det Svenska folket på en riktig förändring i sjukförsäkringen! allt annat valfläsk är skämt och dåligt!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams ! Empty Sv: Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams !

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-16, 13:46

    Jag tror helt säkert att frågan kommer escalera under nästa år, ju fler som slängs ut,

    Håller helt med oppositionen,att det allvarligaste och helt oacceptabla är arr alliansregeringens politik redan leder till att människor tappar förtroendet för våra trygghetsystem!


    Men Reinfeldt tror ju att det bara är en storm i ett vattenglas, som han löser med nu när han snart är hemma igen, en eriksgata med sjuglasvagnen genom sverige för att mottaga folkets hyllningar?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams ! Empty Sv: Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams !

    Inlägg  Redvictory 2009-12-16, 14:05

    martin7lindgren skrev:Jag tror helt säkert att frågan kommer escalera under nästa år, ju fler som slängs ut,

    Håller helt med oppositionen,att det allvarligaste och helt oacceptabla är arr alliansregeringens politik redan leder till att människor tappar förtroendet för våra trygghetsystem!


    Men Reinfeldt tror ju att det bara är en storm i ett vattenglas, som han löser med nu när han snart är hemma igen, en eriksgata med sjuglasvagnen genom sverige för att mottaga folkets hyllningar?


    Anhängarna försvarar sjukförsäkringen till sista blodsdroppen och när Husmark och Regeringen ändrar den rycker de på axlarna och menar att det var bra att Alliansen tog till sig av kritiken! så otroligt pinsamt för dem! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams ! Empty Sv: Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams !

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-16, 14:27

    Men som tur är vet vi att alliansen åker ut ur rosenbad 2010, och deras anhängare får ta av sig hatten och kliva ner i diket några år framåt! Wink
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams ! Empty Sv: Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams !

    Inlägg  Redvictory 2009-12-16, 15:11

    martin7lindgren skrev:Men som tur är vet vi att alliansen åker ut ur rosenbad 2010, och deras anhängare får ta av sig hatten och kliva ner i diket några år framåt! Wink

    Några år? jag skulle bli mycket fundersam om det inte åtminstone blir två val framåt
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams ! Empty Sv: Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams !

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-16, 16:32

    Pssst, Med några år försökte jag bara vara lite julsnäll, självklart hoppas jag att vi slipper skräpalliansen för en lång tid efter nästa val! Wink
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams ! Empty Alliansen

    Inlägg  Secrist 2009-12-16, 21:17

    Pssst, Med några år försökte jag bara vara lite julsnäll, självklart hoppas jag att vi slipper skräpalliansen för en lång tid efter nästa val!

    Och det kommer att påverka ditt liv hur...?

    Sponsored content


    Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams ! Empty Sv: Alliansanhängarna kallar kritiken om sjukförsäkringen trams !

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 12:08