Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Aktuell händelse - behöver hjälp

    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Aktuell händelse - behöver hjälp

    Inlägg  womanlover 2009-02-18, 04:56

    Jag tar chansen att få lite reklam.
    Har startat mitt livs första blogg. Jag vill diskutera och höra åsikter om hur samhället ska tackla den ökande kriminaliteten.
    Men inläggen i min nystartade blogg är ytterst få.
    Please skriv ett inlägg så att bloggen kommer igång.

    http://kriminella.svaneholm.org/#home
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Sv: Aktuell händelse - behöver hjälp

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-18, 13:35

    pirat Ett tips, skicka iväg ett mail till grabbarna och tjejerna inne på Tjärhovsgatan på söder i Stockholm! pirat
    Med andra ord föreningen KRIS, kriminellas revanch i samhället,som för övrigt tagit över den gammla polis stationens lokaler, pirat
    Men maila dom så kanske du får fart påbloggen, men så fort jag kommer hem igen senare idag, så ska jag gå in på din blogg, det finns risk att vi kan ha en hel del och snacka om? pirat
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Sv: Aktuell händelse - behöver hjälp

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-18, 15:34

    Hej!!



    Kommer att kolla din blogg hopas att det är inget som är Rasistisk där...
    avatar
    Leena-66


    Antal inlägg : 175
    Join date : 09-02-18
    Ort : Stockholm

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Ang KRIS

    Inlägg  Leena-66 2009-02-19, 17:11

    Ett tag sedan avskedades Peter Söderlund- Kris-stockholm är numera ex-kris idag.
    Om du går in i Kris hemsida och vidare till aktuella händelser finns brevet från riks-kris där, och yttrande varför kris -stockholm inte få fortsätta som det var.
    Kris-stockholm har haft problem länge- inte minst med diveserna "drogfrihet och hederlighet", Ta kontakt med Krister i riks-kris i stället, det är seriöst.
    När det gäller att få bromsnig till det ökande kriminalitet- borde man satsa på ungdomar för att bekämpa detta med förebyggande.
    Jag jobbar själv med kriminella-vårdvistelse (§34), det finns bra krimprogramm som dom flesta gör under tiden på behandlingshem, i samband med missbruks behandlingen.
    Många kåkar har börjat och har drogfria behandlingsavdelningar- men det viktigaste för framtiden är förebyggande arbete bland ungdomar- dom behöver förebilder som inte idealiserar den destruktiva livstilen,som många gånger är lockande för unga.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Sv: Aktuell händelse - behöver hjälp

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 18:22

    Nu var det närmast honom jag tänkte på, för Krister är ju ordförande, känner honom sen gammalt! Very Happy
    Vem vet Leena66, vi kanske o0cksåhar sprungit på varandra någon gång under årens lopp? Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Sv: Aktuell händelse - behöver hjälp

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 18:38

    Tänkte bara berätta, att jag är en av dom gammla inventarierna i det gammla Lugnet, innan det brann ner, Very Happy
    Jag är av dom ca 100 tal som så att säga var bofasta där nere,
    Nuvarande Hammarby sjöstad, pirat
    Och hör och häpna, men många av oss har kirrat oss rätt bra idag, och många av dom tidigare lugnet grabbarna/tjejerna är idag eldsjälar hos K.R.I.S, pirat
    Själv har jag aldrig varit medlem, men som sagt dom flesta i föreningen är mina polare! Very Happy
    Till sist vill jag säga att jag är stolt över att vara en del av det gammla Lugnet, Very Happy
    Det är verkligen kultigt tycker iallafall jag! pirat
    avatar
    Leena-66


    Antal inlägg : 175
    Join date : 09-02-18
    Ort : Stockholm

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Joo-o Martin

    Inlägg  Leena-66 2009-02-19, 19:01

    Jag har många minnen från gamla Lugnet...stor sannorlighet finns att vi har mötts en gång i tiden...kanske flera gången dessutom.
    bom
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Sv: Aktuell händelse - behöver hjälp

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 21:18

    Trevligt, vi får väl se vad det lider,som du säger, stora chanser att det är som du säger, Very Happy
    Det vore lite roligt tycker jag, för vilket som så är Lugnet kult numera! Very Happy
    avatar
    Leena-66


    Antal inlägg : 175
    Join date : 09-02-18
    Ort : Stockholm

    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Joo du...

    Inlägg  Leena-66 2009-02-20, 11:09

    Lugnet var ju speciell- man kan inte säga annat.

    Sponsored content


    Aktuell händelse - behöver hjälp Empty Sv: Aktuell händelse - behöver hjälp

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 00:59