Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
blueheaven
Kakmonstret
IK HAAT COMMUNISME
Sniperace
R.O.F.L
lazy
kanaljen
MartinLindgren
MammaGuevara
Leena-66
Susz X
15 posters

    Nazister ger sig på politiker...

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  Susz X 2009-03-26, 11:33

    RedCloud skrev:Efter att ha läst en del av bombhögerns inlägg så antar jag att de också skulle fördöma tex Franska revolutionen och kalla de upproriska medborgarna för terrorister....


    Så kan man oxå se det- tänkte inte på det..vid närmare eftertanke har du banne mig rätt!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  lazy 2009-03-26, 11:36

    x


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 15:15, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 11:40

    "Intressant RC men den revolutionen var väl ändå lite speciell
    eller? "

    ALLA revolutioner är speciella

    "Nu är det ju längesen jag läste om den men det jag
    kommer ihåg är att det var adeln som blev slaktade p.g.a att
    folket svalt.
    "

    väldigt kortfattat men typ så

    Byt ut adeln mot bankirism/kapitalism så har du embryot till nya revolutioner världen runt, folk svälter, en liten liten klick vältrar sig i överflöd....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-26, 11:48

    Så sant som det är sagt!
    Många människor är fattiga, t.o.m svälter på många platser, No
    samtidigt som andra vältrar sig i överflöd?

    Vi vet ju hur det blev på Filipinerna, och hur det gick i Rumänien,o.s.v?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-26, 11:52

    Vi har ju också den omskrivne läkarstudenten, som inte får bli läkare,
    P.g.a av ett mord på en fackföreningsman i Sätra,
    Det var ju nazister, som utförde det, och studenten greps, dömdes och avtjänade det mordet!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  lazy 2009-03-26, 11:57

    x


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 15:16, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-26, 13:22

    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    Susz X skrev:Nu var det så att denne bland människorna populäre politikern blev knivskuren och hotad av nazister...
    Och - visst har nazister rent ut sagt att om de inte får makt att ingå i riksdag
    drar de sig inte för vapenmakt...Det framgick tydligt i Insider..

    Ja har TYDLIGT fördömt sådana dåd, me jag frågade också DIG vad DU tycker när vänsterextremister gör samma sak mot en nasse? en flock beväpnade med stenar, påkar OCH knivar?

    ser du DET som acceptabelt och värt uppmuntran?

    jag se allt sådant våld som svineri


    Sorry mr.Sniper



    Men jag måste meddela dig att detta är högerextremister som brände över 6 millioner människor för att de var "Judar" , kommer du inte ihåg den från grundskolan?! detta är ju för fan knappast vänster som har gjort den eller??


    Nu är det det som sker IDAG vi talar om dessa ligister och svin var inte ens en glimt i sin fars öga när Hitler levde.

    jag ser inte det som någon skillnad om en nasse knivhugger en vänstermänniska och när en vänstermänniska gör samma sak, jag ger INTE en vänstermobb några goda ord när de springer runt och vandaliserar och kastar gatsten osv under demonstrationer, precis som att jag inte ger en högermobb de... min fasta åsikt är att de är ALLA samma SVIN när de bär sig åt så och använder VÅLD och vandalism som politiskt vapen


    Sorry men måste medela dig en sak till ...


    En Nazist Svin är en Nazist Svin och därmed ingen människa !!, och denna skal INTE "BEHANDLAS SOM EN MÄNNISKA" thats it take it or leave it !!



    Jag tror faktisk inte att de finns någon alls som säger att en Nazist är en Människa ... om detta är i så fall personen i fråga har grova psykiska problem och jag tycker synd om dem ...


    Skall jag tycka synd om dig Sniper ??


    JAG är så långt ifrån nasse man kan vara, jag hatar dem lika mycket som de flesta, och kanske MER, men min gräns är att jag hatar att folk använder VÅLD, och jag är inte enögd nog att INTE kunna döma ANDRA som använder våld för att styra politik...

    jag ve inte hur DU vill att politiken och samhället ska vara, om sådant SKA lösas med VÅLD och vapen, eller om vi ska lösa problemen genom samtal och lag?

    Ska vår politik och samhällsklimat vara fredligt, eller ska vi gå därhän att vi SLÅSS om makten med vapen i hand?



    Jag önskar dig verkligen lycka till för diskussion med en Nazist undrar bara hur långt skulle du komma till någon lösning Very Happy.


    MVH
    //KTR
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-26, 13:26

    "
    Jag önskar dig verkligen lycka till för diskussion med en Nazist undrar bara hur långt skulle du komma till någon lösning
    MVH
    //KTR"


    Suszx som anser att hennes medmänniskor är "insekter" "vägglöss" "råttor" och skall trampas ihjäl och utrotas med gas??

    ZyklonB - Suszx med sån Härlig "människosyn"


    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 51large
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 13:58

    "Suszx som anser att hennes medmänniskor är "insekter" "vägglöss" "råttor" "

    När blev nazister "medmänniskor" ?

    De är väl snarare att betrakta som motmänniskor ?


    f.ö. är din kampanj mot SusX ganska patetisk....
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-26, 14:00

    Nu var det ju så Redcloud att suszx själv SKREV detta..

    Men så klart ingen har ju "ansvar" i ditt läger utan dessa skall "skyddas" hur absurt det än är.

    Kanske en "timeout" sedan plats som moderator på forumet för suszx?

    Eller blev hon "lurad" att skriva det??

    =)

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 14:07

    "Nu var det ju så Redcloud att suszx själv SKREV detta"

    och ?

    "Men så klart ingen har ju "ansvar" i ditt läger utan dessa skall "skyddas" hur absurt det än är."

    vilka sagor du tror på Fredrik, varje människa ansvarar för sig själv och sina handlingar, visste du inte det ?

    "Kanske en "timeout" sedan plats som moderator på forumet för suszx?"


    I så fall borde "timeout" ordineras för fler....

    "Eller blev hon "lurad" att skriva det?"


    vad är det som inte stämmer menar du ?
    Du går mörka krafter till mötes Fredrik, men det begriper du inte...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-26, 14:09

    som sagt redcloud och debattera är ej samma sak..

    här är hans "teknik" på UTVALDA offer.

    Godwins lag (viktig)


    * Ad hominem abusive eller argumentum ad personam – Argument där man förolämpar sin meningsmotståndare.
    * Ad hominem circumstantial – Man påstår att omständigheterna någon befinner sig i gör att han har fel.
    * Ad hominem tu quoque – Tu quoque betyder "du också".
    * Guilt by association - Argument som har som syfte att förknippa meningsmotståndaren med något, allmänt betraktat, dåligt.


    Sic.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 14:14

    "här är hans "teknik" på UTVALDA offer."

    utvalda o utvalda, du var och är den sämsta debattör jag någonsin träffat på, alla kategorier. Du mobbar, hånar och sprider förakt omkring och kan ö.h.t. inte ta in något som inte stämmer med din formulärbaserade politik utan anklagar alla andra för dina egna fel o brister. M.a.o. får du skylla dig själv som beter dig som en jävla barnunge 24-7
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-26, 14:16

    Redcloud kör på i invanda hjulspår.

    Inget blir sagt och hans utvalda mobbingoffer blir nersvärtat.

    Några Åsikter om SAKEN har han ej.. bara personen.

    Sorgligt och lågt.

    Nå suszx SKREV detta.. själv.. hon har nu inget ansvar utan jag har ansvaret för vad hon skev?

    redcloud "logik"=)
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 14:21

    "hon har nu inget ansvar utan jag har ansvaret för vad hon skev?"

    du menar att du försvarar nazister Fredrik ?
    Inget förvånar mig längre....
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-26, 14:23

    * Ad hominem abusive eller argumentum ad personam – Argument där man förolämpar sin meningsmotståndare.
    * Ad hominem circumstantial – Man påstår att omständigheterna någon befinner sig i gör att han har fel.
    * Ad hominem tu quoque – Tu quoque betyder "du också".
    * Guilt by association - Argument som har som syfte att förknippa meningsmotståndaren med något, allmänt betraktat, dåligt.

    samt ett evigt "Godwins lag" -du är nazist

    Aka Redcloud
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 14:35

    ett litet axplock ur fredrik rahms digra produktion, där han absolut inte går till personangrepp eller avviker från topic:

    gubben berra måste vara småkåt på mej som producerat 18 inlägg enkom till mig.

    Pillerknaprare och gaphals

    ZyklonB - suszx är ett bra namn på henne


    Akta dig så Martin ej ber dig slicka dej själv i baken med??

    Mmm trollsvackan kommer igen med sina alster.. som ngt under en sko när man gått ute med hunden.


    Trollsvackan skriver aldrig nått förutom massor av bevis på sin usla självkänsla.


    Nej du trollsvackan kryp tillbaka under din stenbro igen och dra in tentaklerna nu.

    (vilka droger tar du??)

    ser att trollsvackan leker en dålig kopia av carl ifrån ab

    Undrar om det är rea på folie på coop
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-26, 14:37

    Jamen suszx skrev detta men du kör enligt din invanda lista..och debatten blir mej.. så OVANLIGT redvcloud

    varför försvarar du suszx skrivande?

    anser DU att människor är löss insekter åttor och skall trampas ner och gasas??

    ja Det GÖR du eftersom DU... ja DU redcloud försvarar henne..

    lol! lol!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 14:41

    "varför försvarar du suszx skrivande?"

    för att hon står för något bra

    "anser DU att människor är löss insekter åttor och skall trampas ner och gasas??"

    vem sa att nazister var medmänniskor ?

    snarare motmänniskor

    Intressant att du går brunhögerns ärende Fredrik, dock inget förvånande.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-26, 14:41

    Jamen suszx skrev detta men du kör enligt din invanda lista..och debatten blir mej.. så OVANLIGT redcloud

    "* Ad hominem abusive eller argumentum ad personam – Argument där man förolämpar sin meningsmotståndare.
    * Ad hominem circumstantial – Man påstår att omständigheterna någon befinner sig i gör att han har fel.
    * Ad hominem tu quoque – Tu quoque betyder "du också".
    * Guilt by association - Argument som har som syfte att förknippa meningsmotståndaren med något, allmänt betraktat, dåligt.

    samt ett evigt "Godwins lag" -du är nazist

    Aka Redcloud"

    varför försvarar du suszx skrivande?

    anser DU att människor är löss insekter åttor och skall trampas ner och gasas??

    ja Det GÖR du eftersom DU... ja DU redcloud försvarar henne..
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 14:45

    Looki looki I can also copy & paste:

    "varför försvarar du suszx skrivande?"

    för att hon står för något bra

    "anser DU att människor är löss insekter åttor och skall trampas ner och gasas??"

    vem sa att nazister var medmänniskor ?

    snarare motmänniskor

    Intressant att du går brunhögerns ärende Fredrik, dock inget förvånande.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-26, 14:46

    * Ad hominem abusive eller argumentum ad personam – Argument där man förolämpar sin meningsmotståndare.
    * Ad hominem circumstantial – Man påstår att omständigheterna någon befinner sig i gör att han har fel.
    * Ad hominem tu quoque – Tu quoque betyder "du också".
    * Guilt by association - Argument som har som syfte att förknippa meningsmotståndaren med något, allmänt betraktat, dåligt.

    samt ett evigt "Godwins lag" -du är nazist

    Aka Redcloud
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-26, 14:51

    Mr. Raahhhmmmm! No I sitt esse?

    I sin sedvanliga kamp att försöka skapa oreda och vända människor mot varandra, No
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  RedCloud 2009-03-26, 14:53

    "I sitt esse?"

    Om karln (pojken?) ändå hade ngt att komma med så vore det väl uthärdligt.
    men det är ju bara copy&paste utan några som helst egna tankar eller ideer...
    tragiskt egentligen.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-26, 15:01

    TRAGISKT med stora bokstäver dessutom?

    Sponsored content


    Nazister ger sig på politiker... - Sida 4 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 09:52