Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
blueheaven
Kakmonstret
IK HAAT COMMUNISME
Sniperace
R.O.F.L
lazy
kanaljen
MartinLindgren
MammaGuevara
Leena-66
Susz X
15 posters

    Nazister ger sig på politiker...

    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-27, 00:53

    lazy skrev:Eller dina barn mördande kåta IDF brudar kanske ??

    Sorry KTR, du framstår mer o mer som en mycket sjuk
    människa.

    Äsch låt han va. Vi får hoppas att hans "ny-svenskhet" ligger och spökar. Annars kan man ju bara sucka och acceptera att vissa inte går ut gymnasiet.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 00:57

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    Susz X skrev:Nej- du har inte fel. Nazism , hot våld,skall absolut fördömas. I synnerhet då dessa förstör många ungdomars liv med indoktrinering och ett spelande på dessas rädsla i syfte att sprida hat...Dessa vuxna nazister är en förbannad skam för Sverige- och skapar utanförskap och brottslighet hos osäkra tonåringar.
    Avhoppare kallar själva nazism för sekter- eftersom de jobbar på exakt samma sätt som dito. Stämpeln som "ideologi" borde inte finnas- utan kallas för vad det är- en sekt.
    Att det sedan försvaras av vuxna som styr och är beroende av att kunna hjärntvätta ungdomar får man kallt räkna med...
    att dessa nazister nu gått "från ord till handling" såväl parlamentariskt som "på golvet" är inget nytt under solen...de orden yppades som sagt av den kände norsk/tyske ledaren som genomsyrar varenda organisation som en tråd..

    ungefär som Pro-palestinier i Malmö som hade Hitler-Plakat?
    ...

    Eller dina barn mördande kåta IDF brudar kanske ??

    Jaså, har IDF "brudar" mördat barn? När då?

    Och dem är snygga. Låt dem va! pirat






    Sorry men om dem skulle vara dem snyggaste i hela världen jag skulle känna förakt
    för sådana avarter dem äcklar mig


    Back to the question....


    Har de mordat barn ???

    Det för du läsa och se till med sina egna ögon ...om du har någon i alla fall
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 00:58

    Buddy Israel skrev:
    lazy skrev:Eller dina barn mördande kåta IDF brudar kanske ??

    Sorry KTR, du framstår mer o mer som en mycket sjuk
    människa.

    Äsch låt han va. Vi får hoppas att hans "ny-svenskhet" ligger och spökar. Annars kan man ju bara sucka och acceptera att vissa inte går ut gymnasiet.



    *asgarv*


    Det var roligaste som jag har läst på dööööö länge ...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  Susz X 2009-03-27, 01:01

    [quote="Buddy Israel"]
    Susz X skrev:


    Frågan är bara- hur ska vi bära oss åt för en ändrad värdering till sekt?
    Det finns mycket motstånd mot sådant vet du...systematiskt manipulerande kräk som gör allt för att "härska genom att splittra" ...kallt beräknande ..

    Ni skulle ju kunna börja kritisera vissa extremister ur vänstern såsom Lars som tydligt härjar för pro-islamism och ett Israel-fritt MÖ? Ska ni kritisera ska ni fan gå hela vägen! Inga genvägar!

    Vad du beskriver är givetvis viktigt att verkligheten kommer fram- och det har den gjort- med EXPO:s hjälp...om du nu missat det. Visserligen är jag politiskt oberoende själv- men tycker för den sakens skull inte om lögner och hittepå från sådana som vill ta makten över andra..
    Bara att klicka på länken:
    http://www.expo.se/2009/48_2475.html

    Så man gör nog klokt i att jobba för en attitydförändring ang nazism- det är ingen ideologi- det är en sekt..inte sant?!


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-27, 01:06, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  blueheaven 2009-03-27, 01:03

    Skönt att man även har spärrat ktr!

    Vilken rappakalja!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 01:07

    blueheaven skrev:Skönt att man även har spärrat ktr!

    Vilken rappakalja!


    Blue jag har sparat för dig en blå lollipop och den är stor varsågod sug på den Very Happy
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-27, 01:10

    KickTheRasist skrev:


    Sorry men om dem skulle vara dem snyggaste i hela världen jag skulle känna förakt
    för sådana avarter dem äcklar mig


    Back to the question....


    Har de mordat barn ???

    Det för du läsa och se till med sina egna ögon ...om du har någon i alla fall

    Herregud människa, din okunnighet verkligen beskådas om och om igen, du gör självmål efter självmål och lurar in dig själv i ett hörn. Om vi nu ska ta upp den snygga IDF soldaten; Du menar att hon har mördat barn? Har du säkra källor på detta eller läser du någon palestinsk blogg i vilken man med bild har denna fina kvinna med bevis?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  lazy 2009-03-27, 01:14

    x


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 15:31, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 01:26

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:


    Sorry men om dem skulle vara dem snyggaste i hela världen jag skulle känna förakt
    för sådana avarter dem äcklar mig


    Back to the question....


    Har de mordat barn ???

    Det för du läsa och se till med sina egna ögon ...om du har någon i alla fall

    Herregud människa, din okunnighet verkligen beskådas om och om igen, du gör självmål efter självmål och lurar in dig själv i ett hörn. Om vi nu ska ta upp den snygga IDF soldaten; Du menar att hon har mördat barn? Har du säkra källor på detta eller läser du någon palestinsk blogg i vilken man med bild har denna fina kvinna med bevis?


    Du är otroligt ..


    här :

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7952603.stm


    Det är knappast Palestinier ... men ved du vad från med och idag kommer jag att kolla på Palestinska källor

    Jag önskar dig att du kommer ut ur din dvala för en gångs skull och se sanningen, jag är knappast här att ljuga dig .
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-27, 01:31

    KickTheRasist skrev:

    Du är otroligt ..


    här :

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7952603.stm


    Det är knappast Palestinier ... men ved du vad från med och idag kommer jag att kolla på Palestinska källor

    Jag önskar dig att du kommer ut ur din dvala för en gångs skull och se sanningen, jag är knappast här att ljuga dig .

    Nej du är otrolig. Vart står det att kvinnliga IDF mördat civila?
    Att vissa rötägg skjutit civila vet jag redan, detta finns inom ALLA arméer.

    "Of course there may be exceptions but I have absolutely no doubt this will be inspected on a case-by-case basis"

    Lär dig läsa rätt någon gång!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 01:33

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:

    Du är otroligt ..


    här :

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7952603.stm


    Det är knappast Palestinier ... men ved du vad från med och idag kommer jag att kolla på Palestinska källor

    Jag önskar dig att du kommer ut ur din dvala för en gångs skull och se sanningen, jag är knappast här att ljuga dig .

    Nej du är otrolig. Vart står det att kvinnliga IDF mördat civila?
    Att vissa rötägg skjutit civila vet jag redan, detta finns inom ALLA arméer.

    "Of course there may be exceptions but I have absolutely no doubt this will be inspected on a case-by-case basis"

    Lär dig läsa rätt någon gång!



    Det spelar ingen roll om det var kvniligt IDF eller manligt ..... sen tar du en mening ur hela kontexten , detta är väldigt intelligent



    *asgarv*
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-27, 01:34

    KickTheRasist skrev:



    Det spelar ingen roll om det var kvniligt IDF eller manligt ..... sen tar du en mening ur hela kontexten , detta är väldigt intelligent



    *asgarv*

    Du är okunnig, det är bara det man konstatera. Du drar en hel arme över en kam.

    Du tror inte att det var det som var meningen? Det är bevisat, du ÄR ett troll.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 01:39

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:



    Det spelar ingen roll om det var kvniligt IDF eller manligt ..... sen tar du en mening ur hela kontexten , detta är väldigt intelligent



    *asgarv*

    Du är okunnig, det är bara det man konstatera. Du drar en hel arme över en kam.

    Du tror inte att det var det som var meningen? Det är bevisat, du ÄR ett troll.


    Hhahhahahaha

    Du har fått svart på vitt .. jag vet inte vilken bevis du vill ha mer .... om du inte ser det då har du verkligen problem med hälsa och jag önskar dig verkligen snabb tillfrisknande..
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-27, 01:41

    KickTheRasist skrev:


    Hhahhahahaha

    Du har fått svart på vitt .. jag vet inte vilken bevis du vill ha mer .... om du inte ser det då har du verkligen problem med hälsa och jag önskar dig verkligen snabb tillfrisknande..

    Vilka bevis? Att ett fåtal rötägg skött sitt jobb dåligt? Än en gång målar du in dig själv. Jag föreslår herrn att läsa klartext och förstå skillnaden mellan Bertil och Erik och den hela massan. Överkurs för dig?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 01:49

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:


    Hhahhahahaha

    Du har fått svart på vitt .. jag vet inte vilken bevis du vill ha mer .... om du inte ser det då har du verkligen problem med hälsa och jag önskar dig verkligen snabb tillfrisknande..

    Vilka bevis? Att ett fåtal rötägg skött sitt jobb dåligt? Än en gång målar du in dig själv. Jag föreslår herrn att läsa klartext och förstå skillnaden mellan Bertil och Erik och den hela massan. Överkurs för dig?


    Du får en chans till sen är faktisk inte värd att diskutera med dig

    här:

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1055574.html



    Om du verkligen inte ser vad jag menar och hur är det verkligen ... då vet jag faktisk inte vad skall jag säga till dig mera .
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-27, 01:59

    KickTheRasist skrev:


    Du får en chans till sen är faktisk inte värd att diskutera med dig

    här:

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1055574.html



    Om du verkligen inte ser vad jag menar och hur är det verkligen ... då vet jag faktisk inte vad skall jag säga till dig mera .

    Du är otrolig. Vi har redan konstaterat att IDF SOLDATER, inte IDF SOLDATERNA(jag förstår om du inte fattar vinken) dödat civila under konflikten! Du gör dig bara löjlig när du skickar nya länkar när jag redan hållt med dig om vad en del soldater har åstadkommit. Sedan hoppas jag att du är uppdaterad nog att veta att siffrorna blivit förklarade som för höga än vad verkligheten visar. Exempelvis gick palestinsk media ut och påstod att sjukhusen i Rafah var fyllda med offer, men detta var självklart inte fallet när övriga media väl kom dit. Häften av sängarna var tomma. Detta är ett stadigt mönster under hela kriget, vilket du inte kan ta del av i svensk media.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 02:13

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:


    Du får en chans till sen är faktisk inte värd att diskutera med dig

    här:

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1055574.html



    Om du verkligen inte ser vad jag menar och hur är det verkligen ... då vet jag faktisk inte vad skall jag säga till dig mera .

    Du är otrolig. Vi har redan konstaterat att IDF SOLDATER, inte IDF SOLDATERNA(jag förstår om du inte fattar vinken) dödat civila under konflikten! Du gör dig bara löjlig när du skickar nya länkar när jag redan hållt med dig om vad en del soldater har åstadkommit. Sedan hoppas jag att du är uppdaterad nog att veta att siffrorna blivit förklarade som för höga än vad verkligheten visar. Exempelvis gick palestinsk media ut och påstod att sjukhusen i Rafah var fyllda med offer, men detta var självklart inte fallet när övriga media väl kom dit. Häften av sängarna var tomma. Detta är ett stadigt mönster under hela kriget, vilket du inte kan ta del av i svensk media.



    Ok så du erkänner att IDF har dödat barn eller har jag fel där med ??
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-27, 02:15

    KickTheRasist skrev:



    Ok så du erkänner att IDF har dödat barn eller har jag fel där med ??

    Jag håller med om att MEDLEMMAR ur IDF mördat barn. Det är en radikal skillnad!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-27, 02:17

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:



    Ok så du erkänner att IDF har dödat barn eller har jag fel där med ??

    Jag håller med om att MEDLEMMAR ur IDF mördat barn. Det är en radikal skillnad!



    Ok bra .. där är jag nöjd faktisk ... sen kan vi diskutera mera om Palestina konflikten om du vill .

    Sponsored content


    Nazister ger sig på politiker... - Sida 6 Empty Sv: Nazister ger sig på politiker...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 13:13