Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-10, 13:31

    saxat
    "Uppdrag granskning 2 april 2008:
    "Josefs öde". I flera år har ledande svenska militärer delat en gemensam hemlighet: den mörka sanningen om vad som hände under operation Artemis i Kongo, där den topphemliga svenska specialstyrkan SSG deltog i en fredsbevarande insats 2003. Det handlar om förhör med en skenavrättning, skendränkning och ren tortyr. Offret? En tillfångatagen pojke vid namn Josef. Reportrar: Joachim Dyfvermark, Sven Bergman och Fredrik Laurin. Läs och se mer på Uppdrag gransknings webb: svt.se/uppdraggranskning "




    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-10, 13:34

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Sniperace 2009-09-10, 17:39

    var har du fakta för att KKK skulle vara inblandat, eller är det bara du som KALLAR dem detta?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-10, 22:07

    Är det vad tråden handlar om snipe?
    Försvarar du mördares/torterares apartheidfasoner?
    Du anser att det är helt okej att sådana finns inom
    sk fredsbevarande styrkor?

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Sniperace 2009-09-10, 22:11

    Susz X skrev:Är det vad tråden handlar om snipe?
    Försvarar du mördares/torterares apartheidfasoner?
    Du anser att det är helt okej att sådana finns inom
    sk fredsbevarande styrkor?


    Nej, jag bara ger dig svar på tal när det gäller missbruket av att anklaga alla för att vara KKK och nazister, detta är bara i din hjärna det sker av någon konstig anledning.....

    De behöver inte vara något av delarna för att vara grymma, du missbrukar detta genom att kalla allt för sådant, och det gör att de verkliga sådana inte längre kommer märkas.

    Det är det vanliga med att ropa att vargen kommer när du bär dig åt på det sättet
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-10, 22:12

    OCH VAD är du själv då?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-10, 22:14

    Susz X skrev:OCH VAD är du själv då?

    Han är en högeranhängare! det säger väl allt! Very Happy
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-10, 23:36

    Redvictory skrev:
    Susz X skrev:OCH VAD är du själv då?

    Han är en högeranhängare! det säger väl allt! Very Happy

    Tycks vara är VÄRRE än så RV...mycket värre.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  blueheaven 2009-09-11, 00:32

    Susz X skrev:
    Redvictory skrev:
    Susz X skrev:OCH VAD är du själv då?

    Han är en högeranhängare! det säger väl allt! Very Happy

    Tycks vara är VÄRRE än så RV...mycket värre.

    En KKK eller nazist? lol!

    SICK!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-11, 03:21

    Ja- sick är det vad han än är..kanske detsamma som du bh?:
    http://www.fof.se/tidning/2009/4/provrorsbiff
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Sniperace 2009-09-11, 08:17

    Susz X skrev:OCH VAD är du själv då?

    Jag är den som kommer tala om för dig att du är BLÅST, sjuk, och bara har en hjärncell!

    Förr trodde jag att du hade TVÅ, men att de var osams och inte talade med varandra, men nu har jag kommit underfund att du har bara en, men att i gengäld är den schitzofren.

    Jag hatar Rasister och våldsverkare, och anser att man inte ska missbruka just benämningar som Nazist eller kkk-are, jag anser inte heller att man ska missbruka Rote ArmeFractione epitetet utan grund.

    eller ska vi börja säga att AFA-killarnan är RAF som terroriserar på gatorna? skrika ut i forumen att Baader meinhofligan är aktiv i några förstäder och där kastar sten på polis, eller kanske ännu värre, att säga att det är al quaida som slänger stenarna och bränner bilarna?

    men se, det är det ingen som gör, det är bara du som hela tiden skriker vargen kommer så snart det sker dödande i dessa länder
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Susz X 2009-09-11, 13:32

    Upplever att du går i försvar och förminskar kkk:arnas vapenmakt
    och möjliga arbetssätt.
    Dina förnedrande och förlöjliande försök av mig som person upplever
    jag INTE som en vilja att ens finna fakta i ämnet- eller ens diskutera detta.
    Eller menar du med det att kkk enbart ägnar sig åt den politiska, parlamentariska delen
    i denna globala värld?Är det NSS (naziskinhead) som är markstyrkorna?

    I så fall får jag väl be om ursäkt Snipe- och ändra överskriften till rasister/fascister/ NSS..


    Personligen tycker jag INTE sånt ska tystas ned längre- som det hittills gjort.
    Vi vet att nazister försökt komma med i krig/ utbildningar i Sverige
    - men de som uppmärksammats har avsatts.
    Som om alla har det? Knappast troligt..
    Har någon som planerar och ger order avsatts? Inte mig veterligen..
    Och- har dess andra länder samma koll som vårt? Har vårt land full koll?
    Knappast troligt. VET däremot att det är fascisternas/ rasisternas mål att ha det..
    full kontroll..

    Är det RIMLIgT välja att blunda? Nopp- givetvis är inte frankrike ensamma om att
    ha rasister i armen- och av vilken anledning skulle inte kkk / nazisekter/ naziskinhead( NSS)
    och andra gangster( tex og) ha ett globalt samarbete inom
    även fredsstyrkor? Det har de/ ni ju annars..
    ( se uppdrag granskning ovan!.)


    (Nu ska vi se vad snipe har för försvar och förnedringar av
    mig som person på lager...
    eller blir det enbart upprepningar? spännande värre..)
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Sniperace 2009-09-11, 14:42

    Susz X skrev:Upplever att du går i försvar och förminskar kkk:arnas vapenmakt
    och möjliga arbetssätt.
    Dina förnedrande och förlöjliande försök av mig som person upplever
    jag INTE som en vilja att ens finna fakta i ämnet- eller ens diskutera detta.
    Eller menar du med det att kkk enbart ägnar sig åt den politiska, parlamentariska delen
    i denna globala värld?Är det NSS (naziskinhead) som är markstyrkorna?

    I så fall får jag väl be om ursäkt Snipe- och ändra överskriften till rasister/fascister/ NSS..


    Personligen tycker jag INTE sånt ska tystas ned längre- som det hittills gjort.
    Vi vet att nazister försökt komma med i krig/ utbildningar i Sverige
    - men de som uppmärksammats har avsatts.
    Som om alla har det? Knappast troligt..
    Har någon som planerar och ger order avsatts? Inte mig veterligen..
    Och- har dess andra länder samma koll som vårt? Har vårt land full koll?
    Knappast troligt. VET däremot att det är fascisternas/ rasisternas mål att ha det..
    full kontroll..

    Är det RIMLIgT välja att blunda? Nopp- givetvis är inte frankrike ensamma om att
    ha rasister i armen- och av vilken anledning skulle inte kkk / nazisekter/ naziskinhead( NSS)
    och andra gangster( tex og) ha ett globalt samarbete inom
    även fredsstyrkor? Det har de/ ni ju annars..
    ( se uppdrag granskning ovan!.)


    (Nu ska vi se vad snipe har för försvar och förnedringar av
    mig som person på lager...
    eller blir det enbart upprepningar? spännande värre..)

    Den som började med förnedringar var du, du har långt innan jag kallade dig något påstått att jag var nazistledare, kumlafånge, kriminell mm mm mm
    så du får helt enkelt svälja förtreten och stå ditt kast.

    Och fortfarande så försvarar jag INTE den vidriga organisationen KKK, det jag reagerar på är ditt vanemässiga utpekande av all onska som härstammande från just KKK och naziströrelsen, även om det inte finns ens det lilla minsta spår som pekar på dessa, har detta blivit någon form av mani hos dig?

    Räcker det inte att peka ut dem som de svin de är utan att blanda in annat som INGEN annan än du refererar till, inga experter, inga över huvud taget mer än DU blandar in dessa idioter

    Sponsored content


    KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!! Empty Sv: KKK/ rasister torterar under FREDSINSATSER !!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 08:28