Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Testaren är Tystaren

    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Testaren är Tystaren Empty Testaren är Tystaren

    Inlägg  blueheaven 2009-07-22, 22:44

    Corven skrev:
    DirtyDog skrev:
    Hade missat regeln om att förvanska folks nickname (och är lite frågande till den?) och skall försöka komma ihåg den.

    När
    det gäller Dao så är han Anarkist (och dessutom STOLT över det). Antar
    därför att det på forumet är förbjudet att kalla någon för mytoman
    (trots att de uppvisar alla dessa egenskaper och ser en dold agenda
    bakom allt som inträffar i samhället)?

    Är det alltså bättre att påstå att han är
    paranoid, att han fantiserar, att han är utrustad med svartvita synvinklar och har egna inre demoner?

    Dessa exempel i rött är vad Dao skrivit om mig på sistone men det kanske även är så att forumets regler inte gäller alla?
    Cool

    Om
    du talar om var dessa grejer står, så beivrar jag dom också. Är på
    semester och är bara inne sporadiskt, så jag har inte sett detta.

    Hela
    vitsen med detta forum är att vi ska hålla en god ton, och inte sänka
    oss till acbladets träsknivå. Därför är det inte ok att hånfullt
    förvanska folks nick. Det är heller inte ok att skriva så som du
    gjorde, eller så som du säger Dao skrivit till dig.

    Det för
    inte debatten framåt på något sätt när man börjar sätta epiteter på
    folk, det får tvärtom debatten att stanna av, och övergå i just det vi
    inte vill ha, nämligen hånfullheter.

    Håll er till sakfrågan, och utelämna hånet. Det kan ni roa er med på ac-bladet....

    Förstår inte hur folk orkar vara kvar på tystaren förutom de som är vänster då!

    Skrämmande! affraid

    Är det inte det ena så är det de andra som man anger som skäl! geek
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Testaren är Tystaren Empty Sv: Testaren är Tystaren

    Inlägg  Corven 2009-07-23, 10:31

    Varför håller du dig inte därifrån då? Du verkar ha svårt att hålla dig därifrån, fast du har slutat skriva nu sen jag började flytta inlägg istället för att radera dom. Antar att det beror på att du inte längre kan ljuga om åsiktscensur....

    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Testaren är Tystaren Empty Sv: Testaren är Tystaren

    Inlägg  blueheaven 2009-07-23, 11:08

    Corven skrev:Varför håller du dig inte därifrån då? Du verkar ha svårt att hålla dig därifrån, fast du har slutat skriva nu sen jag började flytta inlägg istället för att radera dom. Antar att det beror på att du inte längre kan ljuga om åsiktscensur....


    Tysta du DD och det blir dödstöten för testaren, nej jag skriver inte där jag inte får ha mina åsikter, jag är tystad och för mig spelar det ingen roll om inläggen är flyttade eller raderade där det råder censur finns det ingen mening att deltaga, du tycks ju vara helt blind för vad Dao en anarkist och AFA-it skriver och nu har du gett dessa typer en skyddad verkstad att leka i!
    Det som jag skriver här hade inte gått för sig på tystaren för det hade kallats för påhopp eller martyrskap eller något annat och själv hoppade du på en annan "höger" och skrev att denne bara sysslade med påhopp är det inte ynkligt så säg?
    Hur vore det om du med din debatt-skicklighet debatterade dig fram i stället för att censurera dig fram? No

    Sponsored content


    Testaren är Tystaren Empty Sv: Testaren är Tystaren

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 01:56