Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Varför refuserade AB detta mitt inlägg ?

    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Varför refuserade AB detta mitt inlägg ? Empty Varför refuserade AB detta mitt inlägg ?

    Inlägg  womanlover 2009-06-29, 22:25

    Denna insändare skickade jag nyss till Aftonbladet.
    Direkt blev den refuserad.
    Har jag använt fel ord . . eller . .
    Kan det vara att jag sa att Mona gillar muslimer . .
    Var är felet i mitt inlägg ??

    ARTIKELN: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5447749.ab

    Denna girighet finns även i Sverige - fast i kanske i lite mindre skala. Förr hette dom "Högern".
    Nu kallar dom sig "Nya moderaterna". Jag har till och med hört "Nya Arbetarpartiet". Skrattretande.
    Men det är samma skrot och korn - samma girighet och rövslickande för dom rika i samhället.
    Men tydligen så kan man lura folk dit man vill med lögner - om man är en charmig partiledare.
    Hur kan Reinfeldt sova gott på nätterna när han lurar en hel nation av arbetare.
    MEN så mycket bättre blev det nog inte om sossarna kom till makten. Dom är ju halvhöger. Med en partiledare som älskar muslimer . .
    Nee - för min del blir det SD eller Piratpartiet.
    "Nån djävla ordning får de va" - som Hermansson sa.

    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Varför refuserade AB detta mitt inlägg ? Empty Sv: Varför refuserade AB detta mitt inlägg ?

    Inlägg  mimra 2009-06-29, 22:51

    Hittade just det här på youtube,tydligen är det numera förbjudet att lägga ut den
    här videon...läs nedanför rutan. Laughing

    https://www.youtube.com/watch?v=Us9OQvN0oyU

    Det gick visst inte ens att få en klickbar länk men det handlar om den gamla vanliga Mona Sahlin och hennes fiffel som numera inte får visas offentligt för det är
    tydligen nåt brott mot upphovsrätten.Välkommna till DDR.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför refuserade AB detta mitt inlägg ? Empty Sv: Varför refuserade AB detta mitt inlägg ?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-29, 22:57

    ja varför raderades du, kanske för ditt inlägg är ett sätt att lägga in lite av den sedvanliga rasistskiten?
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Varför refuserade AB detta mitt inlägg ? Empty Sv: Varför refuserade AB detta mitt inlägg ?

    Inlägg  mimra 2009-06-29, 23:07

    martin7lindgren skrev:ja varför raderades du, kanske för ditt inlägg är ett sätt att lägga in lite av den sedvanliga rasistskiten?

    Du missade visst att womanlover tucker illa om alliansen. affraid

    Sponsored content


    Varför refuserade AB detta mitt inlägg ? Empty Sv: Varför refuserade AB detta mitt inlägg ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 10:36