Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+27
GustavAnder
Redvictory
Blåfront
theward
KickTheRasist
DirtyDog
martin7Iindgren
lnfra
Sossar-e-Iata
kanaIjen
bIueheaven
berraIarzon
womanIover
RedCIoud
kanaljen
Stefan
Susz X
SiP
Regndrottning
Dao
fredrik rahm70
lazy
berralarzon
Infra
x-medborgare
MartinLindgren
Sniperace
31 posters

    en VARNING

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 11:31

    Ärligt talat Regndrottning, du trivs rätt bra att kunna gå in här och kritisera andra, eller hur?

    Varför går du in här, jo du vill hålla koll på vad som sägs, men du slänger dig över mig när jag undrar varför inte jag kan gå in på testaren och kolla vad som sägs där,

    Jag vet ju att det har snackats om mig där, t.ex!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 11:35

    Varför tror ni jag reggade in mig där från början, jo för att kunna se vad som sägs?
    Vem har bett att uteslutas, inte jag, det är Snipers verk, sen att han slingrar sig efteråt säger ju en hel del,

    Även om dom som rättfärdigar det betendet, eller hur?


    Men, men att själva förbehålla sig rätten att kritisera andra efter behag, är tydligen okey,
    Men om det riktas kritik mot det stängda forumet testaren som inte välkommnar alla som man säger, ja då djävlar kommer kavalleriet och hugger och gör vad dom kan för att kväva kritiken!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-26, 11:42, ändrad totalt 1 gång
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Corven 2009-05-26, 11:41

    martin7lindgren skrev:
    Dessutom har ju jag inte bett att bli avstängd, jag sa bara att Sniper som är moderator där, ska inte komma här och kalla mig fyllo och knarkare,
    Sen att han nu slingrar sig och erbjuder att det går bra och komma krypande!


    Nej, du har inte ordagrant bett om att bli avstängd.

    Du har sagt följande, jag ahr förstorat upp de stycken där du deklarerar att du inte vill vara där:

    martin7lindgren skrev:
    RE: redcloud loggar in på corvens NYA forum och vips dyker namnapparen upp här..som igår..vad är nytt annars?? - ons maj 20, 2009 11:28 am

    Hmmm...,När har jag sagt att jag får göra som jag vill här,
    jag har sagt att forumet är ocensurerat, men det gäller ju alla!

    Vad mitt inlägg hade med corvens forum att göra?
    Precis allt, förstår du inte det, så är det inget och göra åt?

    Som jag sa, corven skapar ju sitt forum som hon vill, men tillhanda håller hon inte en moderator som står över alla tvivel om jäv,
    Så är forumet inget för mig?

    Sen får väl andra göra som dom vill, sen tycker jag dina anklagelser mot Red Cloud bara är luft,
    Finns ingen anledning att betvivla att han är rak, han säger vad han tycker som dom flesta andra!

    RE: Hur kan man ha ett sådant här forum? - tor maj 21, 2009 10:47 am

    Det är väl bara gratta corven och Sniper till att mig slipper dom i sitt forum,
    visserligen reggade jag mig härom dagen,
    Men då visste jag inte att Mr. Sniper var moderator, aldrig jag går in på ett forum där någon som kallar mig både fyllo och knarkare så fort det inte passar, är moderator! Evil or Very Mad

    RE: Hur kan man ha ett sådant här forum? - tor maj 21, 2009 11:01 am

    Ingen skillnad?
    Självklart ska ingen Mr. Sniper moderera mig?
    Gratulerar igen, ni slipper mig på ert forum!

    Du och Madame Lazy är lika goda kålsupare på två, har svårt för människor som inbillar sig stå över andra,

    HOPPAS ATT DET HÄR FORUMET LEVER VIDARE!

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 11:52

    Ta och stila dig nu Corven, jag reggade in mig för jag tänkte vara medlem där?
    Varför annars?

    Sen när jag fick veta att Du valt Sniper för att han naldrig går till personangrepp,
    Så ifrågasatte jag, eftersom han precis kallat mig både fyllo och knarkare!

    Men då tog det hus i helvete, avstängd utan att ha postat några inlägg alls,
    Så varför inte du ser bristerna och försöker rätta till, utann istället bara slår ifrån dig och lägger över skiten på mig!

    En liten ursäkt från Sniper och ett löfte att han ínte skulle hänga ut mig som han gjort tidigare, hade ju kunnat stärkt upp hans förtroende!

    Men istället blev det bara det där skyll dig själv skiten, både från dig och honom!

    Du kan ju inte på fullt allvar påstå att jag sitter och ljuger!
    Sen har ju jag sett att det snackats om mig på testaren, men kan inte längre se om det görs det,
    Då kanske du kan visa att det inte snackas om mig längre, t.ex!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-26, 11:52

    martin7lindgren skrev:Det hindrar inte mig att säga vad jag tycker?
    För att göra det lite enkelt, du kan ju gå in här och kolla vad t.ex jag säger som du vill,
    Men jag kan inte gå in på testaren och kolla vad ni säger där!
    Dom flesta härifrån som gått över, efter att ha sagt sitt om acbladet, kommer ju ändå in här när man själv vill,

    Dessutom har ju jag inte bett att bli avstängd, jag sa bara att Sniper som är moderator där, ska inte komma här och kalla mig fyllo och knarkare,
    Sen att han nu slingrar sig och erbjuder att det går bra och komma krypande!

    Men jag gnäller ju inte på dig för du finns på testaren, så varför du gnäller på mig vet ju bara du xmedborgare!

    jag gnäller inte på dig martin jag undrade bara varför.. Very Happy
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Corven 2009-05-26, 11:57

    Och det handlar inte om att kväva kritik, det handlar om att stävja otyg som hänt härinne, och som borde ha modererats. Man kan faktiskt moderera utan att censurera.

    För mig är censur när man raderar inlägg för att åsikterna i det är mot moderatorns uppfattning. T ex om Blueheaven skriver att kommunism är skit, vilket han anser, så raderar jag det för att jag tycker han har fel. Det är censur enligt mig. Han får inte skriva vad han tycker. Sånt förekommer INTE på testaren.

    Moderering däremot är när man raderar inlägg som enbart innehåller rena påhopp, som när FR skrev sitt vidriga inlägg till Martin om stumpar. Eller inlägg som de nicknapparen skrev. Bort med sån skit.

    Men obekväma åsikter i de olika ämnena, det ska inte censureras.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 11:58

    HELT RÄTT corven, om din moderator inte kan lova mig att det är slut på personangreppen,
    Kalla mig fyllo och knarkare är angrepp!
    Då är inte testaren något för mig, skulle du vilja modereras av någon som kallade dig sånt?
    Men vad hände, skyll dig själv blev svaret, och direktavstängning, som påstogs vara på min begäran!


    SÅ TÄNK DIG FÖR LITE INNAN DU BÖRJARV YLA CORVEN!
    SEN GÅR JU DU IN HÄR OCH KRITISERAR HEJ VILT SJÄLV, MEN TA KRITIK SJÄLV TYCKS DU HA SVÅRT FÖR!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 12:08

    Lägg av nu corven, för att göra en lång historia kort,
    Nu när vi kan vara överens om att moralkraven på både dig och Sniper höjts i och med testaren!
    Så hade det räckt bra om ni båda gått ut och insett klavertrampet, och bara enkelt sagt inga fler personangrepp mot någon från er sida, No

    Men inte, istället kommer bara en massa långa skyll dig själv inlägg från er båda två!
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Corven 2009-05-26, 12:10

    martin7lindgren skrev:HELT RÄTT corven, om din moderator inte kan lova mig att det är slut på personangreppen,
    Kalla mig fyllo och knarkare är angrepp!
    Då är inte testaren något för mig, skulle du vilja modereras av någon som kallade dig sånt?
    Men vad hände, skyll dig själv blev svaret, och direktavstängning, som påstogs vara på min begäran!


    SÅ TÄNK DIG FÖR LITE INNAN DU BÖRJARV YLA CORVEN!
    SEN GÅR JU DU IN HÄR OCH KRITISERAR HEJ VILT SJÄLV, MEN TA KRITIK SJÄLV TYCKS DU HA SVÅRT FÖR!

    Den dagen du själv lägger av med dina påhopp på andra kan du börja kräva ursäkter.

    Du är inte avstängd, men din registrering togs bort, eftersom du deklarerade att du inte ville vara medlem på Testaren. Eftersom man inte kan ta bort sig själv, så måste en moderator göra det.

    Jag är fortfarande medlem här, och skriver här precis hur mycket jag vill utan att fråga dig om lov.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 12:42

    Självklart du är ju stor i forumvärlden numera, men visst, alldeles rätt, du skriver hur mycket du vill utan att be mig om lov,
    Har någon nekat dig det!

    Men jag kommer kritisare både dig och ditt betenbde hur mycket jag vill, utan att be dig om lov!


    SANNINGEN VERKAR VARA HÅRD FÖR DIG CORVEN! Twisted Evil
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Corven 2009-05-26, 12:46

    martin7lindgren skrev:Självklart du är ju stor i forumvärlden numera, men visst, alldeles rätt, du skriver hur mycket du vill utan att be mig om lov,
    Har någon nekat dig det!

    Men jag kommer kritisare både dig och ditt betenbde hur mycket jag vill, utan att be dig om lov!


    SANNINGEN VERKAR VARA HÅRD FÖR DIG CORVEN! Twisted Evil

    Du behöver inte be varken mig eller någon annan om lov att kritisera, vem har någonsin påstått nåt sånt?

    Nyfiken, vilken sanning är det som är hård? Jag har då inte märkt av något sånt.....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 12:57

    Du har inte märkt...? Det förstår jag, verkar vara en hel du inte märker corven!
    Men det är ju ditt problem!

    Sen undrar jag vad du ylar om, du kan ju gå in här på acbladet, och hålla koll och säga vad du vill,

    Sen finns det ju inget hinder för dig att gå in på ditt eget slutna forum och säga vad du vill där också!

    Det är inte så dumt med ett helt ocensurerat forum mellan varven trots allt, eller hur?

    Även du corven verkar inte ha något emot att åtnjuta det fria ordet mellan varven, utan risk för reprimander! Wink
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-26, 13:04

    Ordet är exakt lika fritt på testaren men man slipper påhopp och elakheter.
    Och om man tar bort alla elakheter och dravel påhopp och elände så blir ju frågan helt klart om inte ordet är friare på testaren.. Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  SiP 2009-05-26, 15:18

    x-medborgare skrev:Och om man tar bort alla elakheter och dravel påhopp och elände

    Om man tar bort det ur alla Martins inlägg så blir det......inget kvar!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    en VARNING - Sida 15 Empty tyvärr har det blivit så.

    Inlägg  theward 2009-05-26, 18:28

    SiP skrev:
    x-medborgare skrev:Och om man tar bort alla elakheter och dravel påhopp och elände

    Om man tar bort det ur alla Martins inlägg så blir det......inget kvar!

    Förrut hade Martin iaf en del att säga...
    Nu verkar ideérna helt tagit slut,,,, bara påhopp kvar i princip Shocked

    Sponsored content


    en VARNING - Sida 15 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 21:22