Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+27
GustavAnder
Redvictory
Blåfront
theward
KickTheRasist
DirtyDog
martin7Iindgren
lnfra
Sossar-e-Iata
kanaIjen
bIueheaven
berraIarzon
womanIover
RedCIoud
kanaljen
Stefan
Susz X
SiP
Regndrottning
Dao
fredrik rahm70
lazy
berralarzon
Infra
x-medborgare
MartinLindgren
Sniperace
31 posters

    en VARNING

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Infra 2009-05-25, 22:22

    theward skrev:
    blueheaven skrev:
    fredrikrahm skrev:När jag är riktig ensam debatterar jag med mig själv, då slipper jag kränka andra.
    För jag är lite bättre än alla andra. Det säger min terapeut.


    lol! lol! lol!

    PETER HOL....

    LÄGG AV NU!

    Fredrik Rahm egentligen hette Peter, kalla det synskhet eller nåt...
    Verkar ju som om jag har rätt hehe

    Men berralarzon säger ju att Fredrik Rahm heter Micke Wrede med förnamnet Aka
    som väl var namnet på Nils Holgerssons gås. Hur är det fredrik? Micke eller Peter eller gås?


    Senast ändrad av Infra den 2009-05-25, 23:46, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Infra 2009-05-25, 22:25

    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:[color=yellow]
    Du är bara en misslyckad ylande och tjurig person som tar alla chanser och slänga skit omkring dig Mr. SiP!

    Du menar att du är en framgångsrik person som är lugn, fin och trevlig...

    Måste tyvärr informera dig att din självsbild är fel...Du är en rabiat pladdrare som inte kan inse att andra åsikter än dina finns, du gör dig till ett offer i varje inlägg, numera ivrigt påhejad av de fyras gäng som gett dig någon sorts amnesti från varje uns av vett och sans...

    "De fyras gäng"? Vad menar du?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  SiP 2009-05-25, 22:30

    Infra skrev:
    theward skrev:
    blueheaven skrev:
    fredrikrahm skrev:När jag är riktig ensam debatterar jag med mig själv, då slipper jag kränka andra.
    För jag är lite bättre än alla andra. Det säger min terapeut.


    lol! lol! lol!

    PETER HOL....

    LÄGG AV NU!

    Fredrik Rahm egentligen hette Peter, kalla det synskhet eller nåt...
    Verkar ju som om jag har rätt hehe

    Men berralarzon säger ju att Fredrik Rahm heter Micke Wrede med förnamnet Aka
    som väl var namnet på Nils Holgerssons gås. Hur är det fredrik? Micke eller Peter?

    Jag tror att Fredrik Rahm egentligen heter Fredrik reinfeldt och Martin Lindgren heter Mona Sahlin, därav hatar de varandra så...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  SiP 2009-05-25, 22:35

    Infra skrev:
    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:[color=yellow]
    Du är bara en misslyckad ylande och tjurig person som tar alla chanser och slänga skit omkring dig Mr. SiP!

    Du menar att du är en framgångsrik person som är lugn, fin och trevlig...

    Måste tyvärr informera dig att din självsbild är fel...Du är en rabiat pladdrare som inte kan inse att andra åsikter än dina finns, du gör dig till ett offer i varje inlägg, numera ivrigt påhejad av de fyras gäng som gett dig någon sorts amnesti från varje uns av vett och sans...

    "De fyras gäng"? Vad menar du?

    Jag menar de fina grabbarna som via PM bestämnde att de skulle gruppmobba FR tills han bröt ihop, OBS, jag tycker FR skrev en massa saker som var verkliga lågvatten märken, men att göra Martin skuldfri är ett skämt, och sedan ta till gruppmobbng av en människa är något som i min värld är så djäkla sjukt så det liknar ingenting..

    Om du googlar "de fyras gäng" så får du upp en finns kvartett kommunister...därav namnet.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-25, 22:46

    bröt ihop??=)

    snarare gav upp.. vilket jag tycker alla skall göra med detta sorgliga forum.. där det enda som verkar räknas numera är hur GROVA debattörer kan vara emot varandra..
    nu
    detta "forum" styrs nu av en fyra fem rena troll..som tycker det är skitkul att formligen leka sönder alla diskussioner.'

    nej jag är ej oskyldig, detta är INGEN..dock har jag aldrig sett något liknande under mina snart 15 år på nätet som detta

    så allmän flytt och låt dom som ej klarar lätt moderering stanna kvar




    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-05-25, 22:49, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Infra 2009-05-25, 22:48

    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:[color=yellow]
    Du är bara en misslyckad ylande och tjurig person som tar alla chanser och slänga skit omkring dig Mr. SiP!

    Du menar att du är en framgångsrik person som är lugn, fin och trevlig...

    Måste tyvärr informera dig att din självsbild är fel...Du är en rabiat pladdrare som inte kan inse att andra åsikter än dina finns, du gör dig till ett offer i varje inlägg, numera ivrigt påhejad av de fyras gäng som gett dig någon sorts amnesti från varje uns av vett och sans...

    "De fyras gäng"? Vad menar du?

    Jag menar de fina grabbarna som via PM bestämnde att de skulle gruppmobba FR tills han bröt ihop, OBS, jag tycker FR skrev en massa saker som var verkliga lågvatten märken, men att göra Martin skuldfri är ett skämt, och sedan ta till gruppmobbng av en människa är något som i min värld är så djäkla sjukt så det liknar ingenting..

    Om du googlar "de fyras gäng" så får du upp en finns kvartett kommunister...därav namnet.

    Du menar kvartetten som sprängdes Very Happy Ok. Jag ville bara kolla om du räknade in mig. Då djävlar, asså .... Laughing
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  SiP 2009-05-25, 22:50

    fredrik rahm skrev:bröt ihop??=)

    snarare gav upp.. vilket jag tycker alla skall göra med detta sorgliga forum.. där det enda som verkar räknas numera är hur GROVA debattörer kan vara emot varandra..
    nu
    detta "forum" styrs nu av en fyra fem rena troll..som tycker det är skitkul att formligen leka sönder alla diskutoner


    Du kanske inte bröt ihop FR, men det var deras uppsåt i alla fall...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Redvictory 2009-05-25, 22:51

    fredrik rahm skrev:bröt ihop??=)

    snarare gav upp.. vilket jag tycker alla skall göra med detta sorgliga forum.. där det enda som verkar räknas numera är hur GROVA debattörer kan vara emot varandra..
    nu
    detta "forum" styrs nu av en fyra fem rena troll..som tycker det är skitkul att formligen leka sönder alla diskutoner


    Du bröt ihop ditt lilla miffo! ta din medecin nu!
    kalla det gruppmobbing eller vad ni vill! vad kallas mobbingen mot martin då?
    även om martin skriver fula saker! r det befogat med gruppmobbing då isf?
    fredrik har skrivit mycket mer och fulare saker än martin!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  SiP 2009-05-25, 22:53

    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:[color=yellow]
    Du är bara en misslyckad ylande och tjurig person som tar alla chanser och slänga skit omkring dig Mr. SiP!

    Du menar att du är en framgångsrik person som är lugn, fin och trevlig...

    Måste tyvärr informera dig att din självsbild är fel...Du är en rabiat pladdrare som inte kan inse att andra åsikter än dina finns, du gör dig till ett offer i varje inlägg, numera ivrigt påhejad av de fyras gäng som gett dig någon sorts amnesti från varje uns av vett och sans...

    "De fyras gäng"? Vad menar du?

    Jag menar de fina grabbarna som via PM bestämnde att de skulle gruppmobba FR tills han bröt ihop, OBS, jag tycker FR skrev en massa saker som var verkliga lågvatten märken, men att göra Martin skuldfri är ett skämt, och sedan ta till gruppmobbng av en människa är något som i min värld är så djäkla sjukt så det liknar ingenting..

    Om du googlar "de fyras gäng" så får du upp en finns kvartett kommunister...därav namnet.

    Du menar kvartetten som sprängdes Very Happy Ok. Jag ville bara kolla om du räknade in mig. Då djävlar, asså .... Laughing

    Nej för fan, de som var med i den trevliga saken vet själva vilka dom är, dock måste jag ära MammaG som tackade nej till att vara med i gänget.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  SiP 2009-05-25, 23:00

    Redvictory skrev:
    fredrik rahm skrev:bröt ihop??=)

    snarare gav upp.. vilket jag tycker alla skall göra med detta sorgliga forum.. där det enda som verkar räknas numera är hur GROVA debattörer kan vara emot varandra..
    nu
    detta "forum" styrs nu av en fyra fem rena troll..som tycker det är skitkul att formligen leka sönder alla diskutoner


    Du bröt ihop ditt lilla miffo! ta din medecin nu!
    kalla det gruppmobbing eller vad ni vill! vad kallas mobbingen mot martin då?
    även om martin skriver fula saker! r det befogat med gruppmobbing då isf?
    fredrik har skrivit mycket mer och fulare saker än martin!

    Jag har aldrig sett en orginserad utmobbing av Martin, däremot har han gett sig på de olika högernicken och de på honom, Sen kan ju du sitta och försöka rena ditt samvete genom att skylla på FR...

    Martin ger sig på alla med påhopp så fort man har en annan åsikt eller rättar honom, nu är det TW som sitter i skottgluggen för hans rabiata hat...men TW kanske också är en otäck högeranhängare??
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-25, 23:06

    bröt ihop??=)

    snarare gav upp.. vilket jag tycker alla skall göra med detta sorgliga forum.. där det enda som verkar räknas numera är hur GROVA debattörer kan vara emot varandra..
    nu
    detta "forum" styrs nu av en fyra fem rena troll..som tycker det är skitkul att formligen leka sönder alla diskussioner.'

    nej jag är ej oskyldig, detta är INGEN..dock har jag aldrig sett något liknande under mina snart 15 år på nätet som detta

    så allmän flytt och låt dom som ej klarar lätt moderering stanna kvar
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-25, 23:48

    fredrik rahm skrev:bröt ihop??=)

    snarare gav upp.. vilket jag tycker alla skall göra med detta sorgliga forum.. där det enda som verkar räknas numera är hur GROVA debattörer kan vara emot varandra..
    nu
    detta "forum" styrs nu av en fyra fem rena troll..som tycker det är skitkul att formligen leka sönder alla diskussioner.'

    nej jag är ej oskyldig, detta är INGEN..dock har jag aldrig sett något liknande under mina snart 15 år på nätet som detta

    så allmän flytt och låt dom som ej klarar lätt moderering stanna kvar


    SÖK HJÄLP!!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 07:38

    Mr. Rahm igen! Varför håller du dig inte härifrån då?
    Du använder acbladet som din lilla soptunna!

    Du ylar rakt ut hur djävligt du tycker forumet är, ändå finns du här,
    Varför håller du dig inte på ditt nya forum istället,

    Bara för du är en tjurskalle så jobbar du hårt med att förstöra forumet, vill inte du vara här så vill du inte ha andra här heller! No

    MIN UPPMANING TILL DIG MR RAHM, ÄR PACKA IHOP DINA PINALER OCH UTGÅ DIREKT, TA MED DIG ALLA DINA KAPADE NICK OCKSÅ,
    VEM TVINGAR DIG VARA HÄR, INGEN! Evil or Very Mad


    Svårt och tro att en sån fåntratt enligt din egen utsaga varit ute på nätet i 15 år?
    Måste ju vara en bedrift, 15 år utan att veta hur man ska bete sig! Måste ha varit svåra år, så korkad som du är! No
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Infra 2009-05-26, 08:45

    Fredrik Rahm! Ända sedan TESTAREN startade har du på ett sliskiskt och provocerande sätt varit framme och hackat på mig i så gott som varenda inlägg du skrivit.
    Förmodligen hade du tänkt att jag skulle bära det hundhuvud som du låter Martin bära på detta forum. Du har ju ingen Martin att hacka på där på TESTAREN. Hittills har jag låtit dina fega påhopp få passera. Nu varnar jag dig! Lägg av med det! Annars gör jag slarvsylta av dig.

    Och för att bespara dig inlägget: "HOTAR DU MIG?", så är svaret ja.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 09:19

    Jag läste idag att Italiens Berrlusconi, svarade CNN, när dom frågade varför det hoppade så många grodor ur munnen på honom?

    Grodor, blev svaret, jag har aldrig gjort bort mig, nej, nej!
    Är det ett Italienskt särdrag vi ser här?


    KANSKE DEN FÖRTRÄFFLIGE MR. RAHM VET MER OM SAKEN, MED SITT ITALIENSKA URSPRUNG?
    HAR ITALIENARE SVÅRT ATT SE SINA EGNA BEGRÄNSNINGAR, MR. RAAHHHMMMM? geek
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 09:51

    Testaren tycks numera vara ett stängt forum för inte medlemmar?
    Frågan är ju varför, för att tvinga till sig nya användare?
    Är man rädd för att visa den som vill se vad som sägs?

    Hur var det nu Corven marknadsför sitt Testaren, alla är välkommna?
    Men endast reggade medlemmar! Wink
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  blueheaven 2009-05-26, 09:56

    martin7lindgren skrev:Testaren tycks numera vara ett stängt forum för inte medlemmar?
    Frågan är ju varför, för att tvinga till sig nya användare?
    Är man rädd för att visa den som vill se vad som sägs?

    Hur var det nu Corven marknadsför sitt Testaren, alla är välkommna?
    Men endast reggade medlemmar! Wink

    Måste hålla med dig här martin, det verkar lite märkligt!
    Man brukar ju inte joina något som man inte vet vad det är eller?
    Vill man ha ett ryggdunkarforum så kan man ju förståss göra så!
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Corven 2009-05-26, 10:49

    martin7lindgren skrev:
    Frågan är ju varför, för att tvinga till sig nya användare?

    Om du minns så var det ett fasligt tjatande härinne om att man blockerat folk hit och dit. Sen kom det en massa hånfullt tjafs om att man minsann såg att folk hade skrivit, men man kunde inte se vad, för man hade minsann blockerat den personen, för att man loggade ut, och kollade som gäst. Det går inte att göra på testaren.

    Annars vad det gäller hur det ser ut, så är ju de flesta rätt insatta i hur det har varit härinne, och det är i stort sett samma sak på testaren. Eftersom det är samma människor.

    Testaren är ju bara censurerat på så sätt att nicknappning inte är möjligt, och rena påhopp och hot censureras. Annars finns det ingen censur där heller. Och än så länge har det inte varit nödvändigt att ens fundera i censurbanor. Men än har det inte hettat till heller, det har inte variot några hetare diskussionämnen i tidningarna på senaste tiden.

    Moderering i nödfall är ju tyvärr nödvändigt, det har den senaste tidens händelser härinne visat.

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 10:56

    Mycket märklig marknadsföring faktiskt, men är det så som dom vill ha det, SO WHAT!

    Ett forum som kallar sig nästan ocensurerat, stänger ute alla som inte är medlemmar?
    Ett forum som stänger av medlemmar utan att man postat ett enda inlägg?
    Ett forum som drivs av personer, Corven och Sniper, som själva går in här och säger det dom vill själva, utan betänkligheter?
    Ett forum som tycker man ska tacka när man blir avstängd?
    Ett forum som sträcker ut handen och erbjuder en att komma krypande på alla fyra och regga sig igen?
    Ett sånt forum har en hel del att ransaka sig själva om!

    Dessutom tycker jag testaren har en otroligt ful design!
    Det får dom behålla för sig själv, vad mig anbelangar, särskilt deras falska marknadsföring irriterar!

    HUGA MIG, som Emil i Lönnerberga sa, innan han låste in sig i snickarboden!
    Säga vad man vill om acbladet, här går det hårt till mellan varven, men alla är välkommna och ordet är fritt!
    Precis som utlovats, inget knussel!


    LEVE OCENSUREN! LEVE DET FRIA ORDET! LEVE ACBLADET!
    Aldrig jag tror att TESTAREN kan utplåna det här forumet!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 11:06

    SEN VET JAG INGET ANNAT FORUM SOM STÄNGER UTE INTE MEDLEMMAR FRÅN ATT LÄSA INLÄGGEN!
    INTE ENS PÅ GAMLA AB HINDRADES NÅGON ATT KUNNA LÄSA VAD SOM SADES!


    MEN TESTARENS HOPP ÄR NOG ATT MAN ÄR HELT NYA, OCH LÄR FÅ TÄNKA OM I MÅNGA FALL!
    TESTAREN ÄR JU I DET NÄRMASTE LIKA SLUTET FÖR UTOMSTÅENDE SOM NORDKOREA!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-26, 11:18

    martin7lindgren skrev:SEN VET JAG INGET ANNAT FORUM SOM STÄNGER UTE INTE MEDLEMMAR FRÅN ATT LÄSA INLÄGGEN!
    INTE ENS PÅ GAMLA AB HINDRADES NÅGON ATT KUNNA LÄSA VAD SOM SADES!


    MEN TESTARENS HOPP ÄR NOG ATT MAN ÄR HELT NYA, OCH LÄR FÅ TÄNKA OM I MÅNGA FALL!
    TESTAREN ÄR JU I DET NÄRMASTE LIKA SLUTET FÖR UTOMSTÅENDE SOM NORDKOREA!

    Men martin vad spelar det för roll du har ju klart och tydligt sagt vad du tycker om testaren då finns det väl inte heller nått intresse att titta in där ???
    det är ju bara skit eller ???
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 11:19

    Tjatande om att några blockerade andra? Var det?
    Själv har jag inte brytt mig om den saken, då man valt själv!

    Min bild är nog snarare att flera av dom som blockerade öppnat upp igen, efter ett tag?

    Nu tror ju inte jag på din variant på ocensur, finns inget mitt emellan, antingen tillämpar man censur, eller inte!
    Sen gillar jag inte utvecklingen att en del går in på det slutna testaren, samtidigt som man går in här och beter sig hur fan som helst!
    Men är ett forum ocensurerat så är det, alltså bara gilla läget,

    Tycker iallafall att fördelarna överväger nackdelarna, ingen behöver ju komma krypande på knä och göra avbön eller andra konster!

    MEN SJÄLVKLART ÖNSKAR JU JAG LYCKA TILL!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-26, 11:25

    x-medborgare skrev:
    martin7lindgren skrev:SEN VET JAG INGET ANNAT FORUM SOM STÄNGER UTE INTE MEDLEMMAR FRÅN ATT LÄSA INLÄGGEN!
    INTE ENS PÅ GAMLA AB HINDRADES NÅGON ATT KUNNA LÄSA VAD SOM SADES!


    MEN TESTARENS HOPP ÄR NOG ATT MAN ÄR HELT NYA, OCH LÄR FÅ TÄNKA OM I MÅNGA FALL!
    TESTAREN ÄR JU I DET NÄRMASTE LIKA SLUTET FÖR UTOMSTÅENDE SOM NORDKOREA!

    Men martin vad spelar det för roll du har ju klart och tydligt sagt vad du tycker om testaren då finns det väl inte heller nått intresse att titta in där ???
    det är ju bara skit eller ???

    Jag får hålla med.... Varför klaga på att man inte kan läsa något som man inte vill läsa?

    queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-26, 11:27

    Det hindrar inte mig att säga vad jag tycker?
    För att göra det lite enkelt, du kan ju gå in här och kolla vad t.ex jag säger som du vill,
    Men jag kan inte gå in på testaren och kolla vad ni säger där!
    Dom flesta härifrån som gått över, efter att ha sagt sitt om acbladet, kommer ju ändå in här när man själv vill,

    Dessutom har ju jag inte bett att bli avstängd, jag sa bara att Sniper som är moderator där, ska inte komma här och kalla mig fyllo och knarkare,
    Sen att han nu slingrar sig och erbjuder att det går bra och komma krypande!

    Men jag gnäller ju inte på dig för du finns på testaren, så varför du gnäller på mig vet ju bara du xmedborgare!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  blueheaven 2009-05-26, 11:30

    Regndrottning skrev:
    x-medborgare skrev:
    martin7lindgren skrev:SEN VET JAG INGET ANNAT FORUM SOM STÄNGER UTE INTE MEDLEMMAR FRÅN ATT LÄSA INLÄGGEN!
    INTE ENS PÅ GAMLA AB HINDRADES NÅGON ATT KUNNA LÄSA VAD SOM SADES!


    MEN TESTARENS HOPP ÄR NOG ATT MAN ÄR HELT NYA, OCH LÄR FÅ TÄNKA OM I MÅNGA FALL!
    TESTAREN ÄR JU I DET NÄRMASTE LIKA SLUTET FÖR UTOMSTÅENDE SOM NORDKOREA!

    Men martin vad spelar det för roll du har ju klart och tydligt sagt vad du tycker om testaren då finns det väl inte heller nått intresse att titta in där ???
    det är ju bara skit eller ???

    Jag får hålla med.... Varför klaga på att man inte kan läsa något som man inte vill läsa?

    queen

    Men hur skall man få nya medlemmar då?

    Måste väl kunna få läsa ett öppet forum för att själv konstatera om det är något för personen i fråga?

    Men som sagt vill man ha ett ryggdunkarforum så är det slutet!

    Sponsored content


    en VARNING - Sida 14 Empty Sv: en VARNING

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 01:13