Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
lazy
Thetaxpayer
MartinLindgren
fredrik rahm70
KickTheRasist
9 posters

    Katolicism och Nasister

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-26, 01:19

    fredrik rahm skrev:europe is the cancer - islam is the answer


    opus

    var bor du och jag??

    är sverige
    a kristet i botten
    eller
    b muslimskt??


    allah akbar på dej lilla vän


    Jag vet att du gillar inte Muslimer Fredrik ... själv tillhör jag ingen sekt .. jag ser bara sakerna ur en annan vy ..


    Men nu skall jag tagga ner med lite vin bye ....
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-26, 01:20


    nej lilla vän jag gillar inga RELIGIÖSA grupper faktiskt.¨'

    (vilket jag skrivit ett par gånger förut)

    dock accepterar jag den kristna grundsynen i Sverige jag växt upp med....
    med lucia, jul "den blomstertid" i kyrkan och det andra hyckleriet
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  lazy 2009-02-26, 01:28

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:37, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-26, 01:37

    lazy skrev:Bortgjord KTR men eftersom du uppenbarligen inte tror på mej
    så föreslår jag att du läser länken, speciellt avsnittet som
    handlar om alkohol.


    http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68742&nodeid=15735&contentlan=3&culture=sv-FI


    Hejsan Lazy!!

    Jag vet att detta är förbjudet enligt Moraliska och Religiosa Lagar ... men de är inte många Iranier som håller sig till dessa Ö) jag var ju Servad och jag var nöjd .. sen var ju även värsta magdansen med Läckra Persiska kvinnor ... de var Nice ....


    Skål

    MVH//
    KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-26, 01:39

    fredrik rahm skrev:
    nej lilla vän jag gillar inga RELIGIÖSA grupper faktiskt.¨'

    (vilket jag skrivit ett par gånger förut)

    dock accepterar jag den kristna grundsynen i Sverige jag växt upp med....
    med lucia, jul "den blomstertid" i kyrkan och det andra hyckleriet

    OK !

    Vad är som är hyckleri med kyrkan Fredrik ?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-26, 01:48

    KickTheRasist skrev:
    lazy skrev:Bortgjord KTR men eftersom du uppenbarligen inte tror på mej
    så föreslår jag att du läser länken, speciellt avsnittet som
    handlar om alkohol.


    http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68742&nodeid=15735&contentlan=3&culture=sv-FI


    Hejsan Lazy!!

    Jag vet att detta är förbjudet enligt Moraliska och Religiosa Lagar ... men de är inte många Iranier som håller sig till dessa Ö) jag var ju Servad och jag var nöjd .. sen var ju även värsta magdansen med Läckra Persiska kvinnor ... de var Nice ....


    Skål

    MVH//
    KTR


    I Iran är det förbjudet att importera och förtära alkohol, även innehav och användning av narkotika är förbjudet. För både rusmedels- och osedlighetsbrott utdöms stränga straff som avviker märkbart från straff som utdöms av västerländska domstolar.

    I Iran är dödsstraffet i bruk.


    Det är förbjudet att föra in alkohol och publikationer som stöter den stränga iranska moraluppfattningen, såsom cd-skivor, videor, dvd-skivor och bildtidningar. Tullen beslagtar dem och de returneras inte.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-26, 01:51

    fredrik rahm skrev:
    KickTheRasist skrev:
    lazy skrev:Bortgjord KTR men eftersom du uppenbarligen inte tror på mej
    så föreslår jag att du läser länken, speciellt avsnittet som
    handlar om alkohol.


    http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=68742&nodeid=15735&contentlan=3&culture=sv-FI


    Hejsan Lazy!!

    Jag vet att detta är förbjudet enligt Moraliska och Religiosa Lagar ... men de är inte många Iranier som håller sig till dessa Ö) jag var ju Servad och jag var nöjd .. sen var ju även värsta magdansen med Läckra Persiska kvinnor ... de var Nice ....


    Skål

    MVH//
    KTR


    I Iran är det förbjudet att importera och förtära alkohol, även innehav och användning av narkotika är förbjudet. För både rusmedels- och osedlighetsbrott utdöms stränga straff som avviker märkbart från straff som utdöms av västerländska domstolar.

    I Iran är dödsstraffet i bruk.


    Det är förbjudet att föra in alkohol och publikationer som stöter den stränga iranska moraluppfattningen, såsom cd-skivor, videor, dvd-skivor och bildtidningar. Tullen beslagtar dem och de returneras inte.



    Ja Fredrik De vet vi redan ... men jag har upplevt något annat.. , sen vill jag gärna svar på det fråga ovan ... Vad är Detta som är Hyckleri med Kristendomen i Sverige är detta enbart för att Svenskt Kyrka är protestantisk ??
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-26, 01:56

    NEJ LILLA VÄN JAG TYCKER ALL PRECIS ALL RELIGION ÄR HYCKLERI OCH ÄR EMOT DENNA.. VAD FATTAR DU EJ AV DETTA??

    (tror detta gång nummer 10 jag skriver detta till trollet, jag är döpt i svenska kyrkan, men är ej medlem mer och ser mig som ateist LILLA vän)
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-26, 01:58

    fredrik rahm skrev:NEJ LILLA VÄN JAG TYCKER ALL PRECIS ALL RELIGION ÄR HYCKLERI OCH ÄR EMOT DENNA.. VAD FATTAR DU EJ AV DETTA??

    (tror detta gång nummer 10 jag skriver detta till trollet, jag är döpt i svenska kyrkan, men är ej medlem mer och ser mig som ateist LILLA vän)


    Så du är döpt i Svensk Kyrka och är Katolik?? confused

    Vet du vad jag tror jag tror att du har ingen uppfatning om någon Religion alls ...

    Movie Night

    Go Natt
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-26, 02:03

    KickTheRasist skrev:
    fredrik rahm skrev:NEJ LILLA VÄN JAG TYCKER ALL PRECIS ALL RELIGION ÄR HYCKLERI OCH ÄR EMOT DENNA.. VAD FATTAR DU EJ AV DETTA??

    (tror detta gång nummer 10 jag skriver detta till trollet, jag är döpt i svenska kyrkan, men är ej medlem mer och ser mig som ateist LILLA vän)


    Så du är döpt i Svensk Kyrka och är Katolik?? confused

    Vet du vad jag tror jag tror att du har ingen uppfatning om någon Religion alls ...

    Movie Night

    Go Natt

    nej lilla vän trots dina ständiga påhopp att jag är italienare och pasta ätare och en gris och ett svin samt böghatare en rasist och muslimhatare är jag född i Sverige( södersjukhuset) döpt (katarina kyrka) och har tom gjort värnplikt här (i1 /k1 svealivgarde 12 mp skvadron.)

    Min far är dock italienare och ej troende katolik (vad jag vet)

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  Susz X 2009-02-26, 02:07

    KickTheRasist skrev:För inte länge sedan har jag diskuterad med en individ här om Västvärlden och deras sin på Islam som religion.

    Vederbörande har uttalat att Islam har inget att göra med västvärlden för att denna passar inte helt enkelt där.


    Inte som Katolicism bland annat ....


    Så är katolicismen är något bättre en Islam ??

    I så fall är detta kanske på grund av deras kärlek för Nazism som ideologi?!, visa kommer säkerligen att säga "Thats Bullish !!" det är propaganda.

    Här har vi den s.k propaganda :


    http://www.liberalslikechrist.org/Catholic/NaziLeadership.html

    citat:

    "
    After quickly eliminating the relatively few Jews in their country, the Roman Catholic leaders of Croatia unleashed their fury on their other non-Catholic neighbors with such ferocity that German Nazi witnesses were appalled.
    See http://CatholicArrogance.Org/CroatianHolocaust.html or http://en.wikipedia.org/wiki/Ante_Paveli%C4%87.

    Note 3: Although Mussolini was an atheist, and not technically a Roman Catholic, he could only govern in the heart of the Roman Catholic Church with the blessing of that church."


    Referenser/ Källor och resten finns detta kommer ni att inse när ni läser texten .



    Vad tycker ni??


    MVH
    K


    Ja du- bra att du tog upp det här..ämnet är brett och kan aldrig diskuteras för mycket..
    I alla tider har maktgiriga typer använt religioner av olika slag enbart för egen vinnings skull..Oftast ett behov av att ha makt över andra- för de har ingen makt över sig själva alls egentligen..

    Denna art av människor är i mina ögon inget annat än förtryckare ut i fingerspetsarna- med total avsaknad av förmåga att se och möta en person för vem denne är.
    Det förstör ju för de människor som verkligen har äkta människokärlek och sin tro
    eftersom den som är rädd/ hatisk gärna generaliserar och dömer utifrån en livsåskådning- som religioner faktiskt är i sin kärna...
    Jag tycker det skulle vara förbjudet att utöva förtryck med religion som redskap- så det så!!!För visst är det ren falskhet? Eller gör man det bara enkelt för sig själv ? Slippa se en människa för den denne är...


    Hmm..kanske skulle starta en tråd i hur man ser om ett foto är äkta- eller enbart en datakonstruktion oxå med tanke på tidigare inlägg från Rahm? Det går att se- om man har ett tränat öga för det...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-26, 02:18

    citat:

    Hmm..kanske skulle starta en tråd i hur man ser om ett foto är äkta- eller enbart en datakonstruktion oxå med tanke på tidigare inlägg från Rahm? Det går att se- om man har ett tränat öga för det...[


    ursäkta??


    utveckla tack
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty KickTheRasist

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-26, 02:20


    nej lilla vän trots dina ständiga påhopp att jag är italienare och pastaätare och en gris och ett svin samt böghatare en rasist och muslimhatare är jag född i Sverige( södersjukhuset) döpt (katarina kyrka) och har tom gjort värnplikt här (i1 /k1 svealivgarde 12 mp skvadron.)

    Min far är dock italienare och ej troende katolik (vad jag vet)

    dock har du brutit emot flera av lagens delar i lagen om "hets emot folkgrupp" bara i denna tråden fast du försöker kalla det för "SKÄMT"..

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  Susz X 2009-02-26, 02:44

    En infallsvinkel i diskussionen :
    "Katolicism och Nasister"


    Även i dag lever det du beskriver "KickTheRasist" kvar- och verkar frodas på sina håll? Sad
    Uppdrag gransknings synliggörande av SSPX - "Det svenska korståget"

    På tv kunde vi se hur SSPX arbetade för att sprida sina läror i Sverige. Intervjun där SSPX-biskopen Richard Williamson förnekar Förintelsen spreds snabbt över världen - och vållade påven och Vatikanen stora problem- givetvis oxå sig själv.

    Finns mer att läsa om det plus en filmsnutt här:

    http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=105692&a=1451451&lid=puff_1438978&lpos=extra_0

    Är vi inte riktigt illa ute om vi låter dessa maktgalna få makten ? Och de får det- om inte diskussionen hålls levande utan dör ut och kärnan försvinner..Visst är det så???
    Twisted Evil


    Senast ändrad av Susz X den 2009-02-26, 03:40, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-26, 02:51

    men Muslimer får man ej diskutera för dåå..dåå är man "rasist" så det så*tillägg*

    skumt att en diskution som startades en personangrepps rasist på felaktiga grunder kan utveckla sig till sånt dravel=) lol!

    raden:Västvärlden är i grunden ett kristet samhälle och den muslimska religionen och muslimska grundvärderingarna kraschar med detta allt för ofta numera... blev katoliker är nazister*asgarvar*
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-26, 11:51

    Hur man kan få Kick the racists trådämne till hets mot folkgrupp, eller till försök att förstöra forumet begriper inte jag! No
    Är helt säker på att avsikten med tråden är att få igång en schysst diskution och inget annat! Cool
    Särskilt när båda nämda grupperna har en hel del lik i sina garderober!
    Tänker då på vad som hände under kriget, och skandalen i USA där prästena roade sig med småbarn under 50 års tid! Evil or Very Mad
    Så visst finns det mycket att debattera! Twisted Evil
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-26, 12:02

    Dessutom finns det bevisligen koppling mellan katolska kyrkan(USA) och nazisterna!
    Kyrkans högste ledare Ärkebiskopen blev ju igenkänd av en tidigare koncentrations läger fånge för några år sedan!
    Men kyrkan förnekade, men det slutade med att fången hade rätt, man fann ett arkiverat vykort i Berlin, sänt av prästen mitt under kriget, och genom DNA test från frimärket styrktes det att Ärkebiskopen visst varit nazist, förövrigt första gången man lyckades spåra ett DNA från ett mer än 40 gammalt frimärke! Cool
    Men krigsbrotten han misstänktes för var preskriberade, men Ärkebiskopen blev utvisad från USA p.g.a av att han kom till staterna på falska papper efter kriget?
    källa: Fallet har redovisats i TV dokumentär! pirat
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  DirtyDog 2009-02-27, 00:51

    Nazi-älskare fanns det gott om.

    Amin al-Husseini (Mohammad Amin al-Husayni, امين الحسيني), född omkring 1895 i Jerusalem, död 4 juli 1974 i Beirut, var en palestinsk nationalist och muslimsk religiös ledare. Han var medlem av Jerusalems mest ansedda familj och med två högt ansedda ämbeten: mufti för Jerusalem och ordförande för Muslimska högsta rådet.

    Amin al-Husseini var motståndare till en judisk stat inom gränserna för det dåvarande brittiska Palestinamandatet och bad Adolf Hitler om hjälp.[1]

    Under andra världskriget flydde han till Nazityskland, efter att ha deltagit i en anti-brittisk/pro-tysk kupp i Bagdad 1941. [2]

    Nyligen upptäckta dokument i tyska UD samt militärarkivet i Freiburg visar att nazisterna planerade en utrotning av de palestinska judarna vid en eventuell seger mot britterna i Egypten. Tyskarna ville ha arabernas stöd mot en framtida judisk stat och Hitler försäkrade att "det judiska problemet" i Mellanöstern skulle "åtgärdas". [3] I en bok som behandlar dokumenten drar författarna slutsatsen att den viktigaste kollaboratören och tillika antisemit var Haj Amin al-Husseini.


    Katolicism och Nasister - Sida 3 Bundesarchiv_Bild_146-1980-036-05%2C_Amin_al_Husseini_bei_bosnischen_SS-Freiwilligen
    Katolicism och Nasister - Sida 3 Bundesarchiv_Bild_146-1987-004-09A%2C_Amin_al_Husseini_und_Adolf_Hitler
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-27, 01:43

    DirtyDog skrev:Nazi-älskare fanns det gott om.

    Amin al-Husseini (Mohammad Amin al-Husayni, امين الحسيني), född omkring 1895 i Jerusalem, död 4 juli 1974 i Beirut, var en palestinsk nationalist och muslimsk religiös ledare. Han var medlem av Jerusalems mest ansedda familj och med två högt ansedda ämbeten: mufti för Jerusalem och ordförande för Muslimska högsta rådet.

    Amin al-Husseini var motståndare till en judisk stat inom gränserna för det dåvarande brittiska Palestinamandatet och bad Adolf Hitler om hjälp.[1]

    Under andra världskriget flydde han till Nazityskland, efter att ha deltagit i en anti-brittisk/pro-tysk kupp i Bagdad 1941. [2]

    Nyligen upptäckta dokument i tyska UD samt militärarkivet i Freiburg visar att nazisterna planerade en utrotning av de palestinska judarna vid en eventuell seger mot britterna i Egypten. Tyskarna ville ha arabernas stöd mot en framtida judisk stat och Hitler försäkrade att "det judiska problemet" i Mellanöstern skulle "åtgärdas". [3] I en bok som behandlar dokumenten drar författarna slutsatsen att den viktigaste kollaboratören och tillika antisemit var Haj Amin al-Husseini.


    Katolicism och Nasister - Sida 3 Bundesarchiv_Bild_146-1980-036-05%2C_Amin_al_Husseini_bei_bosnischen_SS-Freiwilligen
    Katolicism och Nasister - Sida 3 Bundesarchiv_Bild_146-1987-004-09A%2C_Amin_al_Husseini_und_Adolf_Hitler



    Hejsan !!


    De var precis detta som jag vill skriva idag!! Jag är inte här att smutskasta Kristendomen som en tro!!

    Jag är själv Katolik från födelse. Men är icke mera troende på grund av att jag var döpt utan min eget godkännande!.

    OBS!!
    Detta kommer jag alldrig att förlåta min pappa och mamma för att jag vill kanske inte kallas för Ivan idag och vara den som dom ville .


    Back to the Case :


    Som sagt jag är inte här att smutskasta Kristendom som en tro .. jag är här att belysa att både Islam och Kristendomen har sina smutsiga bakgrunder.


    OBS...

    Snackar inte om dom riktigt troende--- ("Allt ära och respekt för båda två")


    Så denna länken som jag skickade är rent fakta och ingen skit snack ... Sen de bilderna som Den Smutsiga Hunden har visat är faktisk sanningen..!!


    Men jag förstår inte vitsen i detta för att detta finns redan i den fakta som jag har redovisat faktisk?![b]


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-02-27, 02:22, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-27, 01:50

    Förkortning ...



    In his book, "The Myth of Hitler's Pope"
    One of the main thrusts of Ultra-Conservative Rabbi David Dalin is an attempt to shift blame for the Nazi Holocaust from the Catholic Pope in Rome to the Muslim Mufti in Palestine. Alhough the Grand Mufti of Jerusalem, Haj Amin el-Husseini, may well have been a more willing collaborator of Hitler's than was the Pius XII - and therefore more culpable morally -, how many Muslim followers was the Mufti able to persuade to do Hitler's bidding? How many Jews were ratted out by Muslim neighbors, gathered up by Muslim police, guarded, beaten, killed and incinerated by Muslim, as opposed to Catholics or Lutherans who were recruited to fulfill all of those roles? The answer, of course, is only a tiny fraction of the number of Catholics who did the bidding of their Nazi Catholic and Protestant leaders. I don't know how many Muslims there were in Germany to be moved by the Mufti to embrace the Nazi agenda, but my reading tells me that some 98% of Germans were either Catholics or Protestants. Allowing for the Jews, the Jehovah Witnesses, the atheists and agnostics, the "Bolsheviks" that Hitler claimed were under every bed, how many of the balance were Muslims?



    Källa är den Länken som jag har skickat redan ...!!




    Detta delen vissar ju verkligen den delen av Nazi Muslimer Very Happy
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  DirtyDog 2009-02-27, 02:30

    KickTheRasist skrev:
    Så denna länken som jag skickade är rent fakta och ingen skit snack ... Sen de bilderna som Den Smutsiga Hunden har visat är faktisk sanningen..!!

    Men jag förstår inte vitsen i detta för att detta finns redan i den fakta som jag har redovisat faktisk?![b]


    För mig finns inget försvar för att vifta med nazi-symboler och plakat idag när vi förhoppningsvis har lärt av historien. Å andra sidan är det nog inte så många katoliker som bär omkring på dessa plakat idag, eller? Dock finns det många andra som gör det.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-27, 02:37

    DirtyDog skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Så denna länken som jag skickade är rent fakta och ingen skit snack ... Sen de bilderna som Den Smutsiga Hunden har visat är faktisk sanningen..!!

    Men jag förstår inte vitsen i detta för att detta finns redan i den fakta som jag har redovisat faktisk?![b]


    För mig finns inget försvar för att vifta med nazi-symboler och plakat idag när vi förhoppningsvis har lärt av historien. Å andra sidan är det nog inte så många katoliker som bär omkring på dessa plakat idag, eller? Dock finns det många andra som gör det.


    Ja i min Land ... de håller ju på fortfarande med detta ... och sen de finns visa som vill inte erkänna att "Påve var en SS - soldat Very Happy"



    Och även idag hos oss med SD och NSF i sitt framgång tycker jag att de är värt att nämna har jag fel ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  lazy 2009-02-27, 02:39

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:38, ändrad totalt 1 gång
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  DirtyDog 2009-02-27, 02:42

    KickTheRasist skrev:
    Ja i min Land ... de håller ju på fortfarande med detta ...
    Och vilket land är det?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  KickTheRasist 2009-02-27, 02:43

    lazy skrev:Inte så längesen vissa sossar gick i samma demonstrationståg
    som människor som tycker att Israel ska jämnas med marken.
    Undrar vad det kallas?
    Rolling Eyes


    Det kallas ge tillbaka den landet som ni snodde kanske eller ??


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-02-27, 02:47, ändrad totalt 2 gånger

    Sponsored content


    Katolicism och Nasister - Sida 3 Empty Sv: Katolicism och Nasister

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 20:20