Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
marxisten
Regndrottning
MartinLindgren
råttan.
RedCloud
Sossar-e-lata
10 posters

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-11, 17:22

    Det är skrämmande att det finns nasister & kommunister som lärare i Sverige 2009, vem vill ha sitt barn i skolan där läraren är nasist? eller kommunist? två lika vidriga idiologier som förtrycker och skapar lidande, för mig är det skrämmande som sagt, vad anser ni? ska en extremnasse eller en extremkommunist typ Red Cloud få vara lärare?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-11, 17:24

    ehhh vad är en nasist ?

    Du skulle inte klara SDs språkrav Nyfascisten....

    För övrigt är det bara detta forums högra begåvningsreserv som kallar mig extremvänster.
    Så jag tar det med ro. Du är ingetting S-E-L, "bara" nyfascist.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 17:31

    Hur var det nu?

    Terrorattacker från Al-Quaida är att betrakta som payback.

    USA iscensatte själva 11/9


    Extremvänster, nej, nej.


    Jag skulle ju inte vilja att mina barn undervisas av en nazist. Jag är tacksam för att jag kan välja bort den skola som tillåter sådant.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty oj förlåt herr extremkommunist

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-11, 17:31

    att jag stavar nazist fel.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-11, 17:42

    Skadedjuret skrev:Terrorattacker från Al-Quaida är att betrakta som payback.

    corectomundo

    Skadedjuret skrev:USA iscensatte själva 11/9

    antagligen

    Skadedjuret skrev:Extremvänster

    inte

    Skadedjuret skrev:Jag skulle ju inte vilja att mina barn undervisas av en nazist.

    inte jag heller
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty av en kommunist då?

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-11, 17:46

    det är lika illa
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 18:03

    Men det betyder ju inte att jag vill hindra extremvänstern att skaffa barn.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-11, 18:04

    Vad tycker du om dagens utspel från Reinfeldtarna S-e-L, du är ju en stor Reinfeldtlover?
    Vad säger du om att man satsar 1 miljard på att integrera nyanlända flyktingar och anhöriginvandrare i vårt svenska samhälle, snabbare?

    Med tanke på att du med ditt främlingshat varje dag på forumet,bra va?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 18:06

    Det är väl en bra satsning martin, tycker inte du det?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  Regndrottning 2009-09-11, 18:06

    Helt ärligt.... Hur mycket skada kan en nazist, kommunist, Sd:are, etc.... göra som lärare?

    Lärare är tvungna att hålla sig till läroplanen och FÅR INTE komma med personliga åsikter i undervisningen.

    Och jag måste då ställa frågan.... hur mycket politisk vinkling kan en mattelärare få till?

    Så, så länge en lärare är kunnig och kompent och håller sig till läraplanen finns det ingen som helst anledning till att någon ens skulle känna till deras poltiska åsikter.


    queen
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 18:07

    Jag vill inte att nån nazist eller kommunist undervisar mina barn.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-11, 18:07

    Vilka skolor flaggar med hakkorset då?
    S-e-L och Mr.Råtta?

    Hur många barn har Mr.Råtta?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-11, 18:12

    Självklart är det bra,sverige ska naturligtvis bemöta på bästa sätt!

    Min fråga är bara vad Reinfeldtslovers som S-e-L & Mr.Bluefront forumets två fullblodsrasister tycker om saken?

    Undrar om det bäddar för samarbete mellan moderater och SD:are?
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  marxisten 2009-09-11, 18:19

    Sossar-e-lata skrev:Det är skrämmande att det finns nasister & kommunister som lärare i Sverige 2009, vem vill ha sitt barn i skolan där läraren är nasist? eller kommunist? två lika vidriga idiologier som förtrycker och skapar lidande, för mig är det skrämmande som sagt, vad anser ni? ska en extremnasse eller en extremkommunist typ Red Cloud få vara lärare?

    Glömt medicinen eller?

    I Sverige har vi åsiktsfrihet och det ska gälla överallt. Så länge läraren ifråga inte bedömer barnen utifrån ideologiska perspektiv (typ nazist ger IG till alla invandrare) eller försöker övertyga de är det OK. Lärare får naturligtvis prata politik med elever om de vill det men han ska inte uppmuntra till en viss ideologi. Men han har till sin fulla rätt att ha sina åsikter. F.ö. kan du inte hindra vänsterpartister från att vara lärare, det är ett riksdagsparti. Det är lite skillnad om det handlar om SMR som slår ner folk och SÄPO har under kontroll, men det kan du knappast säga V gör.


    Senast ändrad av marxisten den 2009-09-11, 18:24, ändrad totalt 1 gång
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  marxisten 2009-09-11, 18:23

    råttan skrev:Jag vill inte att nån nazist eller kommunist undervisar mina barn.

    Hur ska du veta det? Vi har inte åsiktsregistrering. Och V är ett riksdagsparti. Jag personligen tror inte en lärares politiska åsikt spelar in i undervisningen om det inte är en nazze som bedömer invandrare annorlunda, men själva lärandet. Två av mina bästa lärare var en M och en V t.ex.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  formsvackan 2009-09-11, 18:37

    Sossar-e-lata skrev:ska en extremnasse eller en extremkommunist typ Red Cloud få vara lärare?
    Då jag känner RC och några av hans elever, kan jag gå i god för honom som lärare och människa. Eleverna som praktiserar hos oss med jämna mellanrum, brukar le så där riktigt skönt när han kommer på tal. Vore alla "extremkommunister" som han, skulle jag gärna se skolorna fyllda av sådana Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  RedCloud 2009-09-11, 18:53

    Regndrottningen skrev:hur mycket politisk vinkling kan en mattelärare få till?

    De kan ju alltid räkna med bråk...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-11, 19:00

    Tänk bara en magister S-e-L, i klassrummet?
    Med pekpinne och sin dryga, överlägsna och nedlåtande människosyn?

    Det är en skrämmande tanke!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  marxisten 2009-09-11, 19:27

    RedCloud skrev:
    Regndrottningen skrev:hur mycket politisk vinkling kan en mattelärare få till?

    De kan ju alltid räkna med bråk...

    lol!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty ur skolan

    Inlägg  GustavAnder 2009-09-11, 23:39

    Sossar-e-lata skrev:Det är skrämmande att det finns nasister & kommunister som lärare i Sverige 2009, vem vill ha sitt barn i skolan där läraren är nasist? eller kommunist? två lika vidriga idiologier som förtrycker och skapar lidande, för mig är det skrämmande som sagt, vad anser ni? ska en extremnasse eller en extremkommunist typ Red Cloud få vara lärare?


    I fallet rc, sparka aset, anställ ett vårdbiträde i äldrevården istället.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  marxisten 2009-09-11, 23:42

    GustavAnder skrev:
    Sossar-e-lata skrev:Det är skrämmande att det finns nasister & kommunister som lärare i Sverige 2009, vem vill ha sitt barn i skolan där läraren är nasist? eller kommunist? två lika vidriga idiologier som förtrycker och skapar lidande, för mig är det skrämmande som sagt, vad anser ni? ska en extremnasse eller en extremkommunist typ Red Cloud få vara lärare?


    I fallet rc, sparka aset, anställ ett vårdbiträde i äldrevården istället.

    Öhh, och du har någon aning om hur bra RC är som lärare. Som sagt jag tror inte politisk tillhörighet har något med hur bra lärare man är. Haft lärare som är både V och M och de var utmärkta båda två, även om jag inte kom överens med den sistnämnda politiskt var han bra på att lära ut samhällskunskap. Och han bedömde rättvist utifrån mina resultat och inte åsikter.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 23:44

    martin7lindgren skrev:Vilka skolor flaggar med hakkorset då?
    S-e-L och Mr.Råtta?

    Hur många barn har Mr.Råtta?

    Skit i det du.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  marxisten 2009-09-11, 23:46

    råttan skrev:
    martin7lindgren skrev:Vilka skolor flaggar med hakkorset då?
    S-e-L och Mr.Råtta?

    Hur många barn har Mr.Råtta?

    Skit i det du.

    Hoppas du inte har lika många som det djur du har som namn. Då blir det ett par kullar per år och många varje gång. Men jag vet inte, hurdan sprut är det i hanen? Smile
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  råttan. 2009-09-11, 23:48

    marxisten skrev:
    råttan skrev:Jag vill inte att nån nazist eller kommunist undervisar mina barn.

    Hur ska du veta det? Vi har inte åsiktsregistrering. Och V är ett riksdagsparti. Jag personligen tror inte en lärares politiska åsikt spelar in i undervisningen om det inte är en nazze som bedömer invandrare annorlunda, men själva lärandet. Två av mina bästa lärare var en M och en V t.ex.


    Har jag sagt att jag kan veta det? Att v är ett kommunistiskt riksdagsparti gör inte saken bättre. Snarare tvärtom.

    Sen ser inte jag själva betygsättningen som det största problemet. Värre är att läraren för vidare sin vidriga t.ex nazistiska attityd till eleverna.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty bort

    Inlägg  GustavAnder 2009-09-11, 23:51

    marxisten skrev:
    GustavAnder skrev:
    Sossar-e-lata skrev:Det är skrämmande att det finns nasister & kommunister som lärare i Sverige 2009, vem vill ha sitt barn i skolan där läraren är nasist? eller kommunist? två lika vidriga idiologier som förtrycker och skapar lidande, för mig är det skrämmande som sagt, vad anser ni? ska en extremnasse eller en extremkommunist typ Red Cloud få vara lärare?


    I fallet rc, sparka aset, anställ ett vårdbiträde i äldrevården istället.

    Öhh, och du har någon aning om hur bra RC är som lärare. Som sagt jag tror inte politisk tillhörighet har något med hur bra lärare man är. Haft lärare som är både V och M och de var utmärkta båda två, även om jag inte kom överens med den sistnämnda politiskt var han bra på att lära ut samhällskunskap. Och han bedömde rättvist utifrån mina resultat och inte åsikter.

    Vi vet ju att han sitter här dagarna i ända och skriver inlägg, ofta hatiska och rent psykotiska, gott föredöme för barn eller ?
    Dessutom antingen så missköter han sitt arbete grovt, eller så behövs han inte.

    Vad det gäller åsikter hos lärare delar jag din uppfattning.

    Sponsored content


    Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni? Empty Sv: Nasister & Kommunister som lärare, vad tycker ni?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 13:55