Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
carlwiss
DirtyDog
Regndrottning
fredrik rahm70
Susz X
9 posters

    TROLL på nätet- HOT mot demokratin?

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    TROLL på nätet- HOT mot demokratin? - Sida 2 Empty Sv: TROLL på nätet- HOT mot demokratin?

    Inlägg  DirtyDog 2009-03-03, 23:42

    Susz X skrev:
    .... individen som kommer med obehagliga / obekväma sanningar..
    Jo, han avslöjade ju sanningen om vem av er som registrerade sig här först. Det måste ha varit en obekväm sådan. Laughing
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    TROLL på nätet- HOT mot demokratin? - Sida 2 Empty Sv: TROLL på nätet- HOT mot demokratin?

    Inlägg  SiP 2009-03-03, 23:45

    martin7lindgren skrev:Just precis det som SIP pysslar med här idag, är ett betende som jag sågar, tillför ingenting! No
    Jagar runt i varje tråd där möjlighet bjuds, och sen blir det ju så att varje inlägg som besvaras slänger ju bara bensin på elden? No
    Men se upp suszx,vem vet vad som väntar?
    Kärlek börjar med bråk, så jag undrar om du inte fått en beundrare på halsen? Wink
    Ja, så är det nog! Cool

    Och här kastar vi inte småsten i glashuset direkt..
    martin, att jag ifrågasätter Susz beror på att hon far med lögner för att framstå som intressant.
    Och ingen fara, den dagen jag ens skulle börja tänka på Susz i de sammanhangen, som en beundrare, ja då är livet slut.....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    TROLL på nätet- HOT mot demokratin? - Sida 2 Empty Sv: TROLL på nätet- HOT mot demokratin?

    Inlägg  SiP 2009-03-03, 23:47

    DirtyDog skrev:
    Susz X skrev:
    .... individen som kommer med obehagliga / obekväma sanningar..
    Jo, han avslöjade ju sanningen om vem av er som registrerade sig här först. Det måste ha varit en obekväm sådan. Laughing

    japp, och det lät hon bli att kommentera...konstigt va??

    känner mig "stalkad" affraid
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    TROLL på nätet- HOT mot demokratin? - Sida 2 Empty Sv: TROLL på nätet- HOT mot demokratin?

    Inlägg  Susz X 2009-03-04, 01:03

    martin7lindgren skrev:Just precis det som SIP pysslar med här idag, är ett betende som jag sågar, tillför ingenting! No
    Jagar runt i varje tråd där möjlighet bjuds, och sen blir det ju så att varje inlägg som besvaras slänger ju bara bensin på elden? No
    Men se upp suszx,vem vet vad som väntar?
    Kärlek börjar med bråk, så jag undrar om du inte fått en beundrare på halsen? Wink
    Ja, så är det nog! Cool

    Huuga! Det går kalla kårar vid blotta tanken..men varför e han som en limmad snigel i dag i gen? Så var det på ab oxå..
    Nopp tack! Någon gangstertant vill jag aldrig bli- dessutom verkar det som om dessas
    uppväxt var unter 70- talet då programmet "jorden e platt som en pannkaka" förstörde en hel generation..URK!!!
    För ungt för en rak och hyvens 62:a vettu... flower
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    TROLL på nätet- HOT mot demokratin? - Sida 2 Empty Sv: TROLL på nätet- HOT mot demokratin?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-04, 01:58

    Ja, ja så säger alla när dom blir lite generade SiP, jag tror nog att suszX har fått sig en liten sippare på halsen, och i beundrarkretsen? Like a Star @ heaven
    Var inte blyg nu! Embarassed Like a Star @ heaven

    Sponsored content


    TROLL på nätet- HOT mot demokratin? - Sida 2 Empty Sv: TROLL på nätet- HOT mot demokratin?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 20:04