Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Vad kan vi göra för att folk skall hitta hit?

    avatar
    carlwiss


    Antal inlägg : 72
    Join date : 09-02-20

    Vad kan vi göra för att folk skall hitta hit? Empty Vad kan vi göra för att folk skall hitta hit?

    Inlägg  carlwiss 2009-02-24, 18:11

    Hej på er vänner och vänner met politisk annorlunda värdering.
    Vad kan vi gemensamt göra för att få folk att komma hit och debattera med oss?

    Jag brukar tex avsluta varje inlägg i AB med en point hit.
    Men skulle vi inte även kunna agera på andra sätt för att få människor att hitta hit?

    Jag tänker på mail vänner, icq vänner, msn vänner etc?
    Vill och i så fall har ni skickat inbjudan hit?
    Saken är ju, att ju flera vi blir, ju bättre hörs våra tankar och rop.

    Jag har själv inte ännu bombaderat mina vänner med inbjudan hit, men funderar på att göra det. Vad säger ni andra om en riktig kampanj för att få hit nya andvändare och gäster?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vad kan vi göra för att folk skall hitta hit? Empty Sv: Vad kan vi göra för att folk skall hitta hit?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 18:26

    Alla ider är bra utom dom dåliga! Very Happy Bara på den veckan jag funnits här, har forumet nästan exploderat med nya medlemmar! Very Happy
    Vilket givetvis är roligt, börjar i det närmaste bli en succe från acbladet/forums skapare Admin! Very Happy
    Det har han verkligen lyckats med och gjort bra, tycker jag! bounce

      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 01:16