Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
Corven
Sunrise
KickTheRasist
Thetaxpayer
RedCloud
theward
Regndrottning
x-medborgare
Jollan
lazy
cleopatra
formsvackan
Susz X
IK HAAT COMMUNISME
18 posters

    Skrämmande video om Europas nedergång

    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  blueheaven 2009-05-11, 10:05

    Corven skrev:
    blueheaven skrev:

    Inga barnbidrag för någon som skaffar fler än tre barn!

    Nu är det ju knappast Sverige som kan lösa problemet. Så även om vi tog bort barnbidraget helt, så skulle det inte göra någon skillnad, om man tror på det filmen försöker förmedla...

    Vad kan man göra åt att muslimerna breder ut sig så mycket? Sitta på forum och himla med ögonen och förfasa sig lär ju inte göra någon skillnad.

    Eller är faran verkligen så stor? Många muslimer som varit här länge är bara muslimer till namnet, ungefär som de flesta svenskar är kristna. Kan det bli likadant med de muslimer som flyttat till andra länder på senare år?

    Kan framtiden faktiskt se annorlunda ut än filmen försöker visa?

    Hur många kristna finns det egentligen i världen?

    Självklart är det så men jag tycker ändå inte att man skall uppmuntra till att skaffa fler än tre barn någonstans i världen, överbefolkning, resursbrist, klimathot etc.
    För många av de som skaffar sig 6 - 12 barn ser det ut att vara en källa till inkomster eller framtida försörjning och det finns säkert en hel del som gör detta av religiösa skäl också!
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Corven 2009-05-11, 10:15

    Om man går efter vad som sägs i filmen, så borde två barn vara det ideala. Då varken ökar eller minskar befolkningen.

    Jag håller med om att vi borde minska befolkningen på jorden. Problemet är bara att då försvinner kulturer, enligt filmen. Vilket folk ska minska i antal?

    Att kulturer kommer och går har skett under hela människans existens, och det lär vi nog knappast kunna ändra på....
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  blueheaven 2009-05-11, 10:27

    Corven skrev:Om man går efter vad som sägs i filmen, så borde två barn vara det ideala. Då varken ökar eller minskar befolkningen.

    Jag håller med om att vi borde minska befolkningen på jorden. Problemet är bara att då försvinner kulturer, enligt filmen. Vilket folk ska minska i antal?

    Att kulturer kommer och går har skett under hela människans existens, och det lär vi nog knappast kunna ändra på.
    ...

    Man kan nog inte peka på vilket folk som skall minska utan det får avgöras genom att de som skaffar för många barn inte får uppehållstillstånd och därmed är det ingen idé för 10-barns familjen att söka sig hit för att få 10 barnbidrag och lägenhet betald av övriga invånare annat än undantagsvis!
    Är det jättefamiljer som uppmuntras av suspekta kulturer, religioner eller maktgalna despoter som vill ta värld-herravälde så kan dom få handskas med sina egna skapade problem på sin hemmarena!

    Tror att dessa dumheter snart skulle upphöra då!


    Senast ändrad av blueheaven den 2009-05-11, 11:58, ändrad totalt 1 gång
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  cleopatra 2009-05-11, 10:47

    Självklart är det så men jag tycker ändå inte att man skall uppmuntra till att skaffa fler än tre barn någonstans i världen, överbefolkning, resursbrist, klimathot etc.
    För många av de som skaffar sig 6 - 12 barn ser det ut att vara en källa till inkomster eller framtida försörjning och det finns säkert en hel del som gör detta av religiösa skäl också!


    Problemet med ditt resonemang är att det i Sverige finns ett existensminimum, Tar du bort barnbidraget och flerbarnstillägget från tredje barnet för tex en 8-barnsfamilj kommer familjen med all säkerhet att hamna under existensminimum och vara berättigade till andra bidrag som bostads- eller socialbidrag.

    Självklart ska man inte skaffa barn med barnbidraget som grund. Jag har iofs fått barnbidrag för alla fem, men inte flerbarnstillägg för de sista två eftersom de föddes under den period som flerbarnstillägget togs bort. När det sedan infördes igen gällde det inte de barn som var födda under perioden det var borttaget, före ja, efter ja Rolling Eyes Sjuk regel, men jag tycker ändå att jag fått mer än nog. Jag hade klarat att försörja mina barn även utan barnbidrag även om det blivit snålare,och jag har aldrig fått varken bostadsbidrag eller något annat bidrag eftersom vi båda har arbetat och tjänat för bra för det (jag arbetade som dagmamma när barnen var små för att slippa lämna bort dem). Däremot är det bra att det finns för tex ensamstående föräldrar.


    Senast ändrad av cleopatra den 2009-05-11, 11:13, ändrad totalt 1 gång
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  kanaljen 2009-05-11, 11:09

    Det värsta är om sverige blir ett liknande skithål av våld och terror som t ex. mellanöstern. Då blir t om. dom vänsterradikala grupperna i samhället drabbade.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  kanaljen 2009-05-11, 11:24

    cleopatra skrev:
    Susz X skrev:Jisses vilka äckliga vibbar. Tillåt för faan ett folk utvecklas- det var inte längesedan vi Svenskor fick rösträtt och fick jobba.
    Tar hel avstånd för dessa nedvärderande rasistiska propagandan
    som även finns på sjukhus. Det vet vi.
    Frågan är om man verkligen ska jobba med människor alls
    med sådana attityder?


    Mmm- dem jag vet har flytt från fadern i familjen
    - som förtryckt- på exakt samma sätt som är på tapeten i
    Sveriges massmedia nu- om svenska/ finska män som dödar/ misshandlar
    sina kvinnor.En del av dem har kvar sin religion i grund och botten- men visar det inte på något sätt..som vilken mysig människa som helst..och ärligt- vad i Jisse namn har man med att göra hur anrdra väljer att klä sig? Hur klär sig Cleo själv?
    Kanske hur konstigt i andras ögon som helst- eller helt neutral i feghet att inte kunna vara annat än "alla andra"..?

    Men nu får du väl fan ta och kamma till dig Susz!!!!!!! Hur i HELVETE kan du få mitt fördömande av fundamentalistiska islamister som förtrycker andra muslimer som vill leva ett sekulariserat liv till rasistiskt propaganda?????? Antingen är du inte läskunnig eller så är du så jävla dum så du inte kan skilja på kritik av extremister och rasism. Är ditt hat mot nazister så starkt så du tror att varenda människa som riktar minsta kritik mot invandrare är rasister???? Wake up girl, det ÄR tillåtet att kritisera invandrare, TILL OCH MED muslimer, utan att vara främlingsfientlig! Stöder DU fundamentalisterna och deras kvinnosyn och tycker du att det är rätt att de försöker att hota och manipulera sitt eget folk? Är det SÅ jag ska tolka din kritik av mitt inlägg?

    Och min sista kommentar var ett S.K.Ä.M.T!!! Vet du vad det är?????? Eftersom medelsnittseuropen födde så enormt mycket färre barn än medelsnittsmuslimen och jag har dubbelt så många barn som de två muslimska familjer som bor granne med mig så SKÄMTADE jag och menade att då måste jag ju räknas som muslim eftersom jag har så många barn. Det var inte på något SÄTT menat som något negativt eller nedsättande varken om muslimer eller deras klädstil.

    Om du vill bli tagen på allvar så får du SLUTA tolka andras inlägg efter dina egna jävla fördomar! Annars ger de som foe:at dig rätt och gör likadant! HELVETE vad arg jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jag fick adress och telefonnr. till "EXIT" som svar när jag debatterade med Susz. Därför foe:ar jag Susz, hon ser nazister i alla "mot"debattörer.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-11, 14:42

    Corven skrev:Om man går efter vad som sägs i filmen, så borde två barn vara det ideala. Då varken ökar eller minskar befolkningen.

    Jag håller med om att vi borde minska befolkningen på jorden. Problemet är bara att då försvinner kulturer, enligt filmen. Vilket folk ska minska i antal?

    Att kulturer kommer och går har skett under hela människans existens, och det lär vi nog knappast kunna ändra på....

    Jodå.. vid två barn per par minskar befolkningen...väldigt sakta men minskning sker. Det är inte alla barn som överlever till vuxen ålder. Tragisk , men sant.

    queen
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Sniperace 2009-05-11, 14:45

    Regndrottning skrev:
    Corven skrev:Om man går efter vad som sägs i filmen, så borde två barn vara det ideala. Då varken ökar eller minskar befolkningen.

    Jag håller med om att vi borde minska befolkningen på jorden. Problemet är bara att då försvinner kulturer, enligt filmen. Vilket folk ska minska i antal?

    Att kulturer kommer och går har skett under hela människans existens, och det lär vi nog knappast kunna ändra på....

    Jodå.. vid två barn per par minskar befolkningen...väldigt sakta men minskning sker. Det är inte alla barn som överlever till vuxen ålder. Tragisk , men sant.

    queen

    Jag skulle kunna tänka mig att TRE barn är det optimala OM det ska finnas möjlighet att någon ska kunna se till att världen fortbestår, och ex att avkomman ska kunna se till att deras föräldrar kan få en tryggad ålderdom.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  kanaljen 2009-05-11, 16:46

    8.1 ungar per kvinna är ändå vansinnigt i tider när vi riskerar att kvadda planeten. Jag tycker det är oansvarligt. Man ska inte glömma bort att jordens befolkning var runt 720 miljoner på Linne's tid och nu är vi uppe i nästan 7 miljarder.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  lazy 2009-05-11, 23:10

    kanaljen Today at 10:24 am

    Jag fick adress och telefonnr. till "EXIT" som svar när jag debatterade med Susz. Därför foe:ar jag Susz, hon ser nazister i alla "mot"debattörer.

    Skrev redan på forum att kanaljen är en av de få SD-anhängare jag kan
    diskutera med, synd att "Humlan" inte kan diskutera med ngn alls, och
    hon kallar sej opartisk? Laughing
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  cleopatra 2009-05-12, 03:27

    kanaljen skrev:8.1 ungar per kvinna är ändå vansinnigt i tider när vi riskerar att kvadda planeten. Jag tycker det är oansvarligt. Man ska inte glömma bort att jordens befolkning var runt 720 miljoner på Linne's tid och nu är vi uppe i nästan 7 miljarder.



    Nu är jag väl inte riktigt rätt person att ondgöra mig över folk med många barn What a Face men du har rätt här Kanaljen. Jordens resurser är på väg att ta slut och miljöförstöringen till följd av överkonsumtionen bara eskalerar.

    Men att reglera hur många barn man får ha är inte demokratiskt. Man kan tycka vad man vill om det, men att förbjuda eller försvåra för folk att skaffa många barn är ju det alla förfasat sig över att Kina gjort sedan 70-talet. Det har ju tydligen haft bra effekt, men jag tror ändå det är fel väg att gå.



    http://www.radio86.se/kina-idag/kina-i-medierna/5968/kinas-enbarnspolitik
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  kanaljen 2009-05-12, 14:09

    cleopatra skrev:
    kanaljen skrev:8.1 ungar per kvinna är ändå vansinnigt i tider när vi riskerar att kvadda planeten. Jag tycker det är oansvarligt. Man ska inte glömma bort att jordens befolkning var runt 720 miljoner på Linne's tid och nu är vi uppe i nästan 7 miljarder.



    Nu är jag väl inte riktigt rätt person att ondgöra mig över folk med många barn What a Face men du har rätt här Kanaljen. Jordens resurser är på väg att ta slut och miljöförstöringen till följd av överkonsumtionen bara eskalerar.

    Men att reglera hur många barn man får ha är inte demokratiskt. Man kan tycka vad man vill om det, men att förbjuda eller försvåra för folk att skaffa många barn är ju det alla förfasat sig över att Kina gjort sedan 70-talet. Det har ju tydligen haft bra effekt, men jag tror ändå det är fel väg att gå.



    http://www.radio86.se/kina-idag/kina-i-medierna/5968/kinas-enbarnspolitik

    Visst, men jag ser det ganska så naturligt att befolkningen minskar emellanåt så som det gör i sverige och i Europa just nu. Det finns dom som är rädd för att de inte ska bli torkade i baken när de blir gamla och av den anledningen så ska vi ha massinvandring till sverige. Jag är inte rädd för det. Efter uppgång kommer avtagande, helt naturligt.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  kanaljen 2009-05-12, 14:12

    lazy skrev:kanaljen Today at 10:24 am

    Jag fick adress och telefonnr. till "EXIT" som svar när jag debatterade med Susz. Därför foe:ar jag Susz, hon ser nazister i alla "mot"debattörer.

    Skrev redan på forum att kanaljen är en av de få SD-anhängare jag kan
    diskutera med, synd att "Humlan" inte kan diskutera med ngn alls, och
    hon kallar sej opartisk? Laughing

    Tack, tack! Du är en trevlig motskribent.


    Senast ändrad av kanaljen den 2009-05-12, 14:48, ändrad totalt 1 gång
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  cleopatra 2009-05-12, 14:32

    kanaljen skrev:
    cleopatra skrev:
    kanaljen skrev:8.1 ungar per kvinna är ändå vansinnigt i tider när vi riskerar att kvadda planeten. Jag tycker det är oansvarligt. Man ska inte glömma bort att jordens befolkning var runt 720 miljoner på Linne's tid och nu är vi uppe i nästan 7 miljarder.



    Nu är jag väl inte riktigt rätt person att ondgöra mig över folk med många barn What a Face men du har rätt här Kanaljen. Jordens resurser är på väg att ta slut och miljöförstöringen till följd av överkonsumtionen bara eskalerar.

    Men att reglera hur många barn man får ha är inte demokratiskt. Man kan tycka vad man vill om det, men att förbjuda eller försvåra för folk att skaffa många barn är ju det alla förfasat sig över att Kina gjort sedan 70-talet. Det har ju tydligen haft bra effekt, men jag tror ändå det är fel väg att gå.



    http://www.radio86.se/kina-idag/kina-i-medierna/5968/kinas-enbarnspolitik

    Visst, men jag ser det ganska så naturligt att befolkningen minskar emellanåt så som det gör i sverige och i Europa just nu. Det finns dom som är rädd för att de inte ska bli torkade i baken när de blir gamla och av den anledningen så ska vi ha massinvandring till sverige. Jag är inte rädd för det. Efter uppgång kommer avtagande, helt naturligt.

    Dessutom är det egotrippat. Det är inget fel med arbetskraftsinvandring, men den ska ske när vi behöver den, inte 20 år innan! Ser ingen som helst anledning att bjuda in dem nu, när vi både har bostadsbrist och hög arbetslöshet. Vad resultatet blir ser vi ju i Rosengård och liknande områden. Är det inte bättre att rekrytera dem när vi har arbete och bostad till dem (som på 60- och 70-talet) så de slipper gå arbetslösa och bo i ghetton? Sen undrar vi varför de inte integreras....Rolling Eyes vi ger dem ju inte ens en möjlighet till det.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  kanaljen 2009-05-12, 14:52

    cleopatra skrev:

    Dessutom är det egotrippat. Det är inget fel med arbetskraftsinvandring, men den ska ske när vi behöver den, inte 20 år innan! Ser ingen som helst anledning att bjuda in dem nu, när vi både har bostadsbrist och hög arbetslöshet. Vad resultatet blir ser vi ju i Rosengård och liknande områden. Är det inte bättre att rekrytera dem när vi har arbete och bostad till dem (som på 60- och 70-talet) så de slipper gå arbetslösa och bo i ghetton? Sen undrar vi varför de inte integreras....Rolling Eyes vi ger dem ju inte ens en möjlighet till det.


    Ja, precis! Jag är lite rädd för vad bl a. rosengård kan blomma upp till. Det kan leda till någonting som våra myndigheter inte mäktar med.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  kanaljen 2009-05-12, 15:06

    cleopatra skrev:
    riktigt rätt person att ondgöra mig över folk med många barn What a Face men du har rätt här Kanaljen. Jordens resurser är på väg att ta slut och miljöförstöringen till följd av överkonsumtionen bara eskalerar.


    Jo, men födelsetalen i sverige är fortfarande 1.7 barn per familj dvs endel skaffar sig ett barn och en av mina grannar har 13 barn. Jag skojade med grannen och sa att han får inte skaffa sig fler barn för jag har inte råd med saft och kakor. Han bara skrattade.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-12, 15:06

    kanaljen skrev:
    cleopatra skrev:

    Dessutom är det egotrippat. Det är inget fel med arbetskraftsinvandring, men den ska ske när vi behöver den, inte 20 år innan! Ser ingen som helst anledning att bjuda in dem nu, när vi både har bostadsbrist och hög arbetslöshet. Vad resultatet blir ser vi ju i Rosengård och liknande områden. Är det inte bättre att rekrytera dem när vi har arbete och bostad till dem (som på 60- och 70-talet) så de slipper gå arbetslösa och bo i ghetton? Sen undrar vi varför de inte integreras....Rolling Eyes vi ger dem ju inte ens en möjlighet till det.


    Ja, precis! Jag är lite rädd för vad bl a. rosengård kan blomma upp till. Det kan leda till någonting som våra myndigheter inte mäktar med.


    Perkelle hur var det nu ??

    Hur mycket av inavel invaliditet har du egentligen ??
    avatar
    Sunrise


    Antal inlägg : 35
    Join date : 09-02-17

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Sunrise 2009-05-12, 16:07

    Corven skrev:
    Sunrise skrev:

    Du är absolut ingen rasist och du har all rättighet i världen att tycka som du gör. Suss ser nazister och rasister bakom varje buske så det är inte mycket att bry sig om.
    Vilken normal svensk vill ha muslimskt styre i vårt land? Den personen är nog knappast svensk i så fall. Vi ska inte ha varken Sharialagar eller annat osvenskt i vårt samhälle. Dessutom borde vi stänga gränserna ett tag och inte ta emot fler muslimer i vårt land. Helst inte i övriga norden heller för den delen. Ska hela Sverige se ut som det gör i Rosengård i Malmö innan mångkulturella ivrare är nöjda?

    Hej Sunrise, kul att se dig igen Very Happy

    Hej Corven det var längesedan. Ser att det är många gamla nick som häckar här. Hoppas att det blir givande diskussioner Laughing
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  lazy 2009-05-12, 20:01

    Ser att det är många gamla nick som häckar här. Hoppas att det blir givande diskussioner

    Hej Sunrise, du o jag har ju inte alltid haft samma åsikter men
    det är kul att "se" dej igen! Smile


    Ps, roligare på ett sätt att "se" de man inte alltid håller med
    eftersom det är sånt som håller igång diskussionerna.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-12, 21:08

    kanaljen skrev:
    cleopatra skrev:
    riktigt rätt person att ondgöra mig över folk med många barn What a Face men du har rätt här Kanaljen. Jordens resurser är på väg att ta slut och miljöförstöringen till följd av överkonsumtionen bara eskalerar.


    Jo, men födelsetalen i sverige är fortfarande 1.7 barn per familj dvs endel skaffar sig ett barn och en av mina grannar har 13 barn. Jag skojade med grannen och sa att han får inte skaffa sig fler barn för jag har inte råd med saft och kakor. Han bara skrattade.


    Gissa varför ??

    Du är enbart svartsjuk på Somalier som har en fungerande
    kuk , men inte du på grund av din invaliditet ...

    Nu börjar jag faktisk förstå din hat ...
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  blueheaven 2009-05-12, 21:29

    KickTheRasist skrev:
    kanaljen skrev:
    cleopatra skrev:
    Nu är jag väl inte [i]riktigt rätt person att ondgöra mig över folk med många barn What a Face men du har rätt här Kanaljen. Jordens resurser är på väg att ta slut och miljöförstöringen till följd av överkonsumtionen bara eskalerar.


    Jo, men födelsetalen i sverige är fortfarande 1.7 barn per familj dvs endel skaffar sig ett barn och en av mina grannar har 13 barn. Jag skojade med grannen och sa att han får inte skaffa sig fler barn för jag har inte råd med saft och kakor. Han bara skrattade.


    Gissa varför ??

    Du är enbart svartsjuk på Somalier som har en fungerande
    kuk , men inte du på grund av din invaliditet ...

    Nu börjar jag faktisk förstå din hat ...

    Bättre med än fungerande hjärna en tio fungerande kukar!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Bäst är väl ändå...

    Inlägg  theward 2009-05-12, 21:40

    Att ha en fungerande hjärna och en fungerande kuk Wink

    10 st låter bara besvärligt att ha, dessutom riskerar man väl att svimma vid upphetsning då tongue
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-12, 21:53

    theward skrev:Att ha en fungerande hjärna och en fungerande kuk Wink

    10 st låter bara besvärligt att ha, dessutom riskerar man väl att svimma vid upphetsning då tongue




    *asgarv*


    Tack för gött skratt!!!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Det bjuder jag på

    Inlägg  theward 2009-05-12, 21:56

    KickTheRasist skrev:
    theward skrev:Att ha en fungerande hjärna och en fungerande kuk Wink

    10 st låter bara besvärligt att ha, dessutom riskerar man väl att svimma vid upphetsning då tongue




    *asgarv*


    Tack för gött skratt!!!

    Har man Willian Wallace som avatar, får man direkt mitt gillande.

    Det var en riktig frihetskämpe det Wink

    Gissar av han mosat alla "slipsnissar "som tror det så jäkla viktiga..hehe
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-12, 22:28

    theward skrev:
    KickTheRasist skrev:
    theward skrev:Att ha en fungerande hjärna och en fungerande kuk Wink

    10 st låter bara besvärligt att ha, dessutom riskerar man väl att svimma vid upphetsning då tongue




    *asgarv*


    Tack för gött skratt!!!

    Har man Willian Wallace som avatar, får man direkt mitt gillande.

    Det var en riktig frihetskämpe det Wink

    Gissar av han mosat alla "slipsnissar "som tror det så jäkla viktiga..hehe


    Wink


    Jag älskar William synd att jag är inte den riktiga William!!
    Men har i alla fall hans åsikter och har kämpat
    för dem fast i ett helt annat situation !!


    MVH

    //KTR

    Sponsored content


    Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 4 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 00:09