Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Regndrottning
berralarzon
GustavAnder
7 posters

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  GustavAnder 2009-05-03, 21:09

    Det ser mörkt ut för sosseriet, säger (s)tatsvetare Stig-Björn.
    Gott, då ser det ljust ut för Sverige.

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.1555178/det-ser-morkt-ut-for-socialdemokraterna

    Så, trots en sosseledare som av vänsterflygeln i partiet kallas förrädare, så lyckas inte S vinna folkets förtroende, vilken väg ska s välja tro ?

    Varför bry sig om sosseriet, vi har ju en regering för arbetande folk redan nu, finns ingen anledning att byta, om man inte är kåt på bidrag förståss...
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  berralarzon 2009-05-03, 21:13

    Försörjer hellre bidragstagare än en kriminell awfultruht/ga som erkänt sitt svartjobbande som grädde på moset.
    //berra
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-03, 22:08

    Ja... att jobba svart är ett brott... alltså är GA en själverkänd brottsling. Kriminell!

    Osså ljuger han dessutom.... Men vad annars kan man förvänta från kriminella?
    Wink

    queen
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  blueheaven 2009-05-03, 23:38

    Regndrottning skrev:Ja... att jobba svart är ett brott... alltså är GA en själverkänd brottsling. Kriminell!

    Osså ljuger han dessutom.... Men vad annars kan man förvänta från kriminella?
    Wink

    queen

    Glöm nu och gå vidare regndrottning!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-03, 23:40

    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:Ja... att jobba svart är ett brott... alltså är GA en själverkänd brottsling. Kriminell!

    Osså ljuger han dessutom.... Men vad annars kan man förvänta från kriminella?
    Wink

    queen

    Glöm nu och gå vidare regndrottning!

    Som jag sade sist...

    NIX!

    Det finns ingen orsak till att jag jag låta en 'person' ljuga om det jag säger och låta honom komma undan med det!


    queen
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  blueheaven 2009-05-03, 23:57

    Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:Ja... att jobba svart är ett brott... alltså är GA en själverkänd brottsling. Kriminell!

    Osså ljuger han dessutom.... Men vad annars kan man förvänta från kriminella?
    Wink

    queen

    Glöm nu och gå vidare regndrottning!

    Som jag sade sist...

    NIX!

    Det finns ingen orsak till att jag jag låta en 'person' ljuga om det jag säger och låta honom komma undan med det!


    queen

    Åja jag läste också det där och jag läste ditt original så farligt var det inte förövrigt är detta något som formsvackan och redcloud m.fl. sysslar med dagligen här!

    Man kan ju tro att du försöker undvika kärnfrågan? Wink
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-04, 00:01

    Åja jag läste också det där och jag läste ditt original så farligt var det inte förövrigt är detta något som formsvackan och redcloud m.fl. sysslar med dagligen här!

    Man kan ju tro att du försöker undvika kärnfrågan?

    Nej, inte riktigt. Jag besvarade dig direkt....

    Kärnfrågan har jag inget förtroende för när jag ser källan. Och källan är känd för att ljuga.....

    Märkligt att GA ÄR kapabel till att komma med hänvisning öht. För det gör han minsann inte när han blir ombedd att göra det.


    queen
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  blueheaven 2009-05-04, 00:07

    Regndrottning skrev:
    Åja jag läste också det där och jag läste ditt original så farligt var det inte förövrigt är detta något som formsvackan och redcloud m.fl. sysslar med dagligen här!

    Man kan ju tro att du försöker undvika kärnfrågan?

    Nej, inte riktigt. Jag besvarade dig direkt....

    Kärnfrågan har jag inget förtroende för när jag ser källan. Och källan är känd för att ljuga.....

    Märkligt att GA ÄR kapabel till att komma med hänvisning öht. För det gör han minsann inte när han blir ombedd att göra det.


    queen

    Nej det är märkligt men ändå mer märkligt är dessa haverister som alltid känner att de måste försvara Che Guevara trots att det är en känd bödel!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-04, 00:13

    Jag har inte så stor kunskap om Che att jag kan varken fördöma eller berömma honom.

    Men om någon citerar honom bör de kunna presentera en källhänvisning, tycker du inte det?


    queen
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-04, 00:15

    https://www.youtube.com/watch?v=tRDQgJVX4A0&feature=channel

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH.. ja Sverige...går inte bra för Sossarna.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  Susz X 2009-05-04, 00:33

    Hehehe- går ännu sämre för högerextremister..
    Lika bra att göra nåt vettigt och gott i stället..
    så hoppa av pajkastarnördar! Här finns bättre råd:


    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/fn-unicef-va-e-de-finns-de-i-sverige-oops-missa-inte-de-haar-vettigare-an-politik-assa-t846.htm
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Även Wallström sågar sina egna jämsmed fotknölarna.

    Inlägg  GustavAnder 2009-05-04, 10:58

    Margot Wallström berömmer Alliansen, och sågar indirekt "sina egna" jämsmed fotknölarna.

    ""Den borgerliga alliansen gör ett bättre jobb i EU än den tidigare socialdemokratiska regeringen med Göran Persson i spetsen gjorde, anser EU-kommissionären och socialdemokraten Margot Wallström.""

    och...

    ""Margot Wallström, som lämnar sin post i höst, har tidigare sagt att hon därefter inte tänker ta på sig någon framträdande roll eller centrala uppdrag för partiet i Sverige. ""

    Tror tusan det, inte vill en så smart tjej som Wallström jobba för dessa bakåtsträvare och folkhemsnationalister.

    Men kanske jag felciterat Margot, vad tror du regn ? Smile
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  Sniperace 2009-05-04, 11:11

    GustavAnder skrev:Margot Wallström berömmer Alliansen, och sågar indirekt "sina egna" jämsmed fotknölarna.

    ""Den borgerliga alliansen gör ett bättre jobb i EU än den tidigare socialdemokratiska regeringen med Göran Persson i spetsen gjorde, anser EU-kommissionären och socialdemokraten Margot Wallström.""

    och...

    ""Margot Wallström, som lämnar sin post i höst, har tidigare sagt att hon därefter inte tänker ta på sig någon framträdande roll eller centrala uppdrag för partiet i Sverige. ""

    Tror tusan det, inte vill en så smart tjej som Wallström jobba för dessa bakåtsträvare och folkhemsnationalister.

    Men kanske jag felciterat Margot, vad tror du regn ? Smile

    Men detta är kanske fråga om en ÄRLIG politiker, som har förmågan att inte sopa saker under mattan, TÄNK om alla politker hade den förmågan!! (oavsett partifärg)
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  blueheaven 2009-05-04, 12:06

    Sniperace skrev:

    Men detta är kanske fråga om en ÄRLIG politiker, som har förmågan att inte sopa saker under mattan, TÄNK om alla politker hade den förmågan!! (oavsett partifärg)

    Ja där slog du huvudet på spiken sniper. Cool

    Sponsored content


    Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare Empty Sv: Mörkt för sosseriet, sägersosse- statsvetare

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 00:32