Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
berralarzon
Sniperace
Thetaxpayer
RedCloud
MartinLindgren
Corven
Sossar ee lata
11 posters

    Nej det var inte Johan Andersson denna gång heller.....

    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Nej det var inte Johan Andersson denna gång heller..... - Sida 2 Empty Sv: Nej det var inte Johan Andersson denna gång heller.....

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-09-07, 01:18

    RedCloud skrev:
    neofascisten skrev:skulle kunna tänka mig att han är från Somalia......våld våld våld

    Självklart, vi VET ju att dessa har kriminalitet och våld nedärvt i sina gener och i sitt DNA, i motsatts till oss arier som står över sådant....


    PUKE, hur står du ut med dig själv Seel, upplever du det som att du är ett föredömme för dina barn ?

    Säga, och tycka vad man behagar - somalier rent generellt är passiva och våldsbenägna i Sverige. Illvilliga media försökte så länge man kunde, mörklägga vederbörandes etnicitet (och även vitpixlade mördaren, för att mentalt intala läsarna att det skulle handla om en genuin svensk) men tvingades tillslut visa dennes rätta jag då man redan hängt ut en svensk som inte ens var dömd.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nej det var inte Johan Andersson denna gång heller..... - Sida 2 Empty Säga vad man vill men somalier....

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-09-07, 01:37

    Ezzlirsk skrev:
    RedCloud skrev:
    neofascisten skrev:skulle kunna tänka mig att han är från Somalia......våld våld våld

    Självklart, vi VET ju att dessa har kriminalitet och våld nedärvt i sina gener och i sitt DNA, i motsatts till oss arier som står över sådant....


    PUKE, hur står du ut med dig själv Seel, upplever du det som att du är ett föredömme för dina barn ?

    Säga, och tycka vad man behagar - somalier rent generellt är passiva och våldsbenägna i Sverige. Illvilliga media försökte så länge man kunde, mörklägga vederbörandes etnicitet (och även vitpixlade mördaren, för att mentalt intala läsarna att det skulle handla om en genuin svensk) men tvingades tillslut visa dennes rätta jag då man redan hängt ut en svensk som inte ens var dömd.

    Tillför inget annat än lidande och elände!!!

      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 17:05