Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag Empty Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-09-01, 21:45

    Nu kör kommunistpropaganda maskinen (S)VT propaganda om lettiska kärringar som är i Sverige och städar

    I inslaget filmar dom "rika" överklass svenskar som köpt städhjälp och barnen får åka fyrhjuling

    Man säger klart och tydligt de lettiska kärringarna får 2-3 ggr så mycket bättre betalt i Sverige än i Lettland. Men nöjer sig kommunisterna här?

    Nej de måste givetvist få oss att känna skam att barnen i Lettland är utan föräldrar

    Man kan ju vända på det negativa budskapet, hade det varit bättre om föräldrarna varit arbetslösai?

    Är det bättre tusentals flyktingar får komma till sverige, aldrig jobbar, får bostad och tar med sina barn?

    Hyckleri om massinvandringen!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag Empty Sv: Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag

    Inlägg  RedCloud 2010-09-01, 21:46

    Medication time ?



    Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag One+flew+over+the+cuckoos+nest
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag Empty Sv: Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag

    Inlägg  Regndrottning 2010-09-01, 22:20

    Demona Stahlin skrev:Nu kör kommunistpropaganda maskinen (S)VT propaganda om lettiska kärringar som är i Sverige och städar

    I inslaget filmar dom "rika" överklass svenskar som köpt städhjälp och barnen får åka fyrhjuling

    Man säger klart och tydligt de lettiska kärringarna får 2-3 ggr så mycket bättre betalt i Sverige än i Lettland. Men nöjer sig kommunisterna här?

    Nej de måste givetvist få oss att känna skam att barnen i Lettland är utan föräldrar

    Man kan ju vända på det negativa budskapet, hade det varit bättre om föräldrarna varit arbetslösai?

    Är det bättre tusentals flyktingar får komma till sverige, aldrig jobbar, får bostad och tar med sina barn?

    Hyckleri om massinvandringen!

    Vad vill du säga, blåfant?

    Är det bra att utlänningar kommer hit och tar svenska jobb eller skall utlänningarna hålla sig hemma?

    Jag börjar ro att du inte kan bestämma dig för hur du vill ha det....
    lol!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag Empty Sv: Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag

    Inlägg  Redvictory 2010-09-01, 23:16

    Demona Stahlin skrev:Nu kör kommunistpropaganda maskinen (S)VT propaganda om lettiska kärringar som är i Sverige och städar

    I inslaget filmar dom "rika" överklass svenskar som köpt städhjälp och barnen får åka fyrhjuling

    Man säger klart och tydligt de lettiska kärringarna får 2-3 ggr så mycket bättre betalt i Sverige än i Lettland. Men nöjer sig kommunisterna här?

    Nej de måste givetvist få oss att känna skam att barnen i Lettland är utan föräldrar

    Man kan ju vända på det negativa budskapet, hade det varit bättre om föräldrarna varit arbetslösai?

    Är det bättre tusentals flyktingar får komma till sverige, aldrig jobbar, får bostad och tar med sina barn?

    Hyckleri om massinvandringen!

    Jag känner flera invandrare som jobbar för fullt! det gör ju inte du! man kan säga att de försörjer dig! är det rätt tycker du? (parasitpsyko)

    Sponsored content


    Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag Empty Sv: Bättre letterna är arbetslösa i hemlandet tycker jag

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 08:37