Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
redalert
MartinLindgren
Sossar ee lata
7 posters

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-31, 08:33

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7699663.ab

    Ca 3 veckor kvar och ledningen ökar, Mona har redan gjort sin utfrågning, gick ju faktiskt si så där måste jag erkänna, 50% gav minus på en skala på 1-5, bra för att vara Mona. Nu är det Ohlys tur snart lol! Sen Fredriks, det ser jag fram emot, med självsäkerhet & kunnande.
    Martin!!! Vad hände med den 10% ointagliga ledning som du sa de röd gröna hade lol! lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-31, 10:09

    Du kan ju börja med att berätta för mig vilka som snyltar på dig S-ee-L?

    Sen har ingen trott att valet inte skulle hårdna och vara jämnt ju närmare vi kommer,
    Sen är ju dagens två mätningar alliansen övertag inte större än att det är max ca 100 väljare som skiljer blocken i båda mätningarna!

    Men om vi ska hård dra dagens United Minds så ser vi att det handla om 0,2% för att ert sänke Maud Olofsson välter hela alliansen, eller hur?

    Skop säger som alla andra senaste tiden att siffrorna inte säkerställda, så vi håller oss till Uniteds,
    Så räknar vi att alliansens övertag handlar om ca 100 personer, så handlar det om Maudans 0,2% mellan vinna och försvinna för både henne och alliansen om kanske 5/6 röster!

    Men åter till min fråga S-ee-L, vilka avser du som snyltare och vad är det i så fall ni bidrar till?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  redalert 2010-08-31, 10:27

    MartinLindgren skrev:Du kan ju börja med att berätta för mig vilka som snyltar på dig S-ee-L?

    Sen har ingen trott att valet inte skulle hårdna och vara jämnt ju närmare vi kommer,
    Sen är ju dagens två mätningar alliansen övertag inte större än att det är max ca 100 väljare som skiljer blocken i båda mätningarna!

    Men om vi ska hård dra dagens United Minds så ser vi att det handla om 0,2% för att ert sänke Maud Olofsson välter hela alliansen, eller hur?

    Skop säger som alla andra senaste tiden att siffrorna inte säkerställda, så vi håller oss till Uniteds,
    Så räknar vi att alliansens övertag handlar om ca 100 personer, så handlar det om Maudans 0,2% mellan vinna och försvinna för både henne och alliansen om kanske 5/6 röster!

    Men åter till min fråga S-ee-L, vilka avser du som snyltare och vad är det i så fall ni bidrar till?

    Är whiskyn inte så god längre martin? Basketball
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-31, 11:08

    Svårt och svara på, det var ju ett tag sen jag testade, men ärligt talat smakar det lika bra varje gång jag tar några järn, så varför skulle det vara annorlundare nästa gång när nu det blir?

    Hur är det själv då Allerten smakar morsans mjölk lika bra som vanligt, fortfarande efter 50 år?
    Eller har den börjat surna, i så fall kan du väl fråga om du inte kan få dig en ullatott mellan varven!

    Växla mellan nappen och totten, bomullstuss doppad i brännvin och suga på ibland skulle nog fan vara rena mirakelkuren för dig!

    Friskt vågat Allerten, hälften vunnet, snacka med mamsen du?


    Sen fungerar ju säkert ullatotten lika bra i både ett rödgrön eller blått sverige, så du har inget att förlora på ett test!
    För krypa runt på alla fyra jagande efter mamsen kjolar då och då, lite på pickalurven kanske inte är helt fel, eller hur?No
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  redalert 2010-08-31, 11:29

    MartinLindgren skrev:Svårt och svara på, det var ju ett tag sen jag testade, men ärligt talat smakar det lika bra varje gång jag tar några järn, så varför skulle det vara annorlundare nästa gång när nu det blir?

    Hur är det själv då Allerten smakar morsans mjölk lika bra som vanligt, fortfarande efter 50 år?
    Eller har den börjat surna, i så fall kan du väl fråga om du inte kan få dig en ullatott mellan varven!

    Växla mellan nappen och totten, bomullstuss doppad i brännvin och suga på ibland skulle nog fan vara rena mirakelkuren för dig!

    Friskt vågat Allerten, hälften vunnet, snacka med mamsen du?


    Sen fungerar ju säkert ullatotten lika bra i både ett rödgrön eller blått sverige, så du har inget att förlora på ett test!
    För krypa runt på alla fyra jagande efter mamsen kjolar då och då, lite på pickalurven kanske inte är helt fel, eller hur?No

    Sparas...... Basketball
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-31, 11:38

    martin,

    Är du nöjd med de rödgrönas insats så här långt?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-31, 12:36

    Så länge jag är bergsäker på valseger ja det är jag, samtidigt vem av dig och mig skulle stå pall för den kompakta antimosamona kampanjen hon utsatts för under flera år och ändå hålla jämna steg med sina motståndare?

    Så du kan vara helt säker på Mr.Doggen Martin kastar aldrig in handuken, NO WAY!

    Och skulle slaget förloras so what! då trampar jag gasen i botten från dag ett och blir dubbelt så mycket Martin så länge det behövs, endast döden kan få tyst på mig!

    Och den kan få tyst på dig också, vilken sekund som helst trots att du inbillar dig ha garantier mot alla former av elände!

    Ingen levande människa vet om det är sista gången man går ut genom dörren, varje gång kan vara den sista!


    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-31, 12:38

    MartinLindgren skrev:Så länge jag är bergsäker på valseger ja det är jag, samtidigt vem av dig och mig skulle stå pall för den kompakta antimosamona kampanjen hon utsatts för under flera år och ändå hålla jämna steg med sina motståndare?

    Så du kan vara helt säker på Mr.Doggen Martin kastar aldrig in handuken, NO WAY!

    Och skulle slaget förloras so what! då trampar jag gasen i botten från dag ett och blir dubbelt så mycket Martin så länge det behövs, endast döden kan få tyst på mig!

    Och den kan få tyst på dig också, vilken sekund som helst trots att du inbillar dig ha garantier mot alla former av elände!

    Ingen levande människa vet om det är sista gången man går ut genom dörren, varje gång kan vara den sista!



    Spriten har väl konserverat dig så vi blir tvungna att försörja dig i 20 år till....
    datic
    datic


    Antal inlägg : 347
    Join date : 10-06-07

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  datic 2010-08-31, 12:41

    MartinLindgren skrev:Så länge jag är bergsäker på valseger ja det är jag,

    bergsäker? varför skrev du då följande tidigare idag?

    MartinLindgren skrev:50/50 på att hon skriver historia 19 september! bounce

    om du verkligen var bergsäker borde det väl så 100 på att hon skriver historia... inte 50/50, för det låter inte alls bergsäkert
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-31, 13:08

    Om jag uppfattar martin rätt så är han nöjd med de rödgrönas insats om de vinner valet. Dock verkar han ha tappat tron på rödgrön valseger och talar för första gången om konsekvenserna av en förlust.

    Mosa Mona hit eller dit? Alla partiledare utsätts för kritik. En del mer (Mona och Maud) en del lite mindre (Björklund, Wetterstrand). Kan man inte hantera detta så är man inte en seriös statsministerkandidat.

    Vänsterns största problem just nu är Lars Ohly. Men det är ju inte Monas fel. Hon ville inte ha med Ohly i samarbetet.

    s + mp blir nog den slutgiltiga vänsterkoalitionen. v och sd marginaliseras allt mer.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-31, 13:22

    Självklart tror jag 100% att Mona skriver historia 19 september, med 50/50 menar jag helt enkelt lägre odds än så kan det ju inte bli!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-31, 13:31

    Jasså du säger det Mr.Mental, har spriten konserverat mig? När då?
    Gällande min försörjning så har jag ingenting att tacka dig för!

    Till S-ee-L, efter som tråden är hans, vill jag visa mitt deltagande, vilka nötter du har i laget, Mr.Mental, Mr.Doggen och Allerten, men jag förmodar att dom huserar ute i utvisningsbåset, så långt under din nivå dom befinner sig! Wink

    Dom ska vara glada att ha dig i laget S-ee-L, den enda forumblåingen med lite drag i som det går att snacka med!


    Var hälsad och på återsende S-ee-L! Cool
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-31, 13:41

    Jag förstår att du ser upp till seel martin. Det finns det säkert all anledning till. Lyssna på honom och rösta på Alliansen så får du också vara med på den vinnande sidan. Du vet ju lika väl som vi andra att Alliansen tar hem detta enkelt. Folket vill inte ha det dårhus de rödgröna representerar.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  Redvictory 2010-08-31, 17:19

    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7699663.ab

    Ca 3 veckor kvar och ledningen ökar, Mona har redan gjort sin utfrågning, gick ju faktiskt si så där måste jag erkänna, 50% gav minus på en skala på 1-5, bra för att vara Mona. Nu är det Ohlys tur snart lol! Sen Fredriks, det ser jag fram emot, med självsäkerhet & kunnande.
    Martin!!! Vad hände med den 10% ointagliga ledning som du sa de röd gröna hade lol! lol!

    Det är ju ni som snyltar på välfärden som ni inte vill vara med och betala! ta och sök dig ett arbete S-ee-l! eller orkar du inte?samma med råttan! ut och sök jobb för fan!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-31, 17:22

    För det första har jag jobb, för det andra behöver jag inte söka. Det dimper ner jobberjudanden varje månad.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  Redvictory 2010-08-31, 17:44

    ericTheDog skrev:För det första har jag jobb, för det andra behöver jag inte söka. Det dimper ner jobberjudanden varje månad.

    isåfall sitter du och skriver i detta forum på arbetstid! varför blir jag öht förvånad över hur du kan bete dig på detta vis?
    Du är ju avgrundshöger dvs du saknar moral!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-31, 18:05

    Redvictory skrev:
    ericTheDog skrev:För det första har jag jobb, för det andra behöver jag inte söka. Det dimper ner jobberjudanden varje månad.

    isåfall sitter du och skriver i detta forum på arbetstid! varför blir jag öht förvånad över hur du kan bete dig på detta vis?
    Du är ju avgrundshöger dvs du saknar moral!


    Jag har aldrig någonsin skrivit här på arbetstid.

    Sponsored content


    Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta.... Empty Sv: Nu drar Alliansen ifrån än mer, vi som vill bidra, vi som inte vill snylta gillar detta....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 21:22