Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström Empty Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström

    Inlägg  Blåfront 2009-05-01, 23:43

    Så hur kan hycklerskan Wanja gå bredvid Margot Wallström som fått kritik för sin pension i tjänst i EU?

    För att prata om just giriga direktörer och bonusar

    Men att Margot Wallström får generös pension går alldeles utmärkt?

    Vinns det ingen gräns hur lågt sossar kan sjunka med den lilla heder de har kvar?
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström Empty Sv: Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström

    Inlägg  Vercingetorix 2009-05-02, 00:07

    Politik av idag består mestadels av att påtala andras brister, snarare än att åtgärda sina egna.
    Något som tycks påfallande en vacker dag som denna.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström Empty Sv: Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström

    Inlägg  marxisten 2009-05-02, 00:34

    Blåfront skrev:Så hur kan hycklerskan Wanja gå bredvid Margot Wallström som fått kritik för sin pension i tjänst i EU?

    För att prata om just giriga direktörer och bonusar

    Men att Margot Wallström får generös pension går alldeles utmärkt?

    Vinns det ingen gräns hur lågt sossar kan sjunka med den lilla heder de har kvar?

    Tyvärr går det väl inte att välja ens pension från EU. Jag tycker personligen de är orealistiska och ska sänkas med väldigt mycket. Har för mig jag läste att efter förra lönehöjningen har de 145 papp i månaden i parlamentet! Sjukt, och de kan inte avböja den lönen heller. Sad
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström Empty Sv: Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström

    Inlägg  Blåfront 2009-05-02, 08:36

    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:Så hur kan hycklerskan Wanja gå bredvid Margot Wallström som fått kritik för sin pension i tjänst i EU?

    För att prata om just giriga direktörer och bonusar

    Men att Margot Wallström får generös pension går alldeles utmärkt?

    Vinns det ingen gräns hur lågt sossar kan sjunka med den lilla heder de har kvar?

    Tyvärr går det väl inte att välja ens pension från EU. Jag tycker personligen de är orealistiska och ska sänkas med väldigt mycket. Har för mig jag läste att efter förra lönehöjningen har de 145 papp i månaden i parlamentet! Sjukt, och de kan inte avböja den lönen heller. Sad

    Nä, tror det är en lön på 80.000 som sossarna stödjer

    Sponsored content


    Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström Empty Sv: Wanja Lundby Wedin och Margot Wallström

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 09:55