Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Kakmonstret
ericTheDog
theward
Sossar ee lata
Redvictory
9 posters

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  Redvictory 2010-08-26, 23:32

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-tar-over-efter-reinfeldt-den-20-september_5198181.svd

    Mona Sahlinvar först ut i SVT:s partiledarutfrågning – och pressades på allt från Afghanistan till förmögenhetsskatten.
    – Jag tänker ta över efter Reinfeldt den 20 september, var beskedet från S-ledaren.

    Det låter ju lovande! eller hur alla avgrundshöger?
    Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty hahahahaha

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-26, 23:37

    Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-tar-over-efter-reinfeldt-den-20-september_5198181.svd

    Mona Sahlinvar först ut i SVT:s partiledarutfrågning – och pressades på allt från Afghanistan till förmögenhetsskatten.
    – Jag tänker ta över efter Reinfeldt den 20 september, var beskedet från S-ledaren.

    Det låter ju lovande! eller hur alla avgrundshöger?
    Very Happy

    50% sätter minus på pajas Mona, på skalan 1-5 sätter 50!!!!!% minus!!!! och du tror hon tar över, lol! lol! lol! lol! lol!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  theward 2010-08-26, 23:41

    Sossar ee lata skrev:
    Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-tar-over-efter-reinfeldt-den-20-september_5198181.svd

    Mona Sahlinvar först ut i SVT:s partiledarutfrågning – och pressades på allt från Afghanistan till förmögenhetsskatten.
    – Jag tänker ta över efter Reinfeldt den 20 september, var beskedet från S-ledaren.

    Det låter ju lovande! eller hur alla avgrundshöger?
    Very Happy

    50% sätter minus på pajas Mona, på skalan 1-5 sätter 50!!!!!% minus!!!! och du tror hon tar över, lol! lol! lol! lol! lol!

    tja det räcker ju att typ 0,1% ändrar sig, så är det klart
    Wink
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-26, 23:42

    Ska hon ta över 20:e September så är en statskupp enda alternativet. Vem vet?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  Redvictory 2010-08-27, 00:02

    ericTheDog skrev:Ska hon ta över 20:e September så är en statskupp enda alternativet. Vem vet?

    Gråter du? ha,ha,ha,ha Laughing
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-27, 00:03

    Mona kanske kan söka jobb som lokalvårdare i Regeringskansliet. Då får hon iaf vara kvar i maktens korridorer...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-27, 00:08

    Rapport rapporterade i sin 22:25 sändning ikväll att man tyckte Mona lämnade klara besked på många områden!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-27, 00:11

    Måna får väl Låna lite mer av Alliansens skattesänkarpolitik.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-27, 00:15

    Så är det nog tårarna rinner utmed forums brunästa Mr.Doggens brunöga, så för hans egen skull får vi hoppas att hans dasspapper inte slut!

    Men du går mot ljusare tider doggen, Mona Sahlin är ju förkämpe för homosexuellas likaberättigande,
    Därför kan du damma av din regnbågskeps efter 19 september Mr.Doggen!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-27, 00:18

    Kakmonstret skrev:Mona kanske kan söka jobb som lokalvårdare i Regeringskansliet. Då får hon iaf vara kvar i maktens korridorer...




    lol!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-27, 00:19

    MartinLindgren skrev:Så är det nog tårarna rinner utmed forums brunästa Mr.Doggens brunöga, så för hans egen skull får vi hoppas att hans dasspapper inte slut!

    Men du går mot ljusare tider doggen, Mona Sahlin är ju förkämpe för homosexuellas likaberättigande,
    Därför kan du damma av din regnbågskeps efter 19 september Mr.Doggen!


    Vet dina uppdragsgivare om att du hånar homosexuella? Eller har du blivit tillsagt att ni ska håna de homosexuella? Inte konstigt att det rödgröna skeppet håller på att sjunka. Ni har inte en chans i valet martin.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-27, 00:32

    Jag hånar ingen, det är inte mitt fel att du är gay Mr.Doggen!
    däremot drar du ner dina egna likar genom att stanna kvar smygande i garderoben!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-27, 00:37

    MartinLindgren skrev:Jag hånar ingen, det är inte mitt fel att du är gay Mr.Doggen!
    däremot drar du ner dina egna likar genom att stanna kvar smygande i garderoben!


    Byt ut gay/homosexuell i dina inlägg mot invandrare/svartskalle så ser de plötsligt väldigt väldigt rasistiska ut. Värre än blåfront faktiskt. Så nog är det tydligt att du hånar homosexuella alltid. Vet din updragsgivare om detta?
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-27, 01:23

    Var inte Reinfeldt ordförande i Fantomenklubben? Är det den posten hon är ute efter? Wink
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  Redvictory 2010-08-27, 08:15

    råttan är fullständigt panikslagen nu efter att Mona Sahlin förklarat att hon ska ta över efter Reinfeldt! jag tror att hon kommer byta ut möblerna och ta dit en städfirma samt anticimex som sanerar på rosenbad! ja vi får se! fortsättning följer! Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  Infra 2010-08-27, 08:44

    Kakmonstret skrev:Mona kanske kan söka jobb som lokalvårdare i Regeringskansliet. Då får hon iaf vara kvar i maktens korridorer...

    Vid det laget är tjänsten tillsatt med Fredrik Reinfeldt.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-27, 09:04

    Jag är helt lugn. Allians för Sverige sitter kvar.

    En ny undersökning från Synovate indikerar att socialdemokratin tappat till 29,2%, sämsta siffran sen 1997...

    Sponsored content


    Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt  den 20 september Empty Sv: Mona Sahlin tar över efter Reinfeldt den 20 september

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 20:29