Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Rödgröna vann debatten

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Rödgröna vann debatten Empty Rödgröna vann debatten

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-25, 11:56

    Rubriken står jag inte för, eftersom jag inte såg debatten ens, och dessutom har svårt att se hur någon skall kunna bedöma detta... vilket framgår av inlägget nedan...
    Anledningen till att jag ändå väljer att ha en rubrik som jag inte står för är att forumhögerns spam och propaganda inte skall löna sig.....
    dvs att ju fler trådar de har om hur "bra´" högern är så vill man indoktrinera på detta vis....

    .... det är slut med att vända andra kinden till nu

    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Kakmonstret skrev:Hurra för Alliansen som totalt körde över de rödgröna Smile

    cheers

    Den slutsatsen skulle du dra oavsett utgång av debatten, alltså är din åsikt inget värd Cool



    Jasså, Är det du som bestämmer vems åsikter det är som betyder något också?

    Detta är ett lustigt forumhögerresonemang, att så fort man kommer med en åsikt som differentierar sig från deras egen, och kritiserar deras egen så uppfattar de detta som yttrandefrihetskränkning, samtidigt som de största yttrandefrihetsinskränkningarna kommer från alliansens politik och deras sätt att hyscha de sina, förbjuda dem att lyssna på S och V i Almedalen osv....

    Således så sa jag inte att Kakans åsikt i detta fall skulle tystas.....
    ... förstår du skillnaden ??... jag börjar misströsta över den förhoppningen snart...

    Jag vidhåller att den inte var något värd, kakans åsikt i detta fall.... eftersom han redan bestämt sig för att alliansen vann debatten redan innan debatten ägde rum, ...

    på samma vis blir alla som gör likadant åt andra hållet inte trovärdiga i den subjektiva uppfattning som inte belyser hur debatten faktiskt tedde sig....

    Och nästan lika lite är "experters" åsikter från TV som blivit anlitade att tycka kring debatten vem som vann.....

    Jag tycker det är ett jävla otyg som TV har för sig....
    .... att man skall tala om för tittarna hur de skall tycka, i stället för att de får bilda sin uppfattning själva,,,

    "Experterna" är ju i de allra flesta inte några låginkomsttagare, och det lyser ofta igenom vad deras politiska ståndpunkt är, och därmed färgas bedömningen av debatten av denna färgning.....

    Att "bedöma" vilken som vinner en debatt, är som att sätta Dansbandskampens programledare Thomas Deutgen att välja vilken låt som var bäst:

    "Tiotusen röda rosor" med Sten & Stanley eller "Ace of Spades" med Metallica
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Rödgröna vann debatten Empty Sv: Rödgröna vann debatten

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-25, 12:14

    Debatten igår lyfte i stort sett fram två tydliga alternativ mot varandra, sen vad C och KD gjorde i studion begriper inte jag!
    Rudolf med röda mulen
    Rudolf med röda mulen


    Antal inlägg : 76
    Join date : 10-08-21

    Rödgröna vann debatten Empty Sv: Rödgröna vann debatten

    Inlägg  Rudolf med röda mulen 2010-08-26, 04:41

    MartinLindgren skrev:Debatten igår lyfte i stort sett fram två tydliga alternativ mot varandra, sen vad C och KD gjorde i studion begriper inte jag!

    Det är lugnt. Vi förstår. Begriper man inte så begriper man inte men du är duger ändå. I alla fall till något. Frågan är bara vad men det kanske visar sig när du växter upp Wink

    Den här trådens valaffisch: https://2img.net/h/oi32.tinypic.com/5oiag0.jpg

    // The new RMRM!

    Sponsored content


    Rödgröna vann debatten Empty Sv: Rödgröna vann debatten

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-06, 14:56