Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Jag har en stalker

    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Jag har en stalker Empty Jag har en stalker

    Inlägg  Kakmonstret 2010-06-13, 14:23

    RedVictory försöker förfölja och trakassera mig överallt på nätet.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag har en stalker Empty Sv: Jag har en stalker

    Inlägg  Redvictory 2010-06-13, 14:29

    Kakmonstret skrev:RedVictory försöker förfölja och trakassera mig överallt på nätet.

    Svaret är Nej! du har snarare denna diagnos kakan!


    http://sv.wikipedia.org/wiki/Paranoia

    * Erotomani – föreställningen att någon (i allmänhet med högre status) är förälskad i den drabbade personen. Skådespelerskan Jodie Foster förföljdes under många år av en man som led av erotomani.
    * Storhetsparanoia – storhetsidéer beträffande identitet eller föreställningar om en speciell relation till en viktig eller gudomlig person.
    * Svartsjukeparanoia – föreställningen att ens partner är otrogen. Denna föreställning är relativt vanlig hos gravt alkoholiserade män.
    * Förföljelseparanoia – vanföreställningar om förföljelser.
    * Sjukdomsparanoia – vanföreställningar om att man har en allvarlig sjukdom som cancer, syfilis eller hiv-infektion.
    * Kverulansparanoia, som också kallas processparanoia eller rättshaverism. En rättshaverist anmäler olika typer av fel – ofta beslut från myndigheter – och överklagar under åratal i alla tänkbara instanser. Denna verksamhet kan uppta en stor del av den drabbade personens tid.
    * Blandad typ – vanföreställningar som karakteriserar flera av de olika vanföreställningsyndromen, till exempel övertygelse om att vara förföljd och dessutom ha syfilis.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Jag har en stalker Empty Sv: Jag har en stalker

    Inlägg  Kakmonstret 2010-06-13, 14:31

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag har en stalker Empty Sv: Jag har en stalker

    Inlägg  Redvictory 2010-06-13, 14:35

    Kakmonstret skrev:Här är din diagnos:

    http://sv.wiktionary.org/wiki/byf%C3%A5ne

    Knappast eftersom min vänskapskrets är stor! jag blev tex utbjuden på en sjökrog i förrgår! mycket trevligt sällskap och notan ville de absolut stå för! så nu hade du fel (igen) Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag har en stalker Empty Sv: Jag har en stalker

    Inlägg  MartinLindgren 2010-06-13, 14:35

    Förfölja dig säger du Kakan, tycker du förföljer dig själv rätt bra med alla dina identiska trådar om dina vanföreställningar!

    En kaka som förföljer sig själv är nog högintressant för psykiatrin?


    Sen att kakan ser sig själv som intressantare än vad andra tycker intresserar nog psykiatrin ännu mer?

    Kanske är kakans lott här i livet att föra psykiarin framåt?

    Sponsored content


    Jag har en stalker Empty Sv: Jag har en stalker

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 03:09