Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Nu kräver Företagarförbundet skattelättnader av regeringen.

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu kräver Företagarförbundet skattelättnader av regeringen. Empty Nu kräver Företagarförbundet skattelättnader av regeringen.

    Inlägg  Redvictory 2009-04-25, 20:21

    http://svt.se/2.22620/1.1533558/krisen_forsvarar_generationsskiften?lid=puff_1533568&lpos=lasmer

    Den ekonomiska krisen försvårar kraftigt för generationsskiften i småföretag. Tusentals lönsamma småföretag kan komma att läggas ned eftersom ingen kan ta över när ägaren går i pension. Nu kräver Företagarförbundet skattelättnader av regeringen.

    Småföretagarna är mycket missnöjda med dagens politik! det finns helt enkelt inget
    till övers för dem hos denna allians! jag är själv småföretagare så jag vet!
    vad tycker ni alliansare att regeringen skall göra?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu kräver Företagarförbundet skattelättnader av regeringen. Empty Sv: Nu kräver Företagarförbundet skattelättnader av regeringen.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-25, 20:30

    Nu är ju jag varken alliansare eller småföretagare, men klart man förstår att det jäser i leden!
    Men nu är det bara ca 1½ år kvar till valet, låt alliansen köra sitt race tiden ut, det garanterar bara att vi har större chans att bli av dom 2010!

      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 07:28