Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
theward
Sossar ee lata
6 posters

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-25, 09:55

    som vanligt
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Sv: Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  theward 2010-03-25, 09:59

    Sossar ee lata skrev:som vanligt

    tjatigt, barnligt SEEL

    Förklara för mig hur du kan vara en så driven affärsman?

    Du sitter ju här titt som tätt...

    Vet iaf at de chefer/egenföretagare jag känner inte har tid med sånt trams som du sysslar med...

    nu har jag inte heller tid längre, ska gå till jobbet , för 6 ganska plågsamma timmar..eftersom det du kallar "latmask", som andra kallar sjukdom o smärta...... är värre än vanligt denna vecka
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Sv: Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-25, 12:44

    Du frågar dig inte varför Reinfeldt inte kan om sätta sina siffror därdom behövs,
    för hans allians ligger ju en bra bit bakom våra rödgröna i opinionsmätningarna!

    Men handen på hjärtat S-ee-L hur många datorer finns hemma i din familj, är säker på att ni har varsin, vad jag förstår är ni fyra personer,
    Sen har väl du dator på firman, så hur många gånger kan bara du rösta Reinfeldt på nätet?

    Jag har en dator därmed enröst att skicka, kan ju vara en förklaring till ordet krossar, vilket inte jag tyckte han gjorde?

    Kan ju som jämförelse nämna text tv:s mätning som var tänkt rulla på fram till valet, som släcktes ner när det efter några dagar gav SD skyhög efen majoritet!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Sv: Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  RedCloud 2010-03-25, 12:50

    DN har en intressant webbpoll idag.
    45% av de svarande är inte ens intresserade av TV-debatterna, så hur mycket vikt man ska lägga på dessa kan nog bara en desperat schakalhöger svara på....
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Sv: Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-25, 12:52

    Alla dessa 45 % tillhör säkert Schakalhögern, det har kommuniztnazzen RC sett i en webbpoll.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Sv: Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-25, 13:13

    Sossar ee lata skrev:som vanligt

    Säger inte det dig nånting om vart media har sina sympatier ??
    Med tanke på att vänsterblocket leder i opinion...
    Det är ju inte direkt några låginkomsttagare dessa journalister i stora tidningar och TV
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Sv: Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-25, 13:20

    Sen säger medierna också klart och tydligt i sina egna nätmätningar,

    Resultatet ska inte ses som representativt för allmänheten i helhet!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Sv: Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-25, 13:21

    Majoriteten av media (journalistkåren) ligger alltid till vänster i sina sympatier. Finns en stor överrepresentation av MP-anhängare bland journalister.

    Sponsored content


    Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen" Empty Sv: Media väljer orden "STORSEGER för Reinfeldt igen"

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 19:09