Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  Redvictory 2010-03-19, 22:41

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.1923111/har-ar-moderaternas-valbomb-i-interna-dokumentI ett internt dokument i regeringskansliet finns Moderaternas valbomb - den hemliga planen för att stjäla kvinnliga väljare från de rödgröna:
    En stor trygghets- och kvinnoreform.
    I dag - exakt sex månader före valet - avslöjar statsminister Fredrik Reinfeldt valrörelsens storsatsning i en intervju för Expressen:
    - Det vi ska göra kan absolut göra mig till kvinnornas Fredrik.


    Reinfeldt handlar i panik då han vet att majoriteten av de svenska männen vill se honom gå på plankan!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-19, 23:02

    Här hemma hos mig och min kvinna kan inte uslingen Reinfeldt locka med någonting!
    själv kom jag undan idag med blotta förskräckelsen,

    Lagade en så djävla god middag att min dam gick i taket, men hon sa nyss godnatt så faran är över!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-19, 23:03

    Är du avundsjuk på att du inte lockas med godis själv?

    Jag kan ge dig en karamell om du röstar på alliansen Smile
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-19, 23:04

    MartinLindgren skrev:Här hemma hos mig och min kvinna kan inte uslingen Reinfeldt locka med någonting!
    själv kom jag undan idag med blotta förskräckelsen,

    Lagade en så djävla god middag att min dam gick i taket, men hon sa nyss godnatt så faran är över!

    Bratwurst och surkål, och hon flög upp som en luftballong?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-19, 23:15

    Nej, nej, tunna kycklingfiler, i god gräddsås och kokt potatis, med en supersallad till!
    Nu sitter jag tillbaka lutad, med disken klar, och tänker knäcka min härliga whisky och ta mig några järnn så här på kvällskvisten!


    En liten present från min handlare faktiskt, Glen Scanlan fine old, scotch whisky, Mmmmm!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  x-medborgare 2010-03-19, 23:17

    Toblerone ????? Va fan ska Mona göra i moderaterna..?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  Redvictory 2010-03-19, 23:26

    x-medborgare skrev:Toblerone ????? Va fan ska Mona göra i moderaterna..?

    Jag trodde han lockade med klubba! Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Icon_biggrin
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-19, 23:31

    Reinfeldxt har ingen klubba och locka damerna med, möjligtvis duger han till att pinka på toasitsen!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  Redvictory 2010-03-19, 23:59

    MartinLindgren skrev:Reinfeldxt har ingen klubba och locka damerna med, möjligtvis duger han till att pinka på toasitsen!

    Men kojak har väl alltid en klubba? Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Icon_biggrin

    Sponsored content


    Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis Empty Sv: Renfeldt lockar kvinnliga väljare med godis

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 05:03