Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+18
formsvackan
captaincodd
Blåfront
Sniperace
KickTheRasist
DirtyDog
kanaljen
Regndrottning
blueheaven
Vercingetorix
R.O.F.L
Infra
lazy
Susz X
Kakmonstret
IK HAAT COMMUNISME
cleopatra
RedCloud
22 posters

    Israel + vit fosfor = sant

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  lazy 2009-04-18, 16:47

    Javisst Infra är det "ynkligt" att referera till ö.h.t nånting
    som inte enbart visar att Hamas&co är helt oskyldiga offer.
    Detta är vad som händer palestinier som inte håller med om
    galenskaperna i Gaza men de kan man ju alltid betrakta som
    förrädare, eller hur?

    http://www2.amnesty.se/hem.nsf/749b7123223416f5c12574b7003a4759/438c87253350799ac125755900365872?OpenDocument

    Problemet blir ju hur mycket man egentligen kan lita på uppgifterna
    från PCHR eftersom de också är helt beroende av Hamas och jag antar
    att du själv liksom många andra litar på att det inte är propaganda
    men å andra sidan så vill ju de flesta behålla livet så jag antar att
    det blir ett lätt val och förstår varför unga människor mår så här:

    Mer än 80 procent av de unga palestinierna över 17 år i Gaza och på Västbanken lider av depressioner och 47 procent identifierar sig mer som muslimer än som palestinier. Det visar en färsk rapport från FN:s utvecklingsprogram ( UNDP ) som offentliggjordes igår tisdag.
    Undersökningen avslöjade också att 69 procent av dessa ungdomar över 17 ansåg att våld inte skulle hjälpa särskilt mycket att lösa den palestinsk-israeliska konflikten. Bara åtta procent av de tillfrågade ansåg att väpnad kamp mot Israel var avgörande för konfliktens så kallade lösning.http://www.undp.ps ©️ 2009 Richard Haas.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty ...

    Inlägg  Vercingetorix 2009-04-18, 18:00

    Susz X skrev:
    Vercingetorix skrev:För snart tio år sedan satt jag med lite Lundin Oil-aktier, och följde därför med i rapporteringarna ganska noggrant, men det är som sagt ett tag sedan.

    Nåväl.. Rapporten jag snackar om byggde helt på vad två personer som som närmast befann sig 200 km från Lundin Oils koncession i Sudan, där man kunde läsa om påstådda övergrepp som Lundin Oil skulle ha varit medhjälpare till. (Tvångsförflyttningar, rivna byar, barnsoldater etc etc..) Att inget kunde bevisas samt att Lundin visade upp av dem borrade brunnar, byggda barnhem och vägar möttes med tystnad.

    Så den där "kristna välviljan" från HRW ger jag inte särskilt mycket för..

    Hur menar du med barnsoldater? Skulle de varit upphov till dem?

    De anklagades för att bl a anlita barnsoldater för att hålla folk borta.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Well...

    Inlägg  Vercingetorix 2009-04-18, 18:06

    RedCloud skrev:Att använda Lundin-Oil som argument för att dissa HRW var väl inte det smartaste draget Verc ?

    – Lundin Oil kränker rätten till liv

    Korrekta anklagelser ska läggas fram av korrekta anledningar, that's all.. Efter Lundinrapporterna, som visade sig vara totala falsarier och förvrängningar av verkligheten, sjönk trovärdigheten hos HRW dessvärre till noll.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-18, 21:34

    lazy skrev:Javisst Infra är det "ynkligt" att referera till ö.h.t nånting
    som inte enbart visar att Hamas&co är helt oskyldiga offer.
    Detta är vad som händer palestinier som inte håller med om
    galenskaperna i Gaza men de kan man ju alltid betrakta som
    förrädare, eller hur?

    http://www2.amnesty.se/hem.nsf/749b7123223416f5c12574b7003a4759/438c87253350799ac125755900365872?OpenDocument

    Problemet blir ju hur mycket man egentligen kan lita på uppgifterna
    från PCHR eftersom de också är helt beroende av Hamas och jag antar
    att du själv liksom många andra litar på att det inte är propaganda
    men å andra sidan så vill ju de flesta behålla livet så jag antar att
    det blir ett lätt val och förstår varför unga människor mår så här:

    Mer än 80 procent av de unga palestinierna över 17 år i Gaza och på Västbanken lider av depressioner och 47 procent identifierar sig mer som muslimer än som palestinier. Det visar en färsk rapport från FN:s utvecklingsprogram ( UNDP ) som offentliggjordes igår tisdag.
    Undersökningen avslöjade också att 69 procent av dessa ungdomar över 17 ansåg att våld inte skulle hjälpa särskilt mycket att lösa den palestinsk-israeliska konflikten. Bara åtta procent av de tillfrågade ansåg att väpnad kamp mot Israel var avgörande för konfliktens så kallade lösning.http://www.undp.ps ©️ 2009 Richard Haas.


    citat:

    "Mer än 80 procent av de unga palestinierna över 17 år i Gaza och på Västbanken lider av depressioner och 47 procent identifierar sig mer som muslimer än som palestinier."


    Ehm ok vad tycker du varför är 80 % av Palestinier är knappt 17 och lite över 18 ??

    Ett råd för dig .. fråga IDF som är värre en SS -nazi armé , jag förstår inte hur fan trög är du egentligen ??

    Sen att 47 eller mera % procent är muslimer vad spelar det för roll ??

    Detta är Muslimsk Land finns det något konstigt i det??

    Har du något emot om Rom är 99% kristet eller hur skall vi ha??
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-18, 21:50

    kanaljen skrev:
    Infra skrev:
    blueheaven skrev:Vem tvingade hamaz att skicka raketer in i Israel från Gaza?
    Varför skickade hamaz raketer från sjukhusen?

    Bluehaeven! Israeliska propagandalögner det också. Stödjer du folkmord?

    https://www.youtube.com/watch?v=zfFMZ7Y-s_c

    Stöder du terror?

    Perkelle tagga ner... "din Finne terror" är av den värsta sorten tönt!!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  Infra 2009-04-18, 23:05

    lazy skrev:Javisst Infra är det "ynkligt" att referera till ö.h.t nånting
    som inte enbart visar att Hamas&co är helt oskyldiga offer.
    Detta är vad som händer palestinier som inte håller med om
    galenskaperna i Gaza men de kan man ju alltid betrakta som
    förrädare, eller hur?

    http://www2.amnesty.se/hem.nsf/749b7123223416f5c12574b7003a4759/438c87253350799ac125755900365872?OpenDocument

    Problemet blir ju hur mycket man egentligen kan lita på uppgifterna
    från PCHR eftersom de också är helt beroende av Hamas och jag antar
    att du själv liksom många andra litar på att det inte är propaganda
    men å andra sidan så vill ju de flesta behålla livet så jag antar att
    det blir ett lätt val och förstår varför unga människor mår så här:

    Mer än 80 procent av de unga palestinierna över 17 år i Gaza och på Västbanken lider av depressioner och 47 procent identifierar sig mer som muslimer än som palestinier. Det visar en färsk rapport från FN:s utvecklingsprogram ( UNDP ) som offentliggjordes igår tisdag.
    Undersökningen avslöjade också att 69 procent av dessa ungdomar över 17 ansåg att våld inte skulle hjälpa särskilt mycket att lösa den palestinsk-israeliska konflikten. Bara åtta procent av de tillfrågade ansåg att väpnad kamp mot Israel var avgörande för konfliktens så kallade lösning.http://www.undp.ps ©️ 2009 Richard Haas.

    Det är frapperande (och i Lazys fall övertydligt) vilken väl utvecklad förmåga israelentusiaster har att ljuga för sig själva och sin omvärld, mest för sig själva. Ta Lazy som exempel: Hon får det att låta som om det är Hamas fel att 80% av de palestinska ungdomarna är deprimerade. Det finns ord för det Lazy (alias TC) ägnar sig åt. På ren svenska brukar det kallas självbedrägeri.

    I samma utsträckning som hon, i snart sagt varje inlägg, tenderar att demonisera Hamas, så idealiserar hon Israel med skygglapparna ordentligt uppdragna så hon skall slippa se bödlarnas sanna ansikte.

    Glider palestinska ungdomar ner i depressioner så är det för att deras bödel, Israel , har berövat dem allt framtidshopp genom att stänga in dem i fängelseläger, berövat dem och deras föräldrar alla utkomstmöjligheter, mördat deras släktingar och småsyskon samt planterat tvivel på, i vilken av de kommande mordräderna de själva eller deras föräldrar skall komma att mördas.

    [b][color=cyan]Många av de palestinska ungdomarna som lider av depression gör det därför att de mot alla ods har överlevt israeliska militära anfall där de i stället för döden fått skörda lemlästning och invaliditet. Vad tror Lazy det innebär att i ett ögonblick, som barn, förlora en arm, en fot, ett ben eller delar av huvudet? Jag ser fram mot ett svar. Hamas´fel?
    Vilken cynism.

    Alla västerländska demokratier inför vid krigstillstånd undantagslagar. De betyder att förräderi, spioneri eller överlöperi i krigstid får sonas med döden. Tycker Lazy att detta är bestialiskt? Lazy: Varför mäter du med två måttstockar? En för Hamas, en för alla övriga? Vad är det för obskyra lojaliteter som får dig att ställa sig på bödlarnas sida, gång på gång i denna konflikt?

    http://www.vk.se/Article.jsp?article=261024


    Senast ändrad av Infra den 2009-04-19, 12:41, ändrad totalt 4 gånger
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  Susz X 2009-04-18, 23:10

    Vercingetorix skrev:
    Susz X skrev:
    Vercingetorix skrev:För snart tio år sedan satt jag med lite Lundin Oil-aktier, och följde därför med i rapporteringarna ganska noggrant, men det är som sagt ett tag sedan.

    Nåväl.. Rapporten jag snackar om byggde helt på vad två personer som som närmast befann sig 200 km från Lundin Oils koncession i Sudan, där man kunde läsa om påstådda övergrepp som Lundin Oil skulle ha varit medhjälpare till. (Tvångsförflyttningar, rivna byar, barnsoldater etc etc..) Att inget kunde bevisas samt att Lundin visade upp av dem borrade brunnar, byggda barnhem och vägar möttes med tystnad.

    Så den där "kristna välviljan" från HRW ger jag inte särskilt mycket för..

    Hur menar du med barnsoldater? Skulle de varit upphov till dem?

    De anklagades för att bl a anlita barnsoldater för att hålla folk borta.

    Vad är det du skriver- mår illa och spyr rätt ut..Har du en aning om var
    man kan hitta lite mer info om detta? Menar kopplingen mellan barnsoldater och Lundin oil...
    De har ju gått över lik förut- men att de fortsätter..det måste ju bara upp
    i ljuset en gång för alla- i synnerhet med de dubbla budskap Sverige ger i sin
    utrikespolitik ang. mänskliga rättigheter.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty ...

    Inlägg  Vercingetorix 2009-04-18, 23:29

    Jag minns som sagt inte de exakta omständigheterna som beskrevs i rapporterna eftersom det gått några år, men det jag minns är att anklagelserna var falska, antingen fabricerade av, eller vidarebefordrade av Human Rights Watch.
    Så jag skulle inte hoppa alltför högt av indignation över dessa påståenden ifall jag var du..
    Hade uppgifterna varit med sanningen överensstämmande hade du garanterat hört talas om dem i högre utsträckning än vad du hittills gjort.
    Det som däremot framkom, när journalister började gräva i saken, var att Lundin bl a faktiskt hade borrat brunnar, byggt vägar och hus åt grannbyarna. Nog för att oljebolag kan vara allt annat än renhåriga i vissa fall, men anklagelser som läggs fram bör ju åtminstone ha ett uns av sanning förknippade med sig..
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  Susz X 2009-04-18, 23:38

    Vercingetorix skrev:Jag minns som sagt inte de exakta omständigheterna som beskrevs i rapporterna eftersom det gått några år, men det jag minns är att anklagelserna var falska, antingen fabricerade av, eller vidarebefordrade av Human Rights Watch.
    Så jag skulle inte hoppa alltför högt av indignation över dessa påståenden ifall jag var du..
    Hade uppgifterna varit med sanningen överensstämmande hade du garanterat hört talas om dem i högre utsträckning än vad du hittills gjort.
    Det som däremot framkom, när journalister började gräva i saken, var att Lundin bl a faktiskt hade borrat brunnar, byggt vägar och hus åt grannbyarna. Nog för att oljebolag kan vara allt annat än renhåriga i vissa fall, men anklagelser som läggs fram bör ju åtminstone ha ett uns av sanning förknippade med sig..

    Så du menar att det enbart var illasinnade "rykten"?
    I så fall varför? Eller fanns ett uns av sanning?
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty ...

    Inlägg  Vercingetorix 2009-04-19, 00:41

    Ja, såvitt vad som framkom när anklagelserna började skärskådas..
    Hela Sudan är ett minfält, både bokstavligen och bildligt. Ett totalitärt, muslimskt styre som ligger i krig med den kristna minoriteten. Ett outsägligt fattigt och utsatt land som dessutom sitter på en guldgruva i form av outnyttjade oljefyndigheter. (Där USA åtminstone hade noll inflytande i form av koncessioner)
    Där det finns oljeintressen, utsatta kristna, totalitärt muslimskt styre och inbördeskrig finns det gott om användningsområden för en kristen amerikansk lobbyorganisation.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Jo, förresten...

    Inlägg  Vercingetorix 2009-04-19, 01:32

    Det största amerikanska intresset i Sudan, (och det är inte så litet när man tänker på den amerikanska kulturen) är att landet är världens utan jämförelse största (80-90% av världsproduktionen) exportör av gummi arabicum, dvs huvudingrediensen i tuggummi.. Nästan lika viktigt för jänkarna som petroleum...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty if american knew

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-19, 12:18

    Länken säger allt :


    https://www.youtube.com/watch?v=ynWjYHP91gA&feature=related


    OBS!!

    Det finns lite bilder på tappra IDF soldater där ..
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-19, 12:43

    KickTheRasist skrev:Länken säger allt :


    https://www.youtube.com/watch?v=ynWjYHP91gA&feature=related


    OBS!!

    Det finns lite bilder på tappra IDF soldater där ..



    https://www.youtube.com/watch?v=5JVGWylXHpc&feature=fvsr


    Hjälten
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-19, 12:53

    Alexi skrev:
    KickTheRasist skrev:Länken säger allt :


    https://www.youtube.com/watch?v=ynWjYHP91gA&feature=related


    OBS!!

    Det finns lite bilder på tappra IDF soldater där ..



    https://www.youtube.com/watch?v=5JVGWylXHpc&feature=fvsr


    Hjälten



    Israelen kom med en bulldozer för att sanera det lilla som
    är kvar av Palestina , torde du att han skall få godis??
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-19, 14:09

    KickTheRasist skrev:



    Israelen kom med en bulldozer för att sanera det lilla som
    är kvar av Palestina , torde du att han skall få godis??

    Nu förstår jag inte? Han var väl snarare "palestinsk" med terroristiska drag där han fegt satt i sin bulldozer och förlorade mot israelen med pistolen.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  lazy 2009-04-19, 21:06

    Lustigt att både KTR och Infra lyckades missa de i mitt tycke
    viktigaste raderna och helt fokusera på annat. Laughing


    Undersökningen avslöjade också att 69 procent av dessa ungdomar över 17 ansåg att våld inte skulle hjälpa särskilt mycket att lösa den palestinsk-israeliska konflikten. Bara åtta procent av de tillfrågade ansåg att väpnad kamp mot Israel var avgörande för konfliktens så kallade lösning.http://www.undp.ps ©️ 2009 Richard Haas.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-04-20, 17:10

    Human Rights Watch går idag ut och fördömer Hamas för att ha skjutit ihjäl 32 interner som försökte undkomma israeliska anfall.

    Osmakligt var ordet.....
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  Infra 2009-04-20, 18:19

    lazy skrev:Lustigt att både KTR och Infra lyckades missa de i mitt tycke
    viktigaste raderna och helt fokusera på annat. Laughing


    Undersökningen avslöjade också att 69 procent av dessa ungdomar över 17 ansåg att våld inte skulle hjälpa särskilt mycket att lösa den palestinsk-israeliska konflikten. Bara åtta procent av de tillfrågade ansåg att väpnad kamp mot Israel var avgörande för konfliktens så kallade lösning.http://www.undp.ps ©️ 2009 Richard Haas.

    confused confused confused
    Ursäkta att vi tar upp det som är värt att debattera och inte all annan dynga du sprider. Ursäkta att vi inte debatterar det du vill att vi skall debattera. Men tig då med det som inte passar dig att debattera. Vet i fan vad du dillar om, Lazy.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  Infra 2009-04-20, 18:29

    I gammal god stil vill Lazy helst diskutera annat än de viktiga sakfrågorna i Palestinafrågan.

    Som alla andra isralvänner vill hon helst diskutera något annat än de kalla fakta som finns i facit efter blodbadet i januari.

    Helst skulle hon likt alla andra israelvänner diskutera en helt annan konflikt exempelvis Darfor, Tjetjenien eller Burma.
    Allt för att slippa konfronteras med israels lagvidriga och blodiga övergrepp på Gaza i januari.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  kanaljen 2009-04-20, 18:37

    Infra skrev:I gammal god stil vill Lazy helst diskutera annat än de viktiga sakfrågorna i Palestinafrågan.

    Som alla andra isralvänner vill hon helst diskutera något annat än de kalla fakta som finns i facit efter blodbadet i januari.

    Helst skulle hon likt alla andra israelvänner diskutera en helt annan konflikt exempelvis Darfor, Tjetjenien eller Burma.
    Allt för att slippa konfronteras med israels lagvidriga och blodiga övergrepp på Gaza i januari.

    Vad göra vid terrorangrepp? Ska man bara acceptera att dumazz skickar över qassamraketer mot israel? Nä, jag tycker inte det.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  lazy 2009-04-20, 20:55

    Ursäkta att vi tar upp det som är värt att debattera och inte all annan dynga du sprider. Ursäkta att vi inte debatterar det du vill att vi skall debattera. Men tig då med det som inte passar dig att debattera. Vet i fan vad du dillar om, Lazy.

    Så Infra att bara 8% av de unga palestinierna tycker att en väpnad
    aktion mot Israel är ett bra sätt att lösa konflikten på får det
    inte att ringa några klockor?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  Infra 2009-04-20, 20:57

    Kanaljen
    De där förbaskade raketerna du fått på hjärnan är bara propagandaraketer, ungefär som de svenska budgetubåtarna aldrig fanns annat än som fantasier i sjuka hjärnor.


    ?Israel har redan erkänt att detta var propagandalögner som allt annat. Men kanaljen, han vevar och vevar. Hur många varv till, kanaljen tänker du veva dessa propagandalögner


    https://www.youtube.com/watch?v=zfFMZ7Y-s_c
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Well...

    Inlägg  Vercingetorix 2009-04-20, 21:00

    R.O.F.L skrev:Human Rights Watch går idag ut och fördömer Hamas för att ha skjutit ihjäl 32 interner som försökte undkomma israeliska anfall.

    Osmakligt var ordet.....

    HRW är fortfarande inte särskilt trovärdiga..
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  kanaljen 2009-04-20, 21:01

    Infra skrev:
    De där förbaskade raketerna du fått på hjärnan är bara propagandaraketer, ungefär som de svenska budgetubåtarna aldrig fanns annat än som fantasier i sjuka hjärnor.
    Israel har redan erkänt att detta var propagandalögner som allt annat. Men kanaljen, han vevar och vevar. Hur många varv till, kanaljen tänker du veva dessa propagandalögner


    Propagandalögner är beroende på vilken sida man står på. Jag står inte på dumazz (dumass hamaz) sida.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  Infra 2009-04-20, 21:05

    lazy skrev:Ursäkta att vi tar upp det som är värt att debattera och inte all annan dynga du sprider. Ursäkta att vi inte debatterar det du vill att vi skall debattera. Men tig då med det som inte passar dig att debattera. Vet i fan vad du dillar om, Lazy.

    Så Infra att bara 8% av de unga palestinierna tycker att en väpnad
    aktion mot Israel är ett bra sätt att lösa konflikten på får det
    inte att ringa några klockor?

    Jag gissar att cyniska Lazys klockor som hon vill skall ringa är att palestinierna ger upp kampen för att återfå sitt fädernäsland som israelerna har stulit ifrån dem. Dina 8 % klassar jag som proisraelisk propagandalögner som det mesta annat skräp du torgför. Kampen för att befria Palestina kommer aldrig att ges upp, och det vet du mycket väl eftersom du vet att du försvarar en sjuk sak, en orättfärdig sak. Därför vill du helst diskutera annat. Det beror på den skam och den skuld som blivit så mycket tyngre hos israelvänner efter blodbadet i januari.

    Sponsored content


    Israel + vit fosfor = sant - Sida 3 Empty Sv: Israel + vit fosfor = sant

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 13:44