Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Sverige är fantastiskt.....

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  DirtyDog 2015-12-25, 05:16

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Secrist 2015-12-25, 11:09


    Sverige. Landet där invånarna är snälla på gränsen till menlösa och används som dörrmattor av invandrade brottslingar.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  lazy 2015-12-25, 13:52

    Första raderna i bloggen:

    Så nu friades ett av "barnen" som gruppvåldtog en svensk kvinna på Södermalm helt, bara för att man i Sverige inte tycker att det går att bevisa att detta äckel är 15 år eller äldre. Trots att han själv sagt till migrationsverket att han var 15 redan när han kom till Sverige och i Tyskland är han registrerad som 33 år gammal. Shocked

    Och så läser vi det här:

    Men, den enskilt största anledningen till att jag har fått nog, är ett i mina ögon totalt havererat rättssystem. De senaste tre åren har jag jobbat som utredare av mängdbrott och jag måste tyvärr säga att jag troligtvis har slitit av hälften av mitt hår under denna tid. När man gång på gång får uppleva att ärenden som man slitit med i flera månader, trots glasklar bevisning, ändå leder till friande dom, då känns det rätt tröstlöst. I dag krävs praktiskt taget att gärningsmannen grips på brottsplatsen för att få honom fälld.

    Med en katastrofal löneutveckling och ett jobb som inte längre känns meningsfullt finns inte längre något som håller motivationen uppe. I stället blir jobbet bara en källa till irritation och nedstämdhet och för min del är gränsen nådd.


    http://www.expressen.se/debatt/darfor-star-jag-inte-langre-ut-som-polis/

    Grattis Sverige, inget försvar och snart ingen polis heller..vem har önskat detta?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Infra 2015-12-25, 18:23

    Bara den gamla vanliga utlänningshetsen
    från blåbrunt håll. Inget nytt under solen.
    Sleep
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  ericTheDog 2015-12-25, 18:43

    Infra skrev:Bara den gamla vanliga utlänningshetsen
    från blåbrunt håll. Inget nytt under solen.
    Sleep


    Tål du inte lite verklighet, din fjant?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Secrist 2015-12-25, 20:58

    lazy skrev:Första raderna i bloggen:

    Så nu friades ett av "barnen" som gruppvåldtog en svensk kvinna på Södermalm helt, bara för att man i Sverige inte tycker att det går att bevisa att detta äckel är 15 år eller äldre. Trots att han själv sagt till migrationsverket att han var 15 redan när han kom till Sverige och i Tyskland är han registrerad som 33 år gammal. Shocked

    Och så läser vi det här:

    Men, den enskilt största anledningen till att jag har fått nog, är ett i mina ögon totalt havererat rättssystem. De senaste tre åren har jag jobbat som utredare av mängdbrott och jag måste tyvärr säga att jag troligtvis har slitit av hälften av mitt hår under denna tid. När man gång på gång får uppleva att ärenden som man slitit med i flera månader, trots glasklar bevisning, ändå leder till friande dom, då känns det rätt tröstlöst. I dag krävs praktiskt taget att gärningsmannen grips på brottsplatsen för att få honom fälld.

    Med en katastrofal löneutveckling och ett jobb som inte längre känns meningsfullt finns inte längre något som håller motivationen uppe. I stället blir jobbet bara en källa till irritation och nedstämdhet och för min del är gränsen nådd.


    http://www.expressen.se/debatt/darfor-star-jag-inte-langre-ut-som-polis/

    Grattis Sverige, inget försvar och snart ingen polis heller..vem har önskat detta?

    Miljöpartiet och Vänsterpartiet kanske?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  lazy 2015-12-26, 00:25

    Secrist skrev:
    lazy skrev:Första raderna i bloggen:

    Så nu friades ett av "barnen" som gruppvåldtog en svensk kvinna på Södermalm helt, bara för att man i Sverige inte tycker att det går att bevisa att detta äckel är 15 år eller äldre. Trots att han själv sagt till migrationsverket att han var 15 redan när han kom till Sverige och i Tyskland är han registrerad som 33 år gammal. Shocked

    Och så läser vi det här:

    Men, den enskilt största anledningen till att jag har fått nog, är ett i mina ögon totalt havererat rättssystem. De senaste tre åren har jag jobbat som utredare av mängdbrott och jag måste tyvärr säga att jag troligtvis har slitit av hälften av mitt hår under denna tid. När man gång på gång får uppleva att ärenden som man slitit med i flera månader, trots glasklar bevisning, ändå leder till friande dom, då känns det rätt tröstlöst. I dag krävs praktiskt taget att gärningsmannen grips på brottsplatsen för att få honom fälld.

    Med en katastrofal löneutveckling och ett jobb som inte längre känns meningsfullt finns inte längre något som håller motivationen uppe. I stället blir jobbet bara en källa till irritation och nedstämdhet och för min del är gränsen nådd.


    http://www.expressen.se/debatt/darfor-star-jag-inte-langre-ut-som-polis/

    Grattis Sverige, inget försvar och snart ingen polis heller..vem har önskat detta?


    Miljöpartiet och Vänsterpartiet kanske?


    Lite humor så här i juldagsnatten:

    Gustav Fridolin och personlighetsklyvning? Tycker inte du att det skulle kunna vara en förklaring till varför Fridolin fungerar som han gör just nu? Där det finns ett statsråd Fridolin och en oppositionspolitiker Gustav, där den ena är med om att fatta beslut som den senare sedan kan sätta sig i TV, radio och tidningar och ta avstånd i från? Det skulle kunna förklara varför någon Fridolin alltid säger att han bor i den inte alltför fashionabla lägenhetsförorten Rissne när han har sin bostad i det jättefashionabla överklassreservatet Duvbo. Fridolins olika personligheter kanske bor på olika platser, så det kanske inte är falskt att sätta en annan bild av Fridolins tillvaro genom att vrida lite på kartan.

    http://www.6mannen.se/politisk-personlighetsklyvning/
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sverige är fantastiskt..... Empty Illa

    Inlägg  Secrist 2015-12-27, 02:22

    Återigen får vi se prov på hur tacksamma invandrare tackar Sverige för att de fått en fristad här. Genom stenkastning, bränder och upplopp. Rolling Eyes

    Kravallutrustad polis har ryckt ut till stadsdelen Navestad i Norrköping efter att en grupp ungdomar skjutit fyrverkerier mot polisen.

    – Det är väldigt många patruller på plats, säger Aftonbladets fotograf.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22000546.ab
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Infra 2015-12-27, 17:02

    ericTheDog skrev:
    Infra skrev:Bara den gamla vanliga utlänningshetsen
    från blåbrunt håll. Inget nytt under solen.
    Sleep


    Tål du inte lite verklighet, din fjant?
    Det där är inte verkligheten. Bara samma
    gamla utlänningshets.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Infra 2015-12-27, 17:04

    Secrist skrev:

    Sverige. Landet där invånarna är snälla på gränsen till menlösa och används som dörrmattor av invandrade brottslingar.
    Och du tror att svenskarna vill bli styrda av
    personer med den föraktfulla synen på dem
    själva. Tror inte det.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Secrist 2015-12-27, 23:46

    Infra skrev:
    Secrist skrev:

    Sverige. Landet där invånarna är snälla på gränsen till menlösa och används som dörrmattor av invandrade brottslingar.
    Och du tror att svenskarna vill bli styrda av
    personer med den föraktfulla synen på dem
    själva. Tror inte det.

    Inte? Mona Sahlin har ju själv hånat svenskarna och hon var partiledare ett kort tag.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  ericTheDog 2015-12-28, 03:22

    Infra skrev:
    ericTheDog skrev:
    Infra skrev:Bara den gamla vanliga utlänningshetsen
    från blåbrunt håll. Inget nytt under solen.
    Sleep


    Tål du inte lite verklighet, din fjant?
    Det där är inte verkligheten. Bara samma
    gamla utlänningshets.


    Jo, Infra. Invandrare våldtar. Det är fakta.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Secrist 2015-12-28, 11:16

    Secrist skrev:Återigen får vi se prov på hur tacksamma invandrare tackar Sverige för att de fått en fristad här. Genom stenkastning, bränder och upplopp. Rolling Eyes

    Kravallutrustad polis har ryckt ut till stadsdelen Navestad i Norrköping efter att en grupp ungdomar skjutit fyrverkerier mot polisen.

    – Det är väldigt många patruller på plats, säger Aftonbladets fotograf.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22000546.ab

    Återigen så är Infras vänner ute och härjar för att visa sin tacksamhet över att ha Sverige tar hand om dem. Denna gången så roar man sig med att misshandla ambulanspersonal.

    Ambulanspersonal misshandlad med påk

    Tidigt på måndagsmorgonen larmades en ambulans till en adress i Huddinge söder om Stockholm.

    – Det stod några ungdomar på kanten och en hoppade ut framför ambulansen, som åkte med blåljus, och hoppade tillbaka precis i sista sekund, säger Eva Nilsson, presstalesman vid polisen i Stockholm, till TT.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22005919.ab
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Secrist 2015-12-28, 20:14

    ericTheDog skrev:
    Infra skrev:
    ericTheDog skrev:
    Infra skrev:Bara den gamla vanliga utlänningshetsen
    från blåbrunt håll. Inget nytt under solen.
    Sleep


    Tål du inte lite verklighet, din fjant?
    Det där är inte verkligheten. Bara samma
    gamla utlänningshets.


    Jo, Infra. Invandrare våldtar. Det är fakta.

    Japp. Vilket syns här...

    Tre pojkar i 16-årsåldern misstänks ha våldtagit en tonårsflicka.

    Flickan, som är under 18 år, ska ha blivit våldtagen i Västerås i går eftermiddag.

    – På något sätt ska personerna ha känt igen varandra, säger Christer Nordström på polisen.

    Det var i går eftermiddag strax efter klockan 16 som förbipasserande slog larm till polisen. De hade hört skrik och rop på hjälp i närheten av Johannisberg, i de västra delarna av Västerås.

    Flera polispatruller larmades till ett skogsparti och då hittade en av polisens hundpatruller en flicka, som är under 18 år, i skogsdungen.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22006838.ab

    Sponsored content


    Sverige är fantastiskt..... Empty Sv: Sverige är fantastiskt.....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 07:32