Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
Redvictory
My Ass
theward
F.I.S.T
KickTheRasist
RedCloud
berralarzon
Secrist
Dao
13 posters

    Djupa debatter??

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Djupa debatter?? Empty Djupa debatter??

    Inlägg  Dao 2010-03-06, 01:02

    Är det INGEN som vill ha en djup debatt över huvudtaget här inne???

    Varför allt munhuggande hela tiden???

    Har haft underbara debatter här inne - men det var länge sedan nu! Ingen tycks vara här för att ge och ta i hårda men ärliga debatter längre!!! Vad är det med er egentligen??? Är det så förbannat svårt att faktiskt stå för sina åsikter SAMTIDIGT som man respekterar andras???

    Vad är folk rädda för egentligen???

    Jag saknar de där hårda med raka och sakliga debatterna som fanns tidigare...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Djupa debatter?? Empty Snack

    Inlägg  Secrist 2010-03-06, 01:07

    Vad vill du prata om?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  berralarzon 2010-03-06, 01:10

    Secrist skrev:Vad vill du prata om?

    Säger onelinerkingrn II mannen utan fakta.
    //berra
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  Dao 2010-03-06, 01:11

    Secrist skrev:Vad vill du prata om?

    Jag har kört igång flera debatter, där det krävs mer än one-liners för att kunna debattera ordentligt, men blir enbart bemött med glåpord och fula försök att ändra på mina ståndpunkter - eller rent av personangrepp!

    Du kommer in med enbart one-liners, och inte sällan helt utanför topic, till exempel!

    Varför ingen ordentlig debatt???
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  RedCloud 2010-03-06, 01:15

    Det börjar lossna lite på Testaren, dao.
    Men råttan och BlueHeaven är där och saboterar också.
    Men Corven & Sniper håller dom kort.
    Kika in där...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Djupa debatter?? Empty Klart

    Inlägg  Secrist 2010-03-06, 01:19

    Säger onelinerkingrn II mannen utan fakta.

    Säger berra som aldrig någonsin lägger några andra inlägg än personangrepp.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  Dao 2010-03-06, 01:20

    RedCloud skrev:Det börjar lossna lite på Testaren, dao.
    Men råttan och BlueHeaven är där och saboterar också.
    Men Corven & Sniper håller dom kort.
    Kika in där...

    Väntar lite med testaren!

    Har tröttnat på Sniper ganska rejält...

    Men jag kommer dit senare...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Djupa debatter?? Empty Snabbt

    Inlägg  Secrist 2010-03-06, 01:22

    Du kommer in med enbart one-liners, och inte sällan helt utanför topic, till exempel!

    Beror på att jag inte ser en poäng med ordbajseri där man fyller spaltmetrar genom att kopiera in massa text hämtat från nätet. Kvantitet är ingen garant för kvalitet.

    Och att jag skulle vara utanför ämnet oftare än vänstern är så tramsigt att det inte ens är värt att bemöta.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  KickTheRasist 2010-03-06, 01:25

    Dao skrev:Är det INGEN som vill ha en djup debatt över huvudtaget här inne???

    Varför allt munhuggande hela tiden???

    Har haft underbara debatter här inne - men det var länge sedan nu! Ingen tycks vara här för att ge och ta i hårda men ärliga debatter längre!!! Vad är det med er egentligen??? Är det så förbannat svårt att faktiskt stå för sina åsikter SAMTIDIGT som man respekterar andras???

    Vad är folk rädda för egentligen???

    Jag saknar de där hårda med raka och sakliga debatterna som fanns tidigare...


    Hej!!

    Ja munhuggande är en typiskt exempel här tyvärr . Vill du debattera dagens orättvisor då är du egentligen en kommunist , blatte , muslim eller en USA eller Israel hatare ...



    Israel hatare kan ni kalla mig "för" om ni vill bryr mig inte .. Denna avart landet skulle inte finnas alls som till exempel talibanerna och resten av pack!!

    MVH
    //KTR



    OBS!!

    Personligen tycker jag faktisk att du är överintelligent för att du skall slösa din tid men några imbecill-amöbor här runt omkring , jag vill gärna att du skall använda din intelligens till något annat forum där du kommer att vara bemöt på ett respektfull sätt.

    Men som sagt jag bestämmer inte över dig .. du får jätte gärna vara här för att jag verkligen njuter när du använder din intelligens för att vakna visa av dem hjärntvättade individer .

    Som sagt jag personligen skullle känna en tomhet här utan din närvaro .


    MVH
    //KTR
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Djupa debatter?? Empty Fjäsk

    Inlägg  Secrist 2010-03-06, 01:27

    Personligen tycker jag faktisk att du är överintelligent för att du skall slösa din tid men några imbecill-amöbor här runt omkring , jag vill gärna att du skall använda din intelligens till något annat forum där du kommer att vara bemöt på ett respektfull sätt.

    Men som sagt jag bestämmer inte över dig .. du får jätte gärna vara här för att jag verkligen njuter när du använder din intelligens för att vakna visa av dem hjärntvättade individer .

    Som sagt jag personligen skullle känna en tomhet här utan din närvaro .


    Jösses. Här var det mycket kyssande av daos bakdel.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  Dao 2010-03-06, 01:33

    Secrist skrev:Du kommer in med enbart one-liners, och inte sällan helt utanför topic, till exempel!

    Beror på att jag inte ser en poäng med ordbajseri där man fyller spaltmetrar genom att kopiera in massa text hämtat från nätet. Kvantitet är ingen garant för kvalitet.

    Och att jag skulle vara utanför ämnet oftare än vänstern är så tramsigt att det inte ens är värt att bemöta.

    Skitsnack! Du kommer med one-liners oavsett! En debatt skall innehålla lite mer än lite snobbiga försök till avsnoppningar, som du håller på med! Då är det bara pajkastning. Erkänner att jag deltar i det ibland också - men jag är oerhört trött på skiten nu!

    Jag kan inte bedömma om du är värre än de du kallar "vänstern" då jag inte debattera med de som i stort har samma åsikter som mig! Men du kan inte gömma ditt beteende på att det finns andra som gör likadant! Det är knappast moget!

    Har du något att säga i en debatt, så får du banne mig skärpa dig, och försöka skriva lite innehållsrika inlägg!

    One-liners är enbart för de som inte vågar stå för sina åsikter!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  Dao 2010-03-06, 01:35

    KickTheRasist skrev:
    Dao skrev:Är det INGEN som vill ha en djup debatt över huvudtaget här inne???

    Varför allt munhuggande hela tiden???

    Har haft underbara debatter här inne - men det var länge sedan nu! Ingen tycks vara här för att ge och ta i hårda men ärliga debatter längre!!! Vad är det med er egentligen??? Är det så förbannat svårt att faktiskt stå för sina åsikter SAMTIDIGT som man respekterar andras???

    Vad är folk rädda för egentligen???

    Jag saknar de där hårda med raka och sakliga debatterna som fanns tidigare...


    Hej!!

    Ja munhuggande är en typiskt exempel här tyvärr . Vill du debattera dagens orättvisor då är du egentligen en kommunist , blatte , muslim eller en USA eller Israel hatare ...



    Israel hatare kan ni kalla mig "för" om ni vill bryr mig inte .. Denna avart landet skulle inte finnas alls som till exempel talibanerna och resten av pack!!

    MVH
    //KTR



    OBS!!

    Personligen tycker jag faktisk att du är överintelligent för att du skall slösa din tid men några imbecill-amöbor här runt omkring , jag vill gärna att du skall använda din intelligens till något annat forum där du kommer att vara bemöt på ett respektfull sätt.

    Men som sagt jag bestämmer inte över dig .. du får jätte gärna vara här för att jag verkligen njuter när du använder din intelligens för att vakna visa av dem hjärntvättade individer .

    Som sagt jag personligen skullle känna en tomhet här utan din närvaro .


    MVH
    //KTR

    [size=18]Bockar och Tackar!

    Men jag älskar att debattera! Detta skall man kunna göra på ett ett debattforum!

    De som vill förnedra andra kan gott söka sig till något sådant fetiscforum där det finns folk som tycker om att bli förnedrade.../size]
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  KickTheRasist 2010-03-06, 01:37

    Secrist skrev:Personligen tycker jag faktisk att du är överintelligent för att du skall slösa din tid men några imbecill-amöbor här runt omkring , jag vill gärna att du skall använda din intelligens till något annat forum där du kommer att vara bemöt på ett respektfull sätt.

    Men som sagt jag bestämmer inte över dig .. du får jätte gärna vara här för att jag verkligen njuter när du använder din intelligens för att vakna visa av dem hjärntvättade individer .

    Som sagt jag personligen skullle känna en tomhet här utan din närvaro .


    Jösses. Här var det mycket kyssande av daos bakdel.


    Jesus är död lika mycket som Muhamed till exmpel , och det är inget rövslickeri som du vill påstå !.

    Dao är en kille/tjej som är faktisk överintelligent för att slösa sitt tid här med sådana idioter som du till exmpel , jag erkänner det och stor för mina ord !!

    MVH
    //KTR
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-06, 01:39

    Djupa debatter är inte intressant för Seel och kompani Shocked
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  KickTheRasist 2010-03-06, 02:52

    F.I.S.T skrev:Djupa debatter är inte intressant för Seel och kompani Shocked

    Instämmer!!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  Dao 2010-03-06, 09:33

    Så om man verkligen vill debattera, så skall man inte gå till detta debattforumet?

    För ett halvår sedan var Testaren totalt död, och betraktades närmast som en vänsterns propagandaställe - och det var här det hände saker. Nu är det tvärt om!

    Är det verkligen bara för att högern inte klarar av att stå för sina åsikter?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  RedCloud 2010-03-06, 10:17

    Så om man verkligen vill debattera, så skall man inte gå till detta debattforumet?

    Tyvärr är det så. Den verkar vara mest till för att extremhögern GA/BH/SeeL ska vomera sin bitterhet mot alla som inte delar deras uppfattning.

    För ett halvår sedan var Testaren totalt död, och betraktades närmast som en vänsterns propagandaställe - och det var här det hände saker. Nu är det tvärt om!

    Korrekt. Corven & Sniper sköter modereringen bra. Även om jag inte gillar snipers sätt att debattera, så har jag inget att klaga på när det gäller modereringen.

    Är det verkligen bara för att högern inte klarar av att stå för sina åsikter?

    Har dom några ?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  theward 2010-03-06, 10:26

    Finns tyvärr få platser (forum), där folk beter sig normal.Utan att nedvärdera, håna och mucka en massa gräl. Spelar ingen roll vilka ämnen man diskuterar.
    Antingen hoppar folk på andra debattörer eller på andra människor.
    Tex talar om vad usla skådespelare, musiker, sportutövare är osv osv.
    Tyvärr är mångas grundinställning just detta, kanske kommer det från all förnedringstv som har poppat upp de 10 senaste åren.
    Där det just går ut på att trycka ner folk...
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  My Ass 2010-03-06, 11:03

    Dao skrev:[size=18]Är det INGEN som vill ha en djup debatt över huvudtaget här inne???

    size]

    Det är varken du, eller nån annan vänster kapabel till.

    Så fort det ifrågasätts var hur när och med vilka medel ni vill förändra,
    fylls trådar med hundra redclowninlägg.

    Ni är bara helt tomma.

    testaren är tydligen ett bra exempel ?? där är uppenbarligen nästan bara vänsterm och ni står tydligen inte ut där HELLER.

    Har vänster aldrig funderat på varför NI aldrig kan debattera, tror ni att det är andras fel när ni själva hela tiden uppvisar tillkortakommanden ?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  RedCloud 2010-03-06, 11:08

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Det är varken du, eller nån annan vänster kapabel till.
    Så fort det ifrågasätts var hur när och med vilka medel ni vill förändra,
    fylls trådar med hundra redclowninlägg.
    Ni är bara helt tomma.
    testaren är tydligen ett bra exempel ?? där är uppenbarligen nästan bara vänsterm och ni står tydligen inte ut där HELLER.
    Har vänster aldrig funderat på varför NI aldrig kan debattera, tror ni att det är andras fel när ni själva hela tiden uppvisar tillkortakommanden ?

    avdelningen: NOLL självinsikt
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  Redvictory 2010-03-06, 11:14

    My Ass skrev:
    Dao skrev:[size=18]Är det INGEN som vill ha en djup debatt över huvudtaget här inne???

    size]

    Det är varken du, eller nån annan vänster kapabel till.

    Så fort det ifrågasätts var hur när och med vilka medel ni vill förändra,
    fylls trådar med hundra redclowninlägg.

    Ni är bara helt tomma.

    testaren är tydligen ett bra exempel ?? där är uppenbarligen nästan bara vänsterm och ni står tydligen inte ut där HELLER.

    Har vänster aldrig funderat på varför NI aldrig kan debattera, tror ni att det är andras fel när ni själva hela tiden uppvisar tillkortakommanden ?

    Vi hade det mycket bra här på AC innan du och G-A kom tillbaka från Testaren sen Corven satt ned foten och läxat upp er! ni kom först krypande med svansen mellan benen för att efter ett tag fortsätta med era vomeringar över alla som inte är Höger! ni försvarar tom er psykist störde kamrat blåfront!
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  My Ass 2010-03-06, 11:17

    Redvictory skrev:
    My Ass skrev:
    Dao skrev:[size=18]Är det INGEN som vill ha en djup debatt över huvudtaget här inne???

    size]

    Det är varken du, eller nån annan vänster kapabel till.

    Så fort det ifrågasätts var hur när och med vilka medel ni vill förändra,
    fylls trådar med hundra redclowninlägg.

    Ni är bara helt tomma.

    testaren är tydligen ett bra exempel ?? där är uppenbarligen nästan bara vänsterm och ni står tydligen inte ut där HELLER.

    Har vänster aldrig funderat på varför NI aldrig kan debattera, tror ni att det är andras fel när ni själva hela tiden uppvisar tillkortakommanden ?

    Vi hade det mycket bra här på AC innan du och G-A kom tillbaka från Testaren sen Corven satt ned foten och läxat upp er! ni kom först krypande med svansen mellan benen för att efter ett tag fortsätta med era vomeringar över alla som inte är Höger! ni försvarar tom er psykist störde kamrat blåfront!

    Jag har aldrig varit på testaren, det är bara ytterligare ett bevis på hur förvirrade du/ni är, har noll koll.

    På vilket sätt hade ni det bra ?, alla ni befann er på testaren men drog hit och saboterade så fort antydan till debatt uppstod.
    De enda trådar vänster lyckas producera är ju personliga hattrådar a la redclown, eller infantila idiottrådar om " opinionsläget".

    Och dina fantasier om blåfront, man bara undrar hur ni orkar....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  Redvictory 2010-03-06, 11:24

    My Ass skrev:
    Redvictory skrev:
    My Ass skrev:
    Dao skrev:[size=18]Är det INGEN som vill ha en djup debatt över huvudtaget här inne???

    size]

    Det är varken du, eller nån annan vänster kapabel till.

    Så fort det ifrågasätts var hur när och med vilka medel ni vill förändra,
    fylls trådar med hundra redclowninlägg.

    Ni är bara helt tomma.

    testaren är tydligen ett bra exempel ?? där är uppenbarligen nästan bara vänsterm och ni står tydligen inte ut där HELLER.

    Har vänster aldrig funderat på varför NI aldrig kan debattera, tror ni att det är andras fel när ni själva hela tiden uppvisar tillkortakommanden ?

    Vi hade det mycket bra här på AC innan du och G-A kom tillbaka från Testaren sen Corven satt ned foten och läxat upp er! ni kom först krypande med svansen mellan benen för att efter ett tag fortsätta med era vomeringar över alla som inte är Höger! ni försvarar tom er psykist störde kamrat blåfront!

    Jag har aldrig varit på testaren, det är bara ytterligare ett bevis på hur förvirrade du/ni är, har noll koll.

    På vilket sätt hade ni det bra ?, alla ni befann er på testaren men drog hit och saboterade så fort antydan till debatt uppstod.
    De enda trådar vänster lyckas producera är ju personliga hattrådar a la redclown, eller infantila idiottrådar om " opinionsläget".

    Och dina fantasier om blåfront, man bara undrar hur ni orkar....

    Det jag menar är att det var ett betydligt mycke bättre debattklimat här innan du och din vän G-A kom tillbaka efter er avstängning! men nu säger du väl att du aldrig varit avstängd heller! men det vet vi alla att ni har! även er vän psyknazze! ni debatterar inte! ni vomerar enbart en massa personangrepp!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  RedCloud 2010-03-06, 11:25

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag har aldrig varit på testaren

    Nä och jag vet varför, du skulle inte klara 5 sekunder där med ditt icke-debatterande.
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  My Ass 2010-03-06, 11:29

    lol

    Du skrev och trodde att jag varit på testaren .



    Vi hade det mycket bra här på AC innan du och G-A kom tillbaka från Testaren (RL)

    Du har noll koll som alla ni andra V.

    Och vilka det är som har personangrepp som sin ledstjärna ser man ju här.

    I övrigt måste man säga att det överhuvudtaget inte existerar nån debatt mellan er vänstertomtar, det är ju bara menlösa trådar om opinion, hattrådar a la redclown.

    Sponsored content


    Djupa debatter?? Empty Sv: Djupa debatter??

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 00:34