Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Thetaxpayer
Infra
RedCloud
Sniperace
Dao
9 posters

    Angreppet i Skåne!!

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! Empty Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-18, 10:21

    Jävla idioter som angripit familjen till SD-politikern i Skåne!

    Dels för att våld i sig inte kan accepteras!

    Men också dels att det bara gynnar SD!

    Jävla skitstövlar!!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Sniperace 2013-12-18, 10:42

    så de skulle inte vara idioter om det bara var sd-politikern de attackerat på detta sätt?
    Att dessutom ha det andra som argument ser lite oroväckande ut för hur du tänker i detta, det visar ju lite åt att hade det inte stärkt sympatierna för sd utan istället sänkt dem skulle du gillat det eller?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-18, 11:12

    Sniperace skrev:så de skulle inte vara idioter om det bara var sd-politikern de attackerat på detta sätt?
    Att dessutom ha det andra som argument ser lite oroväckande ut för hur du tänker i detta, det visar ju lite åt att hade det inte stärkt sympatierna för sd utan istället sänkt dem skulle du gillat det eller?

    Och här kommer konspirationsteorierna igen...

    Du tror inte att jag inte bara tycker det jag skriver, liksom!?

    Min TS svarar redan på dina frågor.

    Vad tycker DU om det som skett? Är det "bra"?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Angreppet i Skåne!! Empty --------------------------

    Inlägg  RedCloud 2013-12-18, 11:26

    Förkastligt på alla sätt. Dels hör inte det politiska våldet hemma någonstans, oavsett vad man tror på för ideologi, dels om mannen hade dött eller hans barn skulle rasisthögern fått en martyr som för evig tid skulle störa den legitima demokratiska kampen mot rasism och fascism.
    Det spelar ingen roll att mannen ifråga kallat muslimska kvinnor för "avelskossor" eller att han vill att "etniska svenskar" ska beväpna sig.
    Bomber löser inget, din valsedel i september löser allt !

    Men sedan ska man hålla i minnet två saker, i skrivande stund har ingen tagit på sig dådet så att utse vänstern som gärningsmän i det läget är att göra det enkelt för sig. Dels har faktiskt SD en historia av falska angrepp med offerkofta, han som ristade in ett hakkors i sin egen panna och hon som eldade upp sin egen dörr......
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Sniperace 2013-12-18, 11:28

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:så de skulle inte vara idioter om det bara var sd-politikern de attackerat på detta sätt?
    Att dessutom ha det andra som argument ser lite oroväckande ut för hur du tänker i detta, det visar ju lite åt att hade det inte stärkt sympatierna för sd utan istället sänkt dem skulle du gillat det eller?

    Och här kommer konspirationsteorierna igen...

    Du tror inte att jag inte bara tycker det jag skriver, liksom!?

    Min TS svarar redan på dina frågor.

    Vad tycker DU om det som skett? Är det "bra"?

    Du skrev ju
    Daoren skrev:Jävla idioter som angripit familjen till SD-politikern i Skåne!
    med andra ord var det inte så att du tyckte detta för att de angrep honom eller hur?

    så nej, du frikallar lite här, och dessutom förminskar det med nästa passus.

    Daoren skrev:Men också dels att det bara gynnar SD!

    det visar tydligt på att ditt fördömande vara var ordbajseri utan större mening i det hela.

    Och som jag tidigare har skrivit, JAG fördömer sådana dåd oavsett politisk sida, det finns inga som helst anledningar till sådant våld i vårt land.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-18, 11:33

    Sniperace skrev:...

    Är det NÅGOT jag skrivit i TS du inte håller med om, Sniper?

    Tycker du att det är några jävla idioter som angripit SD-politikerns familj i Skåne?

    Ja eller nej!

    Tycker du agerandet gynnar SD?

    Ja eller nej!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-18, 11:36

    RedCloud skrev:Förkastligt på alla sätt. Dels hör inte det politiska våldet hemma någonstans, oavsett vad man tror på för ideologi, dels om mannen hade dött eller hans barn skulle rasisthögern fått en martyr som för evig tid skulle störa den legitima demokratiska kampen mot rasism och fascism.
    Det spelar ingen roll att mannen ifråga kallat muslimska kvinnor för "avelskossor" eller att han vill att "etniska svenskar" ska beväpna sig.
    Bomber löser inget, din valsedel i september löser allt !

    Men sedan ska man hålla i minnet två saker, i skrivande stund har ingen tagit på sig dådet så att utse vänstern som gärningsmän i det läget är att göra det enkelt för sig. Dels har faktiskt SD en historia av falska angrepp med offerkofta, han som ristade in ett hakkors i sin egen panna och hon som eldade upp sin egen dörr......

    Ja, jag hoppas det inte är någon antifascist som står bakom dådet. Det är lika sjukt som när fanatiker i USA dödar abortläkare för att de "värnar livet"!

    Man kan INTE motarbeta fascism med fascism!!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Sniperace 2013-12-18, 11:43

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:...

    Är det NÅGOT jag skrivit i TS du inte håller med om, Sniper?

    Tycker du att det är några jävla idioter som angripit SD-politikerns familj i Skåne?

    Ja eller nej!

    Tycker du agerandet gynnar SD?

    Ja eller nej!

    ja, jag tycker de är idioter som angrep hans familj, MEN jag anser också att de var idioter för att de angrep HONOM, vilket du ju utesluter med din skrivning.

    Och säkert gynnar det SD, men det bryr sig dessa inte om, de ville tysta en som inte var på deras sida, det räcker för dem, men har den delen någon speciell betydelse i detta?

    Men vi har ju kanske det också, tror du det gynnar vänstern med sådant pack?
    tycker du researchgruppens medelmmar är representabla för vänstern, en grupp grovt kriminella personer med förakt för andras liv och en förkärlek för våld, ellerf är det här som med Che att ändamålet helgar medlen och därför ser du upp till dem?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Sniperace 2013-12-18, 11:44

    Dao skrev:
    RedCloud skrev:Förkastligt på alla sätt. Dels hör inte det politiska våldet hemma någonstans, oavsett vad man tror på för ideologi, dels om mannen hade dött eller hans barn skulle rasisthögern fått en martyr som för evig tid skulle störa den legitima demokratiska kampen mot rasism och fascism.
    Det spelar ingen roll att mannen ifråga kallat muslimska kvinnor för "avelskossor" eller att han vill att "etniska svenskar" ska beväpna sig.
    Bomber löser inget, din valsedel i september löser allt !

    Men sedan ska man hålla i minnet två saker, i skrivande stund har ingen tagit på sig dådet så att utse vänstern som gärningsmän i det läget är att göra det enkelt för sig. Dels har faktiskt SD en historia av falska angrepp med offerkofta, han som ristade in ett hakkors i sin egen panna och hon som eldade upp sin egen dörr......

    Ja, jag hoppas det inte är någon antifascist som står bakom dådet. Det är lika sjukt som när fanatiker i USA dödar abortläkare för att de "värnar livet"!

    Man kan INTE motarbeta fascism med fascism!!!

    Då är det alltså FACISM som frdiksson och större delen av researchgruppen sysslat med, det ÄR fascism som AFA använder i sina våldsaktioner Smile
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Infra 2013-12-18, 12:22

    Dao skrev:Jävla idioter som angripit familjen till SD-politikern i Skåne!

    Dels för att våld i sig inte kan accepteras!

    Men också dels att det bara gynnar SD!

    Jävla skitstövlar!!!

    Lugna er, grabbar. Jag säger inte att det är så, men tänk på att rasister
    av alla chatteringar är nu pressade från alla håll, här i landet. Vi är lyckligtvis
    inne i en sån våg just nu.

    Så tänk på att varje anmälan om överfall mot rasister kan vara fejkanmälningar
    för att rikta fokus åt annat håll. Men jag håller med Dao i sak. Den som ger igen
    mot rasister binder ris åt egen rygg.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-18, 12:41

    RedCloud skrev:Förkastligt på alla sätt. Dels hör inte det politiska våldet hemma någonstans, oavsett vad man tror på för ideologi, dels om mannen hade dött eller hans barn skulle rasisthögern fått en martyr som för evig tid skulle störa den legitima demokratiska kampen mot rasism och fascism.
    Det spelar ingen roll att mannen ifråga kallat muslimska kvinnor för "avelskossor" eller att han vill att "etniska svenskar" ska beväpna sig.
    Bomber löser inget, din valsedel i september löser allt !




    Men sedan ska man hålla i minnet två saker, i skrivande stund har ingen tagit på sig dådet så att utse vänstern som gärningsmän i det läget är att göra det enkelt för sig. Dels har faktiskt SD en historia av falska angrepp med offerkofta, han som ristade in ett hakkors i sin egen panna och hon som eldade upp sin egen dörr......




    Du kunde alltså inte fördöma dådet oreserverat. Satans hycklare.
    Är det någon från Sd som blivit dömd för falsk anmälan eller är det bevisat att de gjort det själva? Om inte varför drar du upp detta i ditt hyckelinlägg om hur illa du tycker om det politiska våldet?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  RedCloud 2013-12-18, 13:15

    Du kunde alltså inte fördöma dådet oreserverat.


    Vad i "Förkastligt på alla sätt" var det du inte förstår ?

    Satans hycklare.

    Fniss


    Är det någon från Sd som blivit dömd för falsk anmälan eller är det bevisat att de gjort det själva?


    http://www.interasistmen.se/granskning/sverigedemokraterna-har-en-historia-av-pahittade-attacker/

    Om inte varför drar du upp detta i ditt hyckelinlägg om hur illa du tycker om det politiska våldet?

    Vojne vojne nu tror rasisthögern att de har tolkningsföreträde vad andra skriver....vojne vojne
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-18, 13:48

    RedCloud skrev:
    Du kunde alltså inte fördöma dådet oreserverat.


    Vad i "Förkastligt på alla sätt" var det du inte förstår ?

    Satans hycklare.

    Fniss


    Är det någon från Sd som blivit dömd för falsk anmälan eller är det bevisat att de gjort det själva?


    http://www.interasistmen.se/granskning/sverigedemokraterna-har-en-historia-av-pahittade-attacker/

    Om inte varför drar du upp detta i ditt hyckelinlägg om hur illa du tycker om det politiska våldet?

    Vojne vojne nu tror rasisthögern att de har tolkningsföreträde vad andra skriver....vojne vojne



    Det är alltså ingen som är dömd för detta då alltså. Shocked . Vad förvånad jag blir. Rolling Eyes  . Roligt också att du länkar till inte rasist MEN.
    Låter lite som ditt hycklande; politiskt våld är hemskt MEN, Sd gör si och Sd gör så.
    Vojne vojne
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Angreppet i Skåne!! Empty Sådana är dom

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-12-18, 13:55

    Vänstern i ett nötskal!! Vänsterextremismen är värre än nazzesvinen, jag kan inte förstå att ni sympatiserar med V, som har företrädare som förespråkar våld mot oliktänkande, det var väl ledaren för ung V som var den senaste att säga att våld är ok.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  RedCloud 2013-12-18, 16:03

    Sossar ee lata skrev:Vänstern i ett nötskal!! Vänsterextremismen är värre än nazzesvinen, jag kan inte förstå att ni sympatiserar med V, som har företrädare som förespråkar våld mot oliktänkande, det var väl ledaren för ung V som var den senaste att säga att våld är ok.

    Ingen har tagit på sig bomdådet rasistäckel, så det är dina unkna fördomar som visar sitt fula tryne igen.....
    Det kan vara SD själva (de har ju en historia av offerkofta-lögner), det kan vara dina polare i SMR, det KAN vara extremvänster....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  RedCloud 2013-12-18, 16:05

    Det är alltså ingen som är dömd för detta då alltså.


    Man behöver inte dömas för att rista in hakkors i sin egen panna tex.....förstår att du måste hänga upp din argumentation på nonsens....

    Roligt också att du länkar till inte rasist MEN.


    Visst är det..... Basketball 
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-18, 16:34

    RedCloud skrev:
    Det är alltså ingen som är dömd för detta då alltså.
     

    Man behöver inte dömas för att rista in hakkors i sin egen panna tex.....förstår att du måste hänga upp din argumentation på nonsens....

     Roligt också att du länkar till inte rasist MEN.


    Visst är det..... Basketball 





    Han hävdar ju fortfarande att det hänt.
    Polisen säger att det finns inget mer att utreda. Ingenting är alltså bevisat utan bara spekulationer. Och du dömer honom endast för att han är från Sd. Vilket återigen bevisar ditt oerhörda hyckleri.
    Ja det var väl dumt av mig att tro att du skulle förstå det roliga med det. Även med det hycklar du alltså. Cool 
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  RedCloud 2013-12-18, 16:49

    Han hävdar ju fortfarande att det hänt.

    och ?

     
    Och du dömer honom endast för att han är från Sd.

    Jag dömer honom inte, jag visar bara att rasistsvinen i SD tar till alla medel för att få bära offerkoftan....

    Du friar honom, "bara för han kommer från SD"....så det kan bli

    Vilket återigen bevisar ditt oerhörda hyckleri.

    *fniss*

    lärt dig ett nytt ord ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  redalert 2013-12-18, 18:24

    Dao skrev:
    RedCloud skrev:Förkastligt på alla sätt. Dels hör inte det politiska våldet hemma någonstans, oavsett vad man tror på för ideologi, dels om mannen hade dött eller hans barn skulle rasisthögern fått en martyr som för evig tid skulle störa den legitima demokratiska kampen mot rasism och fascism.
    Det spelar ingen roll att mannen ifråga kallat muslimska kvinnor för "avelskossor" eller att han vill att "etniska svenskar" ska beväpna sig.
    Bomber löser inget, din valsedel i september löser allt !

    Men sedan ska man hålla i minnet två saker, i skrivande stund har ingen tagit på sig dådet så att utse vänstern som gärningsmän i det läget är att göra det enkelt för sig. Dels har faktiskt SD en historia av falska angrepp med offerkofta, han som ristade in ett hakkors i sin egen panna och hon som eldade upp sin egen dörr......

    Ja, jag hoppas det inte är någon antifascist som står bakom dådet. Det är lika sjukt som när fanatiker i USA dödar abortläkare för att de "värnar livet"!

    Man kan INTE motarbeta fascism med fascism!!!

    Om det är några som inte är vad de kallar sig så är det (anti)fascisterna dao är det inte detta du brukar kraxa varje gång kommunisterna gjort bort sig igen?  Rolling Eyes 
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-18, 20:33

    RedCloud skrev:
    Han hävdar ju fortfarande att det hänt.

    och ?

     
    Och du dömer honom endast för att han är från Sd.

    Jag dömer honom inte, jag visar bara att rasistsvinen i SD tar till alla medel för att få bära offerkoftan....


    Alltså dömer du honom precis efter de kriterier som jag sade.




    Du friar honom, "bara för han kommer från SD"....så det kan bli


    Nej jag friar ingen. Dock så är man ju oskyldig tills man är bevisad skyldig. Anser du inte att det gäller folk från SD?
    Var det hycklare jag sa?



    Vilket återigen bevisar ditt oerhörda hyckleri.

    *fniss*

    lärt dig ett nytt ord ?



    Nej, Men slår man upp ordet så är jag säker på att det är en bild på dig där.
     Basketball Basketball Basketball Basketball 
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-18, 22:36

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:...

    Är det NÅGOT jag skrivit i TS du inte håller med om, Sniper?

    Tycker du att det är några jävla idioter som angripit SD-politikerns familj i Skåne?

    Ja eller nej!

    Tycker du agerandet gynnar SD?

    Ja eller nej!

    ja, jag tycker de är idioter som angrep hans familj, MEN jag anser också att de var idioter för att de angrep HONOM, vilket du ju utesluter med din skrivning.

    Och säkert gynnar det SD, men det bryr sig dessa inte om, de ville tysta en som inte var på deras sida, det räcker för dem, men har den delen någon speciell betydelse i detta?

    Men vi har ju kanske det också, tror du det gynnar vänstern med sådant pack?
    tycker du researchgruppens medelmmar är representabla för vänstern, en grupp grovt kriminella personer med förakt för andras liv och en förkärlek för våld, ellerf är det här som med Che att ändamålet helgar medlen och därför ser du upp till dem?

    I min värld ingår männen i familjen! Att jag just skrev "familjen" är dock att jag tycker det är snäppet värre att gå på andra personer, för denne persons idiotåsikter (om det nu var orsaken till det eventuella dådet).

    Ja, SD bryr sig givetvis inte!!! ("Fniss, Fniss") Very Happy

    Jo, det har betydelse, för det förstör för oss andra som vill stoppa SD med demokratiska metoder och sakargument! Med sådana här åtgärder, kan de bli än mer "martyrer", vilket gynnar dem ypperligt.

    Nej, sådana här metoder gynnar absolut inte vänstern heller!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-18, 22:38

    Infra skrev:
    Dao skrev:Jävla idioter som angripit familjen till SD-politikern i Skåne!

    Dels för att våld i sig inte kan accepteras!

    Men också dels att det bara gynnar SD!

    Jävla skitstövlar!!!

    Lugna er, grabbar. Jag säger inte att det är så, men tänk på att rasister
    av alla chatteringar är nu pressade från alla håll, här i landet. Vi är lyckligtvis
    inne i en sån våg just nu.

    Så tänk på att varje anmälan om överfall mot rasister kan vara fejkanmälningar
    för att rikta fokus åt annat håll. Men jag håller med Dao i sak. Den som ger igen
    mot rasister binder ris åt egen rygg.  
     

    Tyvärr verkar rasisterna inte pressade speciellt mycket. De har vind i ryggen, uppbackad av folk som många inom forumhögern som säger sig inte stödja SD, men försvarar allt som de står för.

    Och dåd som dessa skapar mer problem än det löser!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-18, 22:44

    Thetaxpayer skrev:Nej jag friar ingen. Dock så är man ju oskyldig tills man är bevisad skyldig. Anser du inte att det gäller folk från SD?

    Vad för brott har man gjort genom att rista sig själv på pannan? "Vållande till egen skada"? Very Happy

    Klart det inte går att fälla honom, då han inte begått något brottsligt. RC tog upp exemplet för att visa vad SD:are kan göra för att få publicitet och få mer martyrskap - inte att visa att någon gjort nå¨got brott!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-18, 23:11

    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Nej jag friar ingen. Dock så är man ju oskyldig tills man är bevisad skyldig. Anser du inte att det gäller folk från SD?

    Vad för brott har man gjort genom att rista sig själv på pannan? "Vållande till egen skada"? Very Happy

    Klart det inte går att fälla honom, då han inte begått något brottsligt. RC tog upp exemplet för att visa vad SD:are kan göra för att få publicitet och få mer martyrskap - inte att visa att någon gjort nå¨got brott!





    RC är en idiot, och du med. Om det nu är så att någon faktiskt har gjort det. Ser du det fortfarande som något de gör för att få publicitet? Det är alltså enligt er helt ok att spekulera om vad fan som helst bara för att smutskasta någon. Vad är då skillnaden på er och en rasist?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Dao 2013-12-19, 01:25

    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Nej jag friar ingen. Dock så är man ju oskyldig tills man är bevisad skyldig. Anser du inte att det gäller folk från SD?

    Vad för brott har man gjort genom att rista sig själv på pannan? "Vållande till egen skada"? Very Happy

    Klart det inte går att fälla honom, då han inte begått något brottsligt. RC tog upp exemplet för att visa vad SD:are kan göra för att få publicitet och få mer martyrskap - inte att visa att någon gjort nå¨got brott!

    RC är en idiot, och du med. Om det nu är så att någon faktiskt har gjort det. Ser du det fortfarande som något de gör för att få publicitet? Det är alltså enligt er helt ok att spekulera om vad fan som helst bara för att smutskasta någon. Vad är då skillnaden på er och en rasist?

    Ah... Så du inser nu att det inte handlade om en juridisk fråga!?

    Bra!

    Det går framåt! Smile

    Det är ingen spekulation. SD:are HAR gjort sådant, och de enda som "vinner" här är SD. Men fortfarande vet vi ingenting om dådet. Det kan ju vara så att det är frun i familjen som har ett jobb som gjort att någon blivit sur på henne.

    Ingen behöver smutskasta en SD:are - det klarar de själva bra nog! Smile

    Ja, DU ser nog ingen skillnad på oss och en rasist, det är nog säkert i alla fall! Very Happy

    Men det är mer på grund av att du är en idiot! Wink

    Sponsored content


    Angreppet i Skåne!! Empty Sv: Angreppet i Skåne!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 16:47