Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
redalert
Dao
Secrist
Sniperace
Infra
formsvackan
RedCloud
Sossar ee lata
12 posters

    Hjälp till att fria flickan från romerna!!

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Hjälp till att fria flickan från romerna!! - Sida 3 Empty Sv: Hjälp till att fria flickan från romerna!!

    Inlägg  DirtyDog 2013-10-28, 12:00

    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:Nå Infra, har du ingen åsikt om palestiniern Yahya Hassan? Laughing 
    Är hen flicka? Är hen rom? Vad gör han annars i den här tråden?  
    Hen var ett exempel på hur fel det kan bli om man gör som du förespråkar.  Såg du inte VAD jag citerade ur din text.  Jag tycker att du skulle ta och lyssna på denne palestinier. Brukar du inte annars ständigt hylla dem?

    Hans påstående om att de flesta av hans landsmän "ägnar sig år kriminalitet, socialt bedrägeri och religiöst hyckleri" borde väl få dig att gå i spinn?

    I vilken tråd och i vilket inlägg förnekar jag en viss
    ökad kriminalitet bland andra generationens invandrare?

    Som vanligt ser jag alltid till orsak och verkan. Att vara
    värsting brukar vara ett utslag av "kan jag inte vara bra på
    att vara bäst så kanske jag kan vara bra på att vara sämst"
    d v s orsak och verkan.

    När en karriärväg stängs öppnas en alternativ, kriminell
    karriärväg. Nävisst! Det är inte bra. Jag hatar det!  
    Fast nu var ju kriminalitet bara en av tre saker som han räknade upp. Du kanske inte ville nämna de andra eftersom du säkert själv ägnar dig åt dessa? Twisted Evil 
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Hjälp till att fria flickan från romerna!! - Sida 3 Empty Sv: Hjälp till att fria flickan från romerna!!

    Inlägg  Dao 2013-10-28, 14:00

    Det som jag tycker är värst här, är alla fördomar om romer som forumhögern helt plötsligt ansågs vara besannade - trots att all information inte fanns tillgänglig.

    Det gör att det är otäckt att tänka på hur ofta som högern har anammat sådana former av tunnelseenden i modern tid, när det passat dem. Men framför allt en rädsla vad de skall ställa sig bakom i framtiden...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hjälp till att fria flickan från romerna!! - Sida 3 Empty Sv: Hjälp till att fria flickan från romerna!!

    Inlägg  Infra 2013-10-28, 15:58

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:Nå Infra, har du ingen åsikt om palestiniern Yahya Hassan? Laughing 
    Är hen flicka? Är hen rom? Vad gör han annars i den här tråden?  
    Hen var ett exempel på hur fel det kan bli om man gör som du förespråkar.  Såg du inte VAD jag citerade ur din text.  Jag tycker att du skulle ta och lyssna på denne palestinier. Brukar du inte annars ständigt hylla dem?

    Hans påstående om att de flesta av hans landsmän "ägnar sig år kriminalitet, socialt bedrägeri och religiöst hyckleri" borde väl få dig att gå i spinn?

    I vilken tråd och i vilket inlägg förnekar jag en viss
    ökad kriminalitet bland andra generationens invandrare?

    Som vanligt ser jag alltid till orsak och verkan. Att vara
    värsting brukar vara ett utslag av "kan jag inte vara bra på
    att vara bäst så kanske jag kan vara bra på att vara sämst"
    d v s orsak och verkan.

    När en karriärväg stängs öppnas en alternativ, kriminell
    karriärväg. Nävisst! Det är inte bra. Jag hatar det!  
    Fast nu var ju kriminalitet bara en av tre saker som han räknade upp.  Du kanske inte ville nämna de andra eftersom du säkert själv ägnar dig åt dessa?  Twisted Evil 
    Jag har aldrig intresserat mig specifikt för honom. Och med tanke på
    din skadeglädje borde jag fortsatta att hålla mig borta från ämnet. Han
    lider åtminstone inte under det israeliska förtrycket även om det antagligen
    är orsaken till att han bor i Sverige, eller om det nu var Danmark. Jag kan
    bara gratulera honom att han kom undan med livet i behåll. Så jag vet alltså
    inte vilka två "andra saker" han har tagit upp.
     
    Very Happy 
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Hjälp till att fria flickan från romerna!! - Sida 3 Empty Sv: Hjälp till att fria flickan från romerna!!

    Inlägg  DirtyDog 2013-10-28, 21:08

    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:Nå Infra, har du ingen åsikt om palestiniern Yahya Hassan? Laughing 
    Är hen flicka? Är hen rom? Vad gör han annars i den här tråden?  
    Hen var ett exempel på hur fel det kan bli om man gör som du förespråkar.  Såg du inte VAD jag citerade ur din text.  Jag tycker att du skulle ta och lyssna på denne palestinier. Brukar du inte annars ständigt hylla dem?

    Hans påstående om att de flesta av hans landsmän "ägnar sig år kriminalitet, socialt bedrägeri och religiöst hyckleri" borde väl få dig att gå i spinn?

    I vilken tråd och i vilket inlägg förnekar jag en viss
    ökad kriminalitet bland andra generationens invandrare?

    Som vanligt ser jag alltid till orsak och verkan. Att vara
    värsting brukar vara ett utslag av "kan jag inte vara bra på
    att vara bäst så kanske jag kan vara bra på att vara sämst"
    d v s orsak och verkan.

    När en karriärväg stängs öppnas en alternativ, kriminell
    karriärväg. Nävisst! Det är inte bra. Jag hatar det!  
    Fast nu var ju kriminalitet bara en av tre saker som han räknade upp.  Du kanske inte ville nämna de andra eftersom du säkert själv ägnar dig åt dessa?  Twisted Evil 
    Jag har aldrig intresserat mig specifikt för honom. Och med tanke på
    din skadeglädje borde jag fortsatta att hålla mig borta från ämnet. Han
    lider åtminstone inte under det israeliska förtrycket även om det antagligen
    är orsaken till att han bor i Sverige, eller om det nu var Danmark. Jag kan
    bara gratulera honom att han kom undan med livet i behåll. Så jag vet alltså
    inte vilka två "andra saker" han har tagit upp.
     
    Very Happy 
    Du är verkligen nästan overkligt korkad.

    Du kommenterade endast kriminaliteten efter att ha läst följande: Hans påstående om att de flesta av hans landsmän "ägnar sig år kriminalitet, socialt bedrägeri och religiöst hyckleri" borde väl få dig att gå i spinn?

    Sen påstår du att du inte vet vilka andra sysselsättningar som han menade att hans landsmän ägnade sig åt? Evil or Very Mad 

    Sponsored content


    Hjälp till att fria flickan från romerna!! - Sida 3 Empty Sv: Hjälp till att fria flickan från romerna!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 18:07