Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Trevlig helg alla glada!!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Trevlig helg alla glada!!! Empty Trevlig helg alla glada!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-11-23, 16:28

    Idag blir det party party!!!

    Skall unna mig en fin dyr flaska rött! Det är jag värd med råge!!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Trevlig helg alla glada!!! Empty Sv: Trevlig helg alla glada!!!

    Inlägg  Sniperace 2012-11-23, 16:39

    Ikväll kommer min son med familj på besök, middagen blir stekta älgkotletter med kokt potatis och viltsås med kantareller.

    Dricka blir så simpelt som ett glas öl eller vanlig hederlig svensk starkmjölk... Smile

    Om jag gjort mig förtjänt av det vet jag inte, men det blir detta iallafall Smile
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Trevlig helg alla glada!!! Empty Sv: Trevlig helg alla glada!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-11-23, 16:42

    Sniperace skrev:Ikväll kommer min son med familj på besök, middagen blir stekta älgkotletter med kokt potatis och viltsås med kantareller.

    Dricka blir så simpelt som ett glas öl eller vanlig hederlig svensk starkmjölk... Smile

    Om jag gjort mig förtjänt av det vet jag inte, men det blir detta iallafall Smile

    Spar lite till mig och skicka över, låter riktigt fint!!! En kall öl ju aldrig fel heller. Smaklig spis!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Trevlig helg alla glada!!! Empty Sv: Trevlig helg alla glada!!!

    Inlägg  DMustaine 2012-11-23, 17:07

    Blir med all säkerhet ett par kalla efter middagen...funderar på att göra en kreolsk kycklinggryta. Med en rejäl dos tabasco i och det är hur gott som helst!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Trevlig helg alla glada!!! Empty Sv: Trevlig helg alla glada!!!

    Inlägg  Infra 2012-11-23, 18:00

    Sniperace skrev:Ikväll kommer min son med familj på besök, middagen blir stekta älgkotletter med kokt potatis och viltsås med kantareller.

    Dricka blir så simpelt som ett glas öl eller vanlig hederlig svensk starkmjölk... Smile

    Om jag gjort mig förtjänt av det vet jag inte, men det blir detta iallafall Smile
    Skär bort köttet runt kulhålen, bara. Annars riskerar ni blyförgiftning. Osså ger du barnbarnen en krona var, varje gång du svär.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Trevlig helg alla glada!!! Empty Sv: Trevlig helg alla glada!!!

    Inlägg  Sniperace 2012-11-23, 18:14

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:Ikväll kommer min son med familj på besök, middagen blir stekta älgkotletter med kokt potatis och viltsås med kantareller.

    Dricka blir så simpelt som ett glas öl eller vanlig hederlig svensk starkmjölk... Smile

    Om jag gjort mig förtjänt av det vet jag inte, men det blir detta iallafall Smile
    Skär bort köttet runt kulhålen, bara. Annars riskerar ni blyförgiftning. Osså ger du barnbarnen en krona var, varje gång du svär.

    Ingen fara, den skjöts med en kule och inte just där, allt runt kulhålet är bortskuret rean vid styckningen, och jag svär sällan vis talad kommunikation Smile

    Men visste du inte att bly från en kula sällan förgiftar, rent bly är sällan ett problem, men blyångor är farliga liksom blysalter, men du kan utan att riskera blyförgiftning svälja en ren blykula
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Trevlig helg alla glada!!! Empty Sv: Trevlig helg alla glada!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-11-23, 18:18

    DMustaine skrev:Blir med all säkerhet ett par kalla efter middagen...funderar på att göra en kreolsk kycklinggryta. Med en rejäl dos tabasco i och det är hur gott som helst!

    Jag har just laddat med ett par lådor goda IPA öl, ska prova en ny idag som heter Red seal Ale. Annars är favoriten "PUNK"

    Sponsored content


    Trevlig helg alla glada!!! Empty Sv: Trevlig helg alla glada!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 13:33