Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig.... Empty Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-09-01, 01:37

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15338931.ab

    Man måste tänka på religionen anser Red C......jisses vilka sjuka människor vi släpar hit!! Och Iran anser att det är en komplott...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig.... Empty Sv: Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Inlägg  RedCloud 2012-09-01, 09:23

    Vänligen blanda inte in mig i dina rasistspyor, äckel.
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig.... Empty Sv: Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Inlägg  RedclownIII 2012-09-01, 11:35

    RedCloud skrev:Vänligen blanda inte in mig i dina rasistspyor, äckel.

    Du vet att du är rätt ensam om dina avskyvärda kommunistspyor va, äckel? Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig.... Empty Sv: Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-09-01, 11:40

    RedclownIII skrev:
    RedCloud skrev:Vänligen blanda inte in mig i dina rasistspyor, äckel.

    Du vet att du är rätt ensam om dina avskyvärda kommunistspyor va, äckel? Rolling Eyes


    om det är kommunistisk att motsäga sig rasism, så måste du väl ändå erkänna att kommunism har rätt på den punkten .... eller ? Very Happy
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig.... Empty Sv: Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Inlägg  RedclownIII 2012-09-01, 11:55

    F.I.S.T skrev:
    RedclownIII skrev:
    RedCloud skrev:Vänligen blanda inte in mig i dina rasistspyor, äckel.

    Du vet att du är rätt ensam om dina avskyvärda kommunistspyor va, äckel? Rolling Eyes


    om det är kommunistisk att motsäga sig rasism, så måste du väl ändå erkänna att kommunism har rätt på den punkten .... eller ? Very Happy

    Jag ser inget gott i att sitta här och anklaga andra för rasism och kalla dem äckel gör du lille fistare? Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig.... Empty Sv: Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-09-01, 18:40

    RedclownIII skrev:
    Du vet att du är rätt ensam om dina avskyvärda kommunistspyor va, äckel? Rolling Eyes


    RedclownIII skrev:Jag ser inget gott i att sitta här och anklaga andra för rasism och kalla dem äckel gör du lille fistare? Rolling Eyes

    Laughing
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig.... Empty Sv: Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Inlägg  RedclownIII 2012-09-01, 18:56

    F.I.S.T skrev:
    RedclownIII skrev:
    Du vet att du är rätt ensam om dina avskyvärda kommunistspyor va, äckel? Rolling Eyes


    RedclownIII skrev:Jag ser inget gott i att sitta här och anklaga andra för rasism och kalla dem äckel gör du lille fistare? Rolling Eyes

    Laughing

    Imbecille pajas du vet mycket väl vem som äger och använder äckel epitetet och du vet mycket väl att mitt äcklande är ett svar på rc's äcklande i parti och minut......för fan skärp dig någon gång.... Evil or Very Mad

    Sponsored content


    Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig.... Empty Sv: Mysig man...och sonen hans ser kvinnan som brottsling...tänk på relig....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 13:48