Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedMentalCase
formsvackan
SiP
Secrist
RedCloud
Redvictory
10 posters

    Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge - Sida 3 Empty Sv: Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge

    Inlägg  F.I.S.T 2012-07-23, 01:12

    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:Ur en artikel i AB idag:

    Steget från Breivik till Björklund är förstås långt och det går inte att jämföra massmord med språktest. Men det är just de återkommande beskrivningarna av invandrare som främmande och problem i den sunda svenska samhällskroppen, som etsar fast fienden i våra huvuden.

    Samma fiende som den som spottar efter hijabklädda kvinnor på gatan, eller den som sorterar bort ett arabiskt namn från ett jobb har på näthinnan. Och samma fiende som Anders Behring Breivik såg framför sig när han tog till vapen.


    Skillnaden mellan forumets rasister och ABB är att forumets rasiter inte tagit till vapen, än.

    Skrivet av Petter Larsson, känd AFA anhängare samt extrtemistvänster, TSSS sitta och klaga på andras länkar medan du själv använder idioter som källa...

    En tråd om Petter på FB..


    https://www.flashback.org/t837000

    kan du utveckla vad exakt du tycker till om i länken ?

    Länken visar att Petter larsson är omdebatterad på FB som en extremist med AFA och ATTAC sympatier, som någon skrev tråden så är det lika häpnadsväckande som en högerextremist skulle få samma utrymmei media...

    Och den dåren använder en dåre här som källa..

    vad är extremistisk i Peter Larssons uttalanden, ni glömde lixom peka på det. Jag har inte en aning om vem det är, så jag tänkte ni kunde få upplysa mig om vad som är extremistiskt ?

    Jag får väl anta att du i alla fall vet vad AFA och ATTAC är för något, då kanske till och med du kan förstå att är man somm Petter Larsson en anhängare till dessa "ligor" så kan man nog anses som extremist, förstår du det fortfarande inte så kan du gå till någon skola och fråga i klass 1-3...

    Så du har inte hört eller läst något extremistiskt uttalande från honom ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge - Sida 3 Empty Sv: Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge

    Inlägg  F.I.S.T 2012-07-23, 01:15

    skrev:Steget från Breivik till Björklund är förstås långt och det går inte att jämföra massmord med språktest.

    DD skrev:Idioten anklagar Björklund för att vara del-medskyldig till massmord genom att föreslå språktest innan man får svenskt medborgarskap.

    märker du inte ens själv när du ljuger ? Shocked
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge - Sida 3 Empty Sv: Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge

    Inlägg  SiP 2012-07-23, 12:43

    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:Ur en artikel i AB idag:

    Steget från Breivik till Björklund är förstås långt och det går inte att jämföra massmord med språktest. Men det är just de återkommande beskrivningarna av invandrare som främmande och problem i den sunda svenska samhällskroppen, som etsar fast fienden i våra huvuden.

    Samma fiende som den som spottar efter hijabklädda kvinnor på gatan, eller den som sorterar bort ett arabiskt namn från ett jobb har på näthinnan. Och samma fiende som Anders Behring Breivik såg framför sig när han tog till vapen.


    Skillnaden mellan forumets rasister och ABB är att forumets rasiter inte tagit till vapen, än.

    Skrivet av Petter Larsson, känd AFA anhängare samt extrtemistvänster, TSSS sitta och klaga på andras länkar medan du själv använder idioter som källa...

    En tråd om Petter på FB..


    https://www.flashback.org/t837000

    kan du utveckla vad exakt du tycker till om i länken ?

    Länken visar att Petter larsson är omdebatterad på FB som en extremist med AFA och ATTAC sympatier, som någon skrev tråden så är det lika häpnadsväckande som en högerextremist skulle få samma utrymmei media...

    Och den dåren använder en dåre här som källa..

    vad är extremistisk i Peter Larssons uttalanden, ni glömde lixom peka på det. Jag har inte en aning om vem det är, så jag tänkte ni kunde få upplysa mig om vad som är extremistiskt ?

    Jag får väl anta att du i alla fall vet vad AFA och ATTAC är för något, då kanske till och med du kan förstå att är man somm Petter Larsson en anhängare till dessa "ligor" så kan man nog anses som extremist, förstår du det fortfarande inte så kan du gå till någon skola och fråga i klass 1-3...

    Så du har inte hört eller läst något extremistiskt uttalande från honom ?

    Bara att gå in på hans blogg så får du läsa själv, för du kan läsa va??
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge - Sida 3 Empty Sv: Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge

    Inlägg  RedclownIII 2012-07-23, 18:45

    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:Ur en artikel i AB idag:

    Steget från Breivik till Björklund är förstås långt och det går inte att jämföra massmord med språktest. Men det är just de återkommande beskrivningarna av invandrare som främmande och problem i den sunda svenska samhällskroppen, som etsar fast fienden i våra huvuden.

    Samma fiende som den som spottar efter hijabklädda kvinnor på gatan, eller den som sorterar bort ett arabiskt namn från ett jobb har på näthinnan. Och samma fiende som Anders Behring Breivik såg framför sig när han tog till vapen.


    Skillnaden mellan forumets rasister och ABB är att forumets rasiter inte tagit till vapen, än.

    Skrivet av Petter Larsson, känd AFA anhängare samt extrtemistvänster, TSSS sitta och klaga på andras länkar medan du själv använder idioter som källa...

    En tråd om Petter på FB..


    https://www.flashback.org/t837000

    kan du utveckla vad exakt du tycker till om i länken ?

    Länken visar att Petter larsson är omdebatterad på FB som en extremist med AFA och ATTAC sympatier, som någon skrev tråden så är det lika häpnadsväckande som en högerextremist skulle få samma utrymmei media...

    Och den dåren använder en dåre här som källa..

    vad är extremistisk i Peter Larssons uttalanden, ni glömde lixom peka på det. Jag har inte en aning om vem det är, så jag tänkte ni kunde få upplysa mig om vad som är extremistiskt ?

    Jag får väl anta att du i alla fall vet vad AFA och ATTAC är för något, då kanske till och med du kan förstå att är man somm Petter Larsson en anhängare till dessa "ligor" så kan man nog anses som extremist, förstår du det fortfarande inte så kan du gå till någon skola och fråga i klass 1-3...

    Så du har inte hört eller läst något extremistiskt uttalande från honom ?

    Bara att gå in på hans blogg så får du läsa själv, för du kan läsa va??

    Mycket tveksamt om fisten kan läsa annat än vänsterporr. Crying or Very sad

    Sponsored content


    Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge - Sida 3 Empty Sv: Idag är det Årsdagen sen massakern i Norge

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 01:13