Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Sniperace
SiP
ericTheDog
Infra
R.O.F.L
Thetaxpayer
RedCloud
Kakmonstret
12 posters

    Stort grattis

    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Stort grattis Empty Stort grattis

    Inlägg  Kakmonstret 2012-04-30, 14:05

    till hans nådige majestät Konungen!

    Hoppas regeringen höjer apanaget och skär ner på antalet somalier. Det vore en bra present.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  RedCloud 2012-04-30, 14:10

    Stort grattis Hillersberg2
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  Kakmonstret 2012-04-30, 14:15

    Lika mycket psykopat som vanligt ser jag.

    Dags att dra ur skallen ur röv- (eller röd-) hålet och se verkligheten nån gång?
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-04-30, 14:15

    Kakmonstret skrev:till hans nådige majestät Konungen!

    Hoppas regeringen höjer apanaget och skär ner på antalet somalier. Det vore en bra present.




    Hurra för konungen. Må han leva länge i lycka och välstånd.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  R.O.F.L 2012-04-30, 17:12

    cheers cheers cheers cheers cheers
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  Infra 2012-04-30, 18:10

    RedCloud skrev:
    Stort grattis Hillersberg2
    Laughing Laughing
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-30, 19:07

    Stort grattis kungen. Hurra, hurra!!!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  SiP 2012-04-30, 19:24

    Förstår till fullo att Infra och RC går igång på bilder som visar självmord, inget nytt under den solen, sjukdomsbilden de har är nog bortom läkarvetenskapens kunnande..

    Sen kan jag inte säga att jag hyllar Kungen, han är dock bara en människa som fötts in i en roll som är förlegad...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  Sniperace 2012-04-30, 20:31

    vänstern visar sin berömda empati där de öskar livet ur sådana som sitter högre på pinnen än de själva....

    Att önska bort monarkin är en sak, att genomföra detta DEMOKRATISKT är en annan, att önska någons död genom mord eller självmord är inte särskilt snyggt, men vi har ju sett hur vartenda kommunistiskt maktövertagande lett, just mördande av de som de ansåg ha suttit högre än dem och sedan förtryckande av andra medan de själva sitter högst och roffar ur köttgrytorna
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  F.I.S.T 2012-04-30, 21:09

    När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom ! Cool
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-04-30, 21:36

    F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom ! Cool




    Suck, Den avundsjukan den avundsjukan. Klipp dig och skaffa dig ett jobb. Skrik inte för mycket imorgon på KPmötet.
    Freak
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  R.O.F.L 2012-04-30, 22:17

    Klart man gillar knugen! Kaffeflickor och schteek. Synd att han inte har ballar att stå för det!!!!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-30, 23:53

    SiP skrev:Förstår till fullo att Infra och RC går igång på bilder som visar självmord, inget nytt under den solen, sjukdomsbilden de har är nog bortom läkarvetenskapens kunnande..

    Sen kan jag inte säga att jag hyllar Kungen, han är dock bara en människa som fötts in i en roll som är förlegad...


    Japp, han är en människa, men det är väl inte så bara? Han är ju iallafall ingen vänstermupp.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  berralarzon 2012-04-30, 23:57

    ericTheDog skrev:
    SiP skrev:Förstår till fullo att Infra och RC går igång på bilder som visar självmord, inget nytt under den solen, sjukdomsbilden de har är nog bortom läkarvetenskapens kunnande..

    Sen kan jag inte säga att jag hyllar Kungen, han är dock bara en människa som fötts in i en roll som är förlegad...


    Japp, han är en människa, men det är väl inte så bara? Han är ju iallafall ingen vänstermupp.

    Pst: eTd du räknas inte längre som seriös och läsvärd!du vill ju inte vara här egentligen ju!
    //Niklas
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  ericTheDog 2012-05-01, 00:08

    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:
    SiP skrev:Förstår till fullo att Infra och RC går igång på bilder som visar självmord, inget nytt under den solen, sjukdomsbilden de har är nog bortom läkarvetenskapens kunnande..

    Sen kan jag inte säga att jag hyllar Kungen, han är dock bara en människa som fötts in i en roll som är förlegad...


    Japp, han är en människa, men det är väl inte så bara? Han är ju iallafall ingen vänstermupp.

    Pst: eTd du räknas inte längre som seriös och läsvärd!du vill ju inte vara här egentligen ju!
    //Niklas

    Du är en mupp, roffe.
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  DMustaine 2012-05-01, 00:25

    F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom ! Cool

    Eller bidrar på annat vis?...uppskattningar som gjorts visar att kungafamiljens insatser drar in miljarder till Sverige varje år! och kostar några hundra miljoner. En ren vinstaffär således och mkt bra för välfärden! Det står dig fritt att gratulera honom nu!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  ericTheDog 2012-05-01, 00:40

    F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom ! Cool

    Själ?...hahahahaha

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  redalert 2012-05-01, 20:05

    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom ! Cool

    Själ?...hahahahaha


    Killen är ingen mästare i att stava heller precis som dao med andra ord! Razz

    Vänstermuppar tycks lida av dyslexi hela bunten! Basketball
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  berralarzon 2012-05-01, 21:54

    redalert skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom ! Cool

    Själ?...hahahahaha


    Killen är ingen mästare i att stava heller precis som dao med andra ord! Razz

    Vänstermuppar tycks lida av dyslexi hela bunten! Basketball

    G.F.Y.A.
    //Niklas

    Sponsored content


    Stort grattis Empty Sv: Stort grattis

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 08:17