Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
redalert
RedCloud
6 posters

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-26, 12:49

    Att en mörkhyad spelare sköt regerande mästaren Boston Bruins ut ur NHL-slutspelet var uppenbarligen inte populärt bland alla. Washingtons matchvinnare Joel Ward fick efter matchen utstå en orkan av rasistiska kommentarer på Twitter.

    Natten till torsdagen skrällde Washington genom att i förlängningen slå ut regerande mästaren Boston redan i åttondelsfinalen av NHL-slutspelet.

    Det avgörande 2–1-målet trycktes in av Joel Ward. Något som fick många att visa sin allra sämsta sida på mikrobloggen Twitter.

    Anledningen: Joel Ward är mörkhyad.

    Ett mycket litet axplock av de många rasistiska kommentarerna:

    ”Vi förlorade … mot en hockeyspelande nigger … vad är det här för skit?”

    ”Kan inte förstå att Boston precis lät en sandnigger slå dem.”

    ”Jag kan inte fatta att seriens avgörande mål gjordes av en JÄVLA NIGGER.”

    ”Dumma nigger stick och spela basket, hockey är en vit sport.”


    http://www.dn.se/sport/ishockey/matchvinnaren-utsatt-for-rasiststorm

    Ungefär som forumets högra dels dagliga rasistvomeringar....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Sv: SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  redalert 2012-04-26, 12:53

    RedCloud skrev:Att en mörkhyad spelare sköt regerande mästaren Boston Bruins ut ur NHL-slutspelet var uppenbarligen inte populärt bland alla. Washingtons matchvinnare Joel Ward fick efter matchen utstå en orkan av rasistiska kommentarer på Twitter.

    Natten till torsdagen skrällde Washington genom att i förlängningen slå ut regerande mästaren Boston redan i åttondelsfinalen av NHL-slutspelet.

    Det avgörande 2–1-målet trycktes in av Joel Ward. Något som fick många att visa sin allra sämsta sida på mikrobloggen Twitter.

    Anledningen: Joel Ward är mörkhyad.

    Ett mycket litet axplock av de många rasistiska kommentarerna:

    ”Vi förlorade … mot en hockeyspelande nigger … vad är det här för skit?”

    ”Kan inte förstå att Boston precis lät en sandnigger slå dem.”

    ”Jag kan inte fatta att seriens avgörande mål gjordes av en JÄVLA NIGGER.”

    ”Dumma nigger stick och spela basket, hockey är en vit sport.”


    http://www.dn.se/sport/ishockey/matchvinnaren-utsatt-for-rasiststorm

    Ungefär som forumets högra dels dagliga rasistvomeringar....

    Överhettad fantasigenerator? Shocked
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Nu är "läraren" igång igen

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-26, 12:59

    Det enda han kan nämna är rasismen.....

    Inget vettigt eller några svar på någonting, när han som vanligt är ägd så skriker han bara rasism....ja jisses vilka stollar det finns.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Sv: SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-26, 13:02

    Sossar ee lata skrev:Det enda han kan nämna är rasismen.....

    Inget vettigt eller några svar på någonting, när han som vanligt är ägd så skriker han bara rasism....ja jisses vilka stollar det finns.

    känns det besvärande att bli påmind om din sjuka ideologi ?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Haha

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-26, 13:09

    Jag till skillnad mot dig har en väldigt fin syn på det mesta, oavsett hudfärg & religion så skall man straffas lika, hatar våldtäkter, hatar våld mot kvinnor, hatar utvecklingen i Malmö....Allt detta accepterar du pg.a religion....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Sv: SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-26, 14:45

    Jag till skillnad mot dig har en väldigt fin syn på det mesta,

    Jo, eller hur:

    "Allt norr om Uppsala är en cancersvulst"


    Om det är en fin syn på Sverige o svenskarna, hur är då en dålig ?

    oavsett hudfärg & religion så skall man straffas lika

    [fniss]

    hatar våldtäkter, hatar våld mot kvinnor,

    om det är icke-svenskar som begår brotten glömde du visst att skriva, rasistäckel.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Sv: SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-04-26, 15:06

    RedCloud skrev:
    Jag till skillnad mot dig har en väldigt fin syn på det mesta,

    Jo, eller hur:

    "Allt norr om Uppsala är en cancersvulst"


    Om det är en fin syn på Sverige o svenskarna, hur är då en dålig ?

    oavsett hudfärg & religion så skall man straffas lika

    [fniss]

    hatar våldtäkter, hatar våld mot kvinnor,

    om det är icke-svenskar som begår brotten glömde du visst att skriva, rasistäckel.

    I love you I love you I love you
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Sv: SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  SiP 2012-04-26, 15:27

    Här har du hela länken RC, nu kan du regga dig på twitter, börja "följa" alla rasister, och debattera med dina oneliners med dom, ha det så kul...

    http://blacksportsonline.com/home/2012/04/capitals-joel-ward-scores-game-7-overtime-winner-bruins-fans-unleash-n-word-barrage-on-twitter/
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Sv: SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  redalert 2012-04-26, 15:28

    F.I.S.T skrev:
    RedCloud skrev:
    Jag till skillnad mot dig har en väldigt fin syn på det mesta,

    Jo, eller hur:

    "Allt norr om Uppsala är en cancersvulst"


    Om det är en fin syn på Sverige o svenskarna, hur är då en dålig ?

    oavsett hudfärg & religion så skall man straffas lika

    [fniss]

    hatar våldtäkter, hatar våld mot kvinnor,

    om det är icke-svenskar som begår brotten glömde du visst att skriva, rasistäckel.

    I love you I love you I love you

    Ja jävla bra inlägg eller hur fisten? Evil or Very Mad Laughing
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Sv: SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  DirtyDog 2012-04-26, 16:11

    RedCloud skrev:Ungefär som forumets högra dels dagliga rasistvomeringar....
    Har någon på detta forum någonsin haft en åsikt om hudfärg?
    Muslimer har normalt en liknande hudfärg som svenskar så det är egentligen inte religionen som är deras största problem. Deras (då främst SD) engagemant gäller väl främst invandring som kostar pengar för skattebetalarna SAMTIDIGT som de dessutom har värderingar som skapar problem i deras omgivning. Det finns många kommuner i landet där folk av andra ursprung eller hudfärg inte skapar det minsta problem och detta pga att de antingen anpassar sig till resten av samhället eller utgör en så liten grupp att problemen försvinner i mängden.

    I områden som domineras av folk med andra värderingar och där en majoritet lever på bidrag och (tyvärr i större omfattning än andra områden) på kriminalitet så blir därför reaktionen en annan och grogrunden för rasism skapas trots att de flesta innerst inne VET att man endast är skyldig till sina EGNA handlingar och inte andra som tillhör samma folkgrupp.

    Det är vanligast att fördommar om andra hudfärger finns hos de med lägst social status. De försöker förtvivlat klättra i rang och gör gärna det på någon annans bekostnad. Därav finner man att de flesta rasister sällan har en väldigt hög iQ. Inte ens Hitler begrep något om ekonomi utan han fick med hot om våld sådant att fungera ändå. På längre sikt skulle dock det tredje riket aldrig ha lyckats överleva. När partibok är viktigare än utbildning (se även Öst-staterna) så kommer undergången automatiskt.

    Sponsored content


    SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag.... Empty Sv: SEELs sportkamrater visar upp sitt rätta jag....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 09:21