Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
formsvackan
MartinLindgren
Kakmonstret
MammaGuevara
Infra
Sniperace
10 posters

    Även kristna

    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Även kristna - Sida 2 Empty Sv: Även kristna

    Inlägg  R.O.F.L 2009-04-15, 23:38

    KickTheRasist skrev:
    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Så en palestinier som bor i Israel är inte just Palestinier utan Israel?
    Denna är Israel med Palestinska rötter .


    På vilket sätt tycker du assysrer/kaldeer splittrar Irak?"

    Fråga dem själva du hittar ju svaren säkerligen , det enda som dem gnäller är på Araber och hur dem snodde deras land .... Ohh.. sa ja Land ??


    Kanske Sverige kan bli snällt land och skänka dem hälften av Sverige som har gjorts till exempel med staten Palestina där skapades staten Israel.


    citat:
    "På vilket sätt tycker du en Kurd splittrar Turkiet/Irak?"

    Turkiska PKK och Kurdena som vill ta bort Nora Irak för sitt eget stat den stora Kurdistan.

    citat:
    "Hört talas om minoritet? Om inte Googla gärna på www.google.se"

    Du är bara löjligt här ... det är klart att jag vet !! jag är ju en sådant här i Sverige.

    Så med andra ord hör inte du och jag hemma i Sverige. Vilken pajjas du är!



    Om du menar att jag (vet inte för dig... vet inte varifrån du kommer) är etnisk svensk svaret är nej , jag har säkerligen rätt att bo här men inte skapa stat i stat då får jag kick in tha ase.....

    Då är vi överrens Svenskar emellan
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Även kristna - Sida 2 Empty Sv: Även kristna

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-16, 12:11

    Alexi skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Så en palestinier som bor i Israel är inte just Palestinier utan Israel?
    Denna är Israel med Palestinska rötter .


    På vilket sätt tycker du assysrer/kaldeer splittrar Irak?"

    Fråga dem själva du hittar ju svaren säkerligen , det enda som dem gnäller är på Araber och hur dem snodde deras land .... Ohh.. sa ja Land ??



    Och vad gnäller DU på? Jo, hur judarna snodde Palestiniernas land.. äpplena faller inte långt från trädet, KTR!


    I princip känns ju så men detta är inte enbart Judarnas fel detta är även Västvärldens fel att göra detta möjligt , och resultatet av detta ser du själv om du är inte blind.

      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 19:21