Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Secrist
berralarzon
DMustaine
formsvackan
Sniperace
Infra
ericTheDog
RedCloud
12 posters

    Tänkte väl att det faktiskt var så....

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  RedCloud 2012-01-29, 21:34

    Personer som ger efter för rasism och fördomar kan helt enkelt vara korkade, enligt en ny kanadensisk studie i psykologi.

    Barn med låg intelligens är mer benägna att vara fördomsfulla som vuxna, enligt forskaren Gordon Hodson, psykolog vid Brock University i Ontario.

    Lågintelligenta vuxna dras dessutom till socialt konservativa ideologier, enligt studien.

    http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/fordomar-och-lag-iq-hanger-i-hop-enligt-ny-studie

    Med tanke på Seel, SD-secrist, Dumstain och de andra hobbyrassarna här är jag benägen att hålla med.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  ericTheDog 2012-01-29, 21:56

    Det är väl knappast något nytt att vänsterpartiet och sd är de som generellt sett lockar grupper med låg intelligens.

    Här på forumet är det dock ingen som säger sig rösta på sd.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  Infra 2012-01-29, 22:00

    ericTheDog skrev:Det är väl knappast något nytt att vänsterpartiet och sd är de som generellt sett lockar grupper med låg intelligens.

    Här på forumet är det dock ingen som säger sig rösta på sd.
    Jo, en: Snipern!

    Eller som han också kallas; "Nisse pittol".
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  Sniperace 2012-01-29, 22:24

    nisse pistol dömdes i Hässleholms tingsrätt till mångårigt fängelsestraff till allas vår belåtenhet....
    detsamma sker förhoppningsvis i hovrätten där det ligger nu.
    om han sedan är sd-are vet jag inte, men jag misstänker han är ganska vänster och kämpade för omfördelning av kapital

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  formsvackan 2012-01-29, 22:28

    Sniperace skrev:jag misstänker han är ganska vänster och kämpade för omfördelning av kapital
    Sådana fasoner är ju som bekant endast tillåtna för bankirer och deras lakejer.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  Sniperace 2012-01-29, 22:38

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:jag misstänker han är ganska vänster och kämpade för omfördelning av kapital
    Sådana fasoner är ju som bekant endast tillåtna för bankirer och deras lakejer.

    var Robin Hood bankir eller deras lakej?

    JAg misstänker att Nisse pistol såg sig som en sådan, som omfördelade kontanta medel till behövande, och de behövande var han och hans kompisar Smile
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  ericTheDog 2012-01-29, 22:39

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:jag misstänker han är ganska vänster och kämpade för omfördelning av kapital
    Sådana fasoner är ju som bekant endast tillåtna för bankirer och deras lakejer.


    Förvirrade foliet tror allt har med bankirer att göra.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  formsvackan 2012-01-29, 23:02

    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:jag misstänker han är ganska vänster och kämpade för omfördelning av kapital
    Sådana fasoner är ju som bekant endast tillåtna för bankirer och deras lakejer.


    Förvirrade foliet tror allt har med bankirer att göra.
    Kapital brukar ha det Very Happy
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  Sniperace 2012-01-29, 23:15

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:jag misstänker han är ganska vänster och kämpade för omfördelning av kapital
    Sådana fasoner är ju som bekant endast tillåtna för bankirer och deras lakejer.


    Förvirrade foliet tror allt har med bankirer att göra.
    Kapital brukar ha det Very Happy

    det lilla kapital jag har i plånboken för att betala det jag handlar för?

    hur mycket har det med bankirerna att göra i det stora hela?
    att de någon gång passerar banken?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  DMustaine 2012-01-29, 23:44

    Den arbetslöse knarkaren är åter ute och rasiststämplar folk! Ibland funderar man om inte tvångssterilisering är ett måste i vissa grupper ändå...ohyra!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  berralarzon 2012-01-30, 00:20

    DMustaine skrev:Den arbetslöse knarkaren är åter ute och rasiststämplar folk! Ibland funderar man om inte tvångssterilisering är ett måste i vissa grupper ändå...ohyra!

    Om du nu har rätt! så vart ju du dumstans ett undantag att bli stämplad som ohyra.
    //Berra
    Ps: så korkad du är som lämnar målet så öppet.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Korkat

    Inlägg  Secrist 2012-01-30, 01:01

    RedCloud skrev:Personer som ger efter för rasism och fördomar kan helt enkelt vara korkade, enligt en ny kanadensisk studie i psykologi.

    Barn med låg intelligens är mer benägna att vara fördomsfulla som vuxna, enligt forskaren Gordon Hodson, psykolog vid Brock University i Ontario.

    Lågintelligenta vuxna dras dessutom till socialt konservativa ideologier, enligt studien.

    http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/fordomar-och-lag-iq-hanger-i-hop-enligt-ny-studie

    Med tanke på Seel, SD-secrist, Dumstain och de andra hobbyrassarna här är jag benägen att hålla med.

    Stackars RC. Hans inlägg befinner sig i en stadigt nedåtgående spiral där lögner och personangrepp nu är rutin och sakfrågor helt slutat att föras fram. För övrigt så hade det varit intressant att se vilka resultat man fått om man även inkluderat vänsterextremism i studien.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  RedMentalCase 2012-01-30, 01:10

    Om man inkluderat vänstersympatisörer i undersökningen hade man inte behövt skriva " kan vara korkade..." man hade inte behövt skriva ordet kan....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  RedCloud 2012-01-30, 08:23

    Hans inlägg befinner sig i en stadigt nedåtgående spiral där lögner och personangrepp nu är rutin

    [fniss] Jag citerar en kanadensisk undersökning bara.....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Citat

    Inlägg  Secrist 2012-01-30, 09:12

    RedCloud skrev:
    Hans inlägg befinner sig i en stadigt nedåtgående spiral där lögner och personangrepp nu är rutin

    [fniss] Jag citerar en kanadensisk undersökning bara.....

    Jag kan inte komma ihåg att undersökningen nämnde några av våra namn. Var hittar du dem? Eller är det din dyslexi som gör sig påmind igen?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  RedCloud 2012-01-30, 10:50


    Jag kan inte komma ihåg att undersökningen nämnde några av våra namn.

    ehh nej, jag applicerade bara resultatet på ett gäng extremhöger och, och, och det stämde ju...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Tunt

    Inlägg  Secrist 2012-01-30, 14:08

    RedCloud skrev:
    Jag kan inte komma ihåg att undersökningen nämnde några av våra namn.

    ehh nej, jag applicerade bara resultatet på ett gäng extremhöger och, och, och det stämde ju...

    Med andra ord, via en artikel försökte du rättfärdiga krystade personangrepp. Neutral
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  RedCloud 2012-01-30, 14:41

    via en artikel försökte du rättfärdiga krystade personangrepp

    inte då, tog du åt dig ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  formsvackan 2012-01-30, 14:45

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:jag misstänker han är ganska vänster och kämpade för omfördelning av kapital
    Sådana fasoner är ju som bekant endast tillåtna för bankirer och deras lakejer.

    var Robin Hood bankir eller deras lakej?
    Robin Hood är en sagofigur. Säg inte att du tror på tomten också.
    Sniperace skrev:JAg misstänker att Nisse pistol såg sig som en sådan, som omfördelade kontanta medel till behövande, och de behövande var han och hans kompisar Smile
    Du får misstänka vad du vill, "bankirerna" ogillar starkt dem som utan deras godkännande försöker omfördela kapital. Ännu värre är deras syn på dem som försöker ge ut eget. Den senaste/sista amerikanska president som försökte med detta var JFK och vi vet ju vad som hände honom.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  RedMentalCase 2012-01-30, 15:14

    Avd. knäppa konspirationsteorier får ett ansikte, det sitter på form.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  formsvackan 2012-01-30, 15:20

    RedMentalCase skrev:Avd. knäppa konspirationsteorier får ett ansikte, det sitter på form.
    Varsågod Very Happy

    On June 4, 1963, a little known attempt was made to strip the Federal Reserve Bank of its power to loan money to the government at interest. On that day President John F. Kennedy signed Executive Order No. 11110 that returned to the U.S. government the power to issue currency, without going through the Federal Reserve. Mr. Kennedy's order gave the Treasury the power "to issue silver certificates against any silver bullion, silver, or standard silver dollars in the Treasury." This meant that for every ounce of silver in the U.S. Treasury's vault, the government could introduce new money into circulation. In all, Kennedy brought nearly $4.3 billion in U.S. notes into circulation. The ramifications of this bill are enormous.

    With the stroke of a pen, Mr. Kennedy was on his way to putting the Federal Reserve Bank out of business. If enough of these silver certificats were to come into circulation they would have eliminated the demand for Federal Reserve notes.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Que

    Inlägg  Secrist 2012-01-30, 15:40

    RedCloud skrev:
    via en artikel försökte du rättfärdiga krystade personangrepp

    inte då, tog du åt dig ?

    Tja, mitt "namn" nämndes ju. Det är inget jag ska bry mig om menar du?
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  RedclownIII 2012-01-30, 15:54

    RedCloud skrev:
    Jag kan inte komma ihåg att undersökningen nämnde några av våra namn.

    ehh nej, jag applicerade bara resultatet på ett gäng extremhöger och, och, och det stämde ju...

    PAJAS! Evil or Very Mad Laughing clown
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-01-30, 16:38

    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    via en artikel försökte du rättfärdiga krystade personangrepp

    inte då, tog du åt dig ?

    Tja, mitt "namn" nämndes ju. Det är inget jag ska bry mig om menar du?





    Här skulle man utan problem kunna applicera en ägdigenskylt på RC. Synd bara att han inte verkar fatta det.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  Sniperace 2012-01-30, 17:05

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:jag misstänker han är ganska vänster och kämpade för omfördelning av kapital
    Sådana fasoner är ju som bekant endast tillåtna för bankirer och deras lakejer.

    var Robin Hood bankir eller deras lakej?
    Robin Hood är en sagofigur. Säg inte att du tror på tomten också.
    Sniperace skrev:JAg misstänker att Nisse pistol såg sig som en sådan, som omfördelade kontanta medel till behövande, och de behövande var han och hans kompisar Smile
    Du får misstänka vad du vill, "bankirerna" ogillar starkt dem som utan deras godkännande försöker omfördela kapital. Ännu värre är deras syn på dem som försöker ge ut eget. Den senaste/sista amerikanska president som försökte med detta var JFK och vi vet ju vad som hände honom.

    är det bara bankirer som ogillar nisse pistols sätt att omfördela kontanta medel, eller gillar vänstern detta för att bankirerna ogillar det?

    Sponsored content


    Tänkte väl att det faktiskt var så.... Empty Sv: Tänkte väl att det faktiskt var så....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 05:46