Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
berralarzon
ericTheDog
lazy
DirtyDog
SiP
Secrist
Infra
11 posters

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Infra 2012-02-28, 14:06

    lazy skrev:Någonstans, minns inte var, läste jag att om inte Palme hade blivit mördad så hade domen och kritiken mot honom varit stenhård. Smile
    Det var säkert i Haaretz.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Infra 2012-02-28, 14:09

    lazy skrev:Palme retade upp de flesta utomlands genom att konstant ställa sig på diktaturers sida, någon som läst om vissa organisationer i USA och deras bojkott mot SAAB och VOLVO 1970?

    Det var Palmes verk.
    Så det var lagom åten då, menaru?
    Att han blev mördad. Fick han skylla
    sig själv kanske?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  RedCloud 2012-02-28, 14:16

    Infra skrev:
    lazy skrev:Palme retade upp de flesta utomlands genom att konstant ställa sig på diktaturers sida, någon som läst om vissa organisationer i USA och deras bojkott mot SAAB och VOLVO 1970?

    Det var Palmes verk.
    Så det var lagom åten då, menaru?
    Att han blev mördad. Fick han skylla
    sig själv kanske?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14441528.ab
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Sniperace 2012-02-28, 14:31

    precis vad jag sagt, jag tror fullt och fast att det var CP som mördade Palme, men just det har jag för mig att Infra skarpt förnekar, Martin säger också att han tror det var CP, och Martin kände ju CP efter vad han sagt...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Infra 2012-03-03, 10:51

    Sniperace skrev:precis vad jag sagt, jag tror fullt och fast att det var CP som mördade Palme, men just det har jag för mig att Infra skarpt förnekar, Martin säger också att han tror det var CP, och Martin kände ju CP efter vad han sagt...
    Att Snipern är en Stolle som fortfarande sitter och ältar CP är känt på ACBladet sen länge. Hans inskränkthet och dövhet förvånar väl knappast någon längre. Mad

    När självaste polisprofessorn sitter i tv på bästa sändningstid - för andra året i rad - och deklarerar att

    1) Det hela var en politisk konspiration

    2) Gärningsmännen finns att söka inrikes

    3) Uppenbara proffs = poliser eller militärer - har utfört mordet

    4) Mördaren lever fortfarande och bör i dag vara en vältränad och
    välmående 65-åring,

    ja, då sitter Storpoo Snipern på ACBladet och yrar i nattmössan om en
    knarkare från bakgårdarna i Rotebro. När blev missbrukare så
    tålmodiga och genomorganiserade att de ensamma kunde utföra
    mord på landets statsminister och komma undan med det? Endast
    Snipern har svaret.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Sniperace 2012-03-03, 10:53

    det behövdes ingenn plaqnering, och det var rena turen han kom undan, ett tekniskt fel av polisen gjorde at identifieringen inte kunde användas.... just identifieringen som pekade på just CP, hade denna godkänts skulle cp inte blivit frikänd
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Infra 2012-03-03, 10:58

    58-årige Håkan som kidnappades för ett antal dygn
    sedan och efter 2-3 dar dök upp vid en villa i Påskallavik nära
    Oscarshamn ska nu höras om Statsministermordet.

    Han sade för många år sen till sina anhöriga att "Skulle
    något hända mig så har det med min kännedom om
    statsministermordet att göra".

    Inte för att icke-utredarna i palmerummet kommer att dra
    lärdom av detta vittnesmål heller, men det är en intressant
    omständighet som hör hemma här i tråden.

    De får väl stoppa vittnesmålet i Holmers gamla kartong (som
    han stoppade vittnesmål i och som stod under hans säng i
    bostaden).

    Kanske står den kvar i ett mörkt hörn av palmerummet.


    http://www.expressen.se/kvp/nu-ska-hakan-forhoras---av-palmegruppen/
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Infra 2012-03-03, 11:01

    Sniperace skrev:det behövdes ingenn plaqnering, och det var rena turen han kom undan, ett tekniskt fel av polisen gjorde at identifieringen inte kunde användas.... just identifieringen som pekade på just CP, hade denna godkänts skulle cp inte blivit frikänd
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    [img]Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Skratta[/img][img]Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Gngg[/img]
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Sniperace 2012-03-03, 12:41

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:det behövdes ingenn plaqnering, och det var rena turen han kom undan, ett tekniskt fel av polisen gjorde at identifieringen inte kunde användas.... just identifieringen som pekade på just CP, hade denna godkänts skulle cp inte blivit frikänd
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    [img]Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Skratta[/img][img]Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Gngg[/img]

    ja du kan skratta så mycket du vill, själv skrattar jag åt dina konspirationsteorier.

    Men antingen var det CP, eller också var det inre stridigheter inom sosspartiet där några inte var nöjda med palme, vänsterkrafter som ansåg att han gick för långt högerut *asg*
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Infra 2012-03-03, 16:26

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:det behövdes ingenn plaqnering, och det var rena turen han kom undan, ett tekniskt fel av polisen gjorde at identifieringen inte kunde användas.... just identifieringen som pekade på just CP, hade denna godkänts skulle cp inte blivit frikänd
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    [img]Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Skratta[/img][img]Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Gngg[/img]

    ja du kan skratta så mycket du vill, själv skrattar jag åt dina konspirationsteorier.

    Men antingen var det CP, eller också var det inre stridigheter inom sosspartiet där några inte var nöjda med palme, vänsterkrafter som ansåg att han gick för långt högerut *asg*
    Jomen lilla gubben; det här blir bara dråpligare och dråpligare. Det är ju inte först och främst mina teorier - det är ju polisprofessorns. Sa jag inte det?

    Och så föröker du förminska det hela till ett fyllemord. Laughing Inte ens åklagare Heurlin lyckades göre detta troligt. Det kanske går hem i Göinge men här ute "i stora världen" - Här nöjer vi oss inte med halvkvädna visor -här är det sanningen vi jagar - inga önskedrömmar!
    Laughing
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  SiP 2012-03-03, 16:39

    Infra skrev:här är det sanningen vi jagar. [/color]Laughing

    Ja eller hur, "det skjuts inga raketer mot Israel Infra", du lever ju i en lögn och förbannad dikt hela tiden, om så sanningen träffade dig som en telefonstolpe i ansiktet skulle du inte veta vad det var...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Infra 2012-03-03, 19:43

    SiP skrev:
    Infra skrev:här är det sanningen vi jagar. [/color]Laughing

    Ja eller hur, "det skjuts inga raketer mot Israel Infra", du lever ju i en lögn och förbannad dikt hela tiden, om så sanningen träffade dig som en telefonstolpe i ansiktet skulle du inte veta vad det var...
    Skål på dig själv!

    https://www.youtube.com/watch?v=zfFMZ7Y-s_c


    Sponsored content


    Årsdagen för statsministermordet närmar sig. - Sida 2 Empty Sv: Årsdagen för statsministermordet närmar sig.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 13:57