Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-07, 09:42

    Att Red C, Regndrottning med flera kör strutsen och kör ner de lilla huvud de har i sanden stoppar inte min fråga

    VARFÖR ÄR INVANDRARE ÖVERREPRESENTERADE NÄR DET GÄLLER VÅLDTÄKT; KAN NI INTE FÖRSÖKA GE ETT SVAR!!? Jag tror att det är deras ofta vidriga kvinnosyn.

    "Sant är att våldtäkt är det brott där invandrare är som mest överrepresenterade"
    "Rätt är att invandrare är över­representerade i brotts­statistiken och att det inte finns någon brottskategori där detta är så ­tydligt som när det gäller den här typen av sexbrott.
    Närmare 40 procent av våldtäktsmännen är invandrare. Risken att en person ska misstänkas för våldtäkt är fem gånger så stor bland utlandsfödda som bland svenskar"

    Källa AB

    Så då antalet personer med utländsk härkomst är mellan 15-20% i Sverige, varför utför denna grupp 40% av våldtäkterna???



    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Sv: Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  Regndrottning 2011-12-07, 10:04

    Sossar ee lata skrev:Att Red C, Regndrottning med flera kör strutsen och kör ner de lilla huvud de har i sanden stoppar inte min fråga

    VARFÖR ÄR INVANDRARE ÖVERREPRESENTERADE NÄR DET GÄLLER VÅLDTÄKT; KAN NI INTE FÖRSÖKA GE ETT SVAR!!? Jag tror att det är deras ofta vidriga kvinnosyn.

    "Sant är att våldtäkt är det brott där invandrare är som mest överrepresenterade"
    "Rätt är att invandrare är över­representerade i brotts­statistiken och att det inte finns någon brottskategori där detta är så ­tydligt som när det gäller den här typen av sexbrott.
    Närmare 40 procent av våldtäktsmännen är invandrare. Risken att en person ska misstänkas för våldtäkt är fem gånger så stor bland utlandsfödda som bland svenskar"



    Källa AB

    Så då antalet personer med utländsk härkomst är mellan 15-20% i Sverige, varför utför denna grupp 40% av våldtäkterna???




    Onej.

    Det finns ingen, mig veterligen, som förnekar detta.

    Det vi säger är att du är en vidrig rasist. Brott som begås av vita, europeiska människor inte är intressanta nog för dig att kommentera. All smutskastning skall läggas på invandrarna, enligt dig själv. T.o.m. Utöya tragedin skyllde du på muslimer innan ABB blev känd.

    Innan det blev känd vilka som utförde dådet skyllde du på muslimer. Det är så självklart för dig att invandrare begår brott att du inte ens kan tänka dig att det kan finnans andra som också gör detta.

    Du är för snabb på att skylla allt på invandrare. Vilket gör dig till en vidrig rasist.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Sv: Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  Regndrottning 2011-12-07, 10:10

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Hahahaha du har så fel lille vän

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-07, 10:13

    Regndrottning skrev:
    Sossar ee lata skrev:Att Red C, Regndrottning med flera kör strutsen och kör ner de lilla huvud de har i sanden stoppar inte min fråga

    VARFÖR ÄR INVANDRARE ÖVERREPRESENTERADE NÄR DET GÄLLER VÅLDTÄKT; KAN NI INTE FÖRSÖKA GE ETT SVAR!!? Jag tror att det är deras ofta vidriga kvinnosyn.

    "Sant är att våldtäkt är det brott där invandrare är som mest överrepresenterade"
    "Rätt är att invandrare är över­representerade i brotts­statistiken och att det inte finns någon brottskategori där detta är så ­tydligt som när det gäller den här typen av sexbrott.
    Närmare 40 procent av våldtäktsmännen är invandrare. Risken att en person ska misstänkas för våldtäkt är fem gånger så stor bland utlandsfödda som bland svenskar"



    Källa AB

    Så då antalet personer med utländsk härkomst är mellan 15-20% i Sverige, varför utför denna grupp 40% av våldtäkterna???




    Onej.

    Det finns ingen, mig veterligen, som förnekar detta.

    Det vi säger är att du är en vidrig rasist. Brott som begås av vita, europeiska människor inte är intressanta nog för dig att kommentera. All smutskastning skall läggas på invandrarna, enligt dig själv. T.o.m. Utöya tragedin skyllde du på muslimer innan ABB blev känd.

    Innan det blev känd vilka som utförde dådet skyllde du på muslimer. Det är så självklart för dig att invandrare begår brott att du inte ens kan tänka dig att det kan finnans andra som också gör detta.

    Du är för snabb på att skylla allt på invandrare. Vilket gör dig till en vidrig rasist.

    Jag om någon skiter i om det är vita, svarta, gula eller röda som begår brott etc, lika vidraiga idioter hela bunten!!!! Ni rödnäsor däremot spottar bara galla på en sådan som Breivik och var snabba på att starta trådar on denna vidriga parasit. Däremot när det gäller invandrare så startar ni aldrig några trådar. Du och dina är rasister ut i fingerspetsarna!!! mot ursprungs svenskarna. PS skaffa ett jobb och börja bidra.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Sv: Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  Regndrottning 2011-12-07, 10:29

    Jag om någon skiter i om det är vita, svarta, gula eller röda som begår brott etc, lika vidraiga idioter hela bunten!!!! Ni rödnäsor däremot spottar bara galla på en sådan som Breivik och var snabba på att starta trådar on denna vidriga parasit. Däremot när det gäller invandrare så startar ni aldrig några trådar. Du och dina är rasister ut i fingerspetsarna!!! mot ursprungs svenskarna. PS skaffa ett jobb och börja bidra.

    Varför behöver vi fler trådar om massbrottsligheten från invandrare? Du startar så många att vänster inte behöver göra det.

    Eller, tycker du det är bra med många trådar om invandrarbrottslingar? Ju fler, desto bättre, kanske?

    Jag har jobb..... Du då?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Sv: Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  formsvackan 2011-12-07, 14:21

    "jag och vi normala" ???

    Även om jag inte riktigt förstår hur du tänker, noterar jag med glädje att du skiljer på "jag" och "normal".
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Eehhh

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-07, 14:28

    formsvackan skrev:"jag och vi normala" ???

    Även om jag inte riktigt förstår hur du tänker, noterar jag med glädje att du skiljer på "jag" och "normal".

    Jag och vi betyder väl ju helt enkelt jag och alla normala, alltså inte du och de dina. Jag är lite bättre än vanligt normala, som jag säger "lite snyggare, lite bättre".... Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Sv: Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  formsvackan 2011-12-07, 15:13

    Sossar ee lata skrev:
    formsvackan skrev:"jag och vi normala" ???

    Även om jag inte riktigt förstår hur du tänker, noterar jag med glädje att du skiljer på "jag" och "normal".

    Jag och vi betyder väl ju helt enkelt jag och alla normala, alltså inte du och de dina. Jag är lite bättre än vanligt normala, som jag säger "lite snyggare, lite bättre".... Very Happy
    Vad "Jag och vi" betyder, vet varken jag eller vi Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Sv: Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  RedCloud 2011-12-07, 15:36

    . Jag är lite bättre än vanligt normala,

    Wiki
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Sv: Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  Regndrottning 2011-12-07, 16:34

    RedCloud skrev:
    . Jag är lite bättre än vanligt normala,

    Wiki

    Jag skulle vilja beskriva Seel som en Machiavellisk megalomaniker....

    Sponsored content


    Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!! Empty Sv: Säg vad ni vill! men jag och vi normala vill ha ner dessa siffror!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 00:12