Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Kan någon förklara för mig - var kommer hatet ifrån?

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Kan någon förklara för mig - var kommer hatet ifrån? Empty Kan någon förklara för mig - var kommer hatet ifrån?

    Inlägg  Infra 2011-10-22, 15:37

    Jag la in följande två humoristiska videoinslag under tråden
    "Så är ännu en despot borta" under Aktuella händelser.

    Därefter fullkomligt exploderar Sniper och SIPP i hat. Är det
    någon som förstår - så förklara. Är dom sjuka i huvet
    bägge två eller sitter de bara och väntar på chansen att klappa på Infra?




    [flash]



    Det besvaras av Snipern med denna hatiska drapan: "man ser ju tdligt dit judeha och
    antisemitism när du utmålar alla judar som hemska monster."

    infra forumets störste rasistsvin
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Kan någon förklara för mig - var kommer hatet ifrån? Empty Sv: Kan någon förklara för mig - var kommer hatet ifrån?

    Inlägg  DirtyDog 2011-10-22, 19:27

    Infra skrev:Jag la in följande två humoristiska videoinslag under tråden "Så är ännu en despot borta" under Aktuella händelser.

    Därefter fullkomligt exploderar Sniper och SIPP i hat. Är det någon som förstår - så förklara. Är dom sjuka i huvet bägge två eller sitter de bara och väntar på chansen att klappa på Infra?
    Det är lite svårt att svara på i detta fall. Bägge filmerna är redigerade humoristiska filmer som knappast driver med judar i någon större utsträckning. I den ena filmer är det komiskt när de springer och håller i sina hattar men de skulle ha stannat vid att snubben försvann bakom statyn (eftersom man då kunde ha trott att det var på riktigt). I slutsekvensen (där kameramannen har flyttat sig) framgår det tydligt att det är fejkat.

    Den andra filmen kunde ha handlat om vilken religion som helst (förutom Islam då man hade släpat in getter, kameler och grisar i slutsekvensen istället för den gamla tanten). Även den var helt på skämt och tål man inte sånt är man nog lite fel ute.
    Personligen tror jag inte ens att de kikade på filmerna. Wink

      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 13:48