Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
Redvictory
lazy
Thetaxpayer
MartinLindgren
redalert
Sossar ee lata
F.I.S.T
ericTheDog
Secrist
13 posters

    SD-politiker utsattes för attentat

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-08-31, 12:55

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:De ger sig på allt & alla som inte tycker som dem, sann kommunistanda!! Gnälla om hur hårt livet är & bråka är det enda de kan!....

    ja ha ... så det är ""kommunister" som gjort detta ?' Laughing



    Ja jag skulle inte skratta om jag var i dina kommunistkläder.
    har du inside information ?..... då tycker jag du ska gå till polisen Laughing

    Nej men det verkar ju som du har som skrattar innan du vet vilka det var.
    Oddsen är dock väldigt låga för vänsteraktivister! Rolling Eyes

    Ja du .... vad ska man säga ...

    Först påstår du dig veta vilka som gjort detta utan några som helst bevis, och visar dig dessutom vara motvillig att dela med dig om den eventuella information du påstår dig sitta på....... sedan anklagar du mig för att påstå att jag vet vilka de är bara för att jag ifrågasätter dina fakta i målet, trots att jag på inte sätt påstått något alls om vilka det är ....

    om det blev för många komplicerade ord för dig .... så fråga nån bland personalen med vita rockar



    Sedan när började du bry dig om bevis?

    du har alltså inga Cool



    Jodå.

    Jaha ... var "Jo då" bevisen ?




    JA du frågade om jag har bevis. Du har ju inte frågat vilka bevis du vill ha. Därav Jodå. Själklart har jag en massa bevis för en massa saker.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Våld

    Inlägg  Secrist 2011-08-31, 13:13

    Tala gärna om för mig vilka som stödjer försök till mordbrand...???

    Ingen stödjer ju aktivt mordbrand men låt oss säga så här: Det finns ju vissa på vänsterkanten som inte direkt ligger sömnlösa över våld mot politiska motståndare.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-31, 13:55

    MartinLindgren skrev:Jag har upplevt när en galning hällde bensin i en brevlåda och försökte sätta eld på den en gång i tiden,
    Inte roligt kan jag garantera, den här galningen misslyckades som tur var... Cool


    Vad bra Martin!
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  RedMentalCase 2011-08-31, 13:59

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:De ger sig på allt & alla som inte tycker som dem, sann kommunistanda!! Gnälla om hur hårt livet är & bråka är det enda de kan!....

    ja ha ... så det är ""kommunister" som gjort detta ?' Laughing



    Ett gapflabb när en politiker är utsatt för mordbrand, ja vi har ju alla olika humor....
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  lazy 2011-08-31, 16:44

    Brukar inte länka till Newsmill så ofta men det här var alldeles för bra för att låta bli.

    Mona Sahlin börjar så bra och sedan..tja, döm själva.


    Publicerad: 2011-08-31 13:08, Uppdaterad: 2011-08-31 13:08

    Det demokratiska Sverige måste tydligt och engagerat ta avstånd från, och bekämpa de idioter som tar till våld och hot mot företrädare från SD, skriver Mona Sahlin, fd partiordförande för Socialdemokraterna efter den senaste tidens attacker mot Sverigedemokrater.


    Newsmill
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-08-31, 17:01

    lazy skrev:Brukar inte länka till Newsmill så ofta men det här var alldeles för bra för att låta bli.

    Mona Sahlin börjar så bra och sedan..tja, döm själva.


    Publicerad: 2011-08-31 13:08, Uppdaterad: 2011-08-31 13:08

    Det demokratiska Sverige måste tydligt och engagerat ta avstånd från, och bekämpa de idioter som tar till våld och hot mot företrädare från SD, skriver Mona Sahlin, fd partiordförande för Socialdemokraterna efter den senaste tidens attacker mot Sverigedemokrater.


    Newsmill




    Ja nu är hon ju ingen maktfaktor längre och det hade naturligtvis varit bättre om hon skrivit detta när hon var partiledare för sossarna. Men jag tycker ändå att det är bra av henne. Sedan att hon hatar SD vet man ju sedan tidigare så inget nytt där.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Bra Mona

    Inlägg  Secrist 2011-08-31, 17:09

    lazy skrev:Brukar inte länka till Newsmill så ofta men det här var alldeles för bra för att låta bli.

    Mona Sahlin börjar så bra och sedan..tja, döm själva.


    Publicerad: 2011-08-31 13:08, Uppdaterad: 2011-08-31 13:08

    Det demokratiska Sverige måste tydligt och engagerat ta avstånd från, och bekämpa de idioter som tar till våld och hot mot företrädare från SD, skriver Mona Sahlin, fd partiordförande för Socialdemokraterna efter den senaste tidens attacker mot Sverigedemokrater.


    Newsmill

    Bra jobbat Mona. Jag röstade inte på henne men heder åt henne för att hon står upp mot det politiska våldet. Det kanske även kan vara en tankeställare till forumvänstern.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  F.I.S.T 2011-08-31, 17:33

    Secrist skrev:låt oss säga så här: Det finns ju vissa på vänsterkanten som inte direkt ligger sömnlösa över våld mot politiska motståndare.

    förtydliga dig och precisera please ... jag vet att det är svårt för dig då du då kan tänkas måsta svara för vad du påstår och tycker
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  F.I.S.T 2011-08-31, 17:35

    Secrist skrev:Det kanske även kan vara en tankeställare till forumvänstern.

    Hur tänkte du nu ??... kanske bör precisera vad du tycker och tänker här oxå, och visa på sanningshalten i det du antyder
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  redalert 2011-08-31, 21:23

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Det kanske även kan vara en tankeställare till forumvänstern.

    Hur tänkte du nu ??... kanske bör precisera vad du tycker och tänker här oxå, och visa på sanningshalten i det du antyder

    Det är till att ställa krav på andra men man kan inte kräva mer av andra än sig själv!

    Endast en liten människa behöver tala om hur stor han är! Rolling Eyes
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  RedclownIII 2011-08-31, 21:51

    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Det kanske även kan vara en tankeställare till forumvänstern.

    Hur tänkte du nu ??... kanske bör precisera vad du tycker och tänker här oxå, och visa på sanningshalten i det du antyder

    Det är till att ställa krav på andra men man kan inte kräva mer av andra än sig själv!

    Endast en liten människa behöver tala om hur stor han är! Rolling Eyes

    Man skulle nästan kunna tro att det är fist du talar om?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Våld

    Inlägg  Secrist 2011-08-31, 22:54

    Hur tänkte du nu ??... kanske bör precisera vad du tycker och tänker här oxå, och visa på sanningshalten i det du antyder

    Tja, din enda reaktion var att "då får väl polisen lösa brottet". Ingen reaktion som imponerar och ljusår från Sahlins inlägg.

    Sponsored content


    SD-politiker utsattes för attentat - Sida 2 Empty Sv: SD-politiker utsattes för attentat

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 20:28