Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Sniperace
Infra
DMustaine
7 posters

    Ren ondska!

    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Ren ondska! Empty Ren ondska!

    Inlägg  DMustaine 2011-07-29, 02:32

    Zhari District, Kandahar Province, Afghanistan – Over the past several days there have been news stories here in Afghanistan about the Taliban strangling an 8-year-old boy. The reports say that his father refused to turn over a police vehicle to the enemy, and so they murdered his son. Late last night, a courageous Afghan journalist named Mustafa Kazemi emailed an image of the boy that Mustafa said had been murdered. Afghans are enraged. They hate this behavior as much as we do. The boy appears to have had his eyes gouged out before being strangled to death. This image is graphic.

    And so last night I walked to the Headquarters of 4-4CAV here in Zhari District, the most active district in Afghanistan at this time. I asked what was going on tonight. A noncommissioned officer filled me in on the day’s events. We had been in a minor ambush resulting in a slight injury and a damaged MRAP, so I knew about that one. But then he explained about a boy whom he said the Taliban forced to step on an IED just down the road from here. Apparently, according to Afghans, the Taliban may have been testing a new bomb made from a soda bottle. The boy’s name is Jalil, and our people estimate that Jalil is 6 to 8-years-old. Jalil was picking grapes with his brother when the Taliban, according to reporting, told the boy to step on the bomb. It blew off his right leg below the knee, leaving hamburger on the stump, and fractured his femur. Afghans brought Jalil to the nearby American base called COP Kolk, where 4-4CAV Soldiers treated him. A helicopter took Jalil and his father to Kandahar Airfield for advanced treatment.

    Direkt från slagfältet, talibanerna är verkligen de humanister RC, RV, Fist och Infra vill ha!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-29, 06:09


    Alla krig föder ondska. Speciellt amerikanska anfallskrig.

    Men ondskan finns inte bara på ena sidan - tvärtom!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Sniperace 2011-07-29, 10:19

    jasså, Infra, det är med din syn på saken ett nödvändigt dåd eftersom usa gjort annat?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  DMustaine 2011-07-29, 11:16

    Jag hade inte direkt väntat mig att infra skulle visa avsky och ta avstånd från att talibanerna mördar barn! Men sådan är han/hon vår infra!
    Jag begriper inte att man kan ha ett sånt hat mot väst och ändå välja att leva här!?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-29, 11:21

    DMustaine skrev:Jag hade inte direkt väntat mig att infra skulle visa avsky och ta avstånd från att talibanerna mördar barn! Men sådan är han/hon vår infra!
    Jag begriper inte att man kan ha ett sånt hat mot väst och ändå välja att leva här!?

    Därför här kan de håva in bidrag så de får tid att sitta 24/7/365 och spy ut sin antisemitisim och hat mot USA och västvärlden...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Ren ondska! Empty Våld

    Inlägg  Secrist 2011-07-29, 11:39

    Fredagen är räddad för Infra och vissa andra på den yttersta vänsterkanten. Frihetskämparna har slagit till igen i ett lyckat dåd.

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article13393302.ab
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-29, 17:24

    Secrist skrev:Fredagen är räddad för Infra och vissa andra på den yttersta vänsterkanten. Frihetskämparna har slagit till igen i ett lyckat dåd.

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article13393302.ab

    Kvällen är alls inte räddad. Vi har ju inte fått tag i nån sprit.

    drunken
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-29, 17:26

    Infra skrev:
    Secrist skrev:Fredagen är räddad för Infra och vissa andra på den yttersta vänsterkanten. Frihetskämparna har slagit till igen i ett lyckat dåd.

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article13393302.ab

    Kvällen är alls inte räddad. Vi har ju inte fått tag i nån sprit.

    drunken

    Din lokale dealer ringer nog snart på, då får du ditt crack..
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-29, 17:30

    Sniperace skrev:jasså, Infra, det är med din syn på saken ett nödvändigt dåd eftersom usa gjort annat?


    DMustaine skrev:
    Jag hade inte direkt väntat mig att infra skulle visa avsky och ta avstånd från att talibanerna mördar barn! Men sådan är han/hon vår infra!
    Jag begriper inte att man kan ha ett sånt hat mot väst och ändå välja att leva här!?

    Därför här kan de håva in bidrag så de får tid att sitta 24/7/365 och spy ut sin antisemitisim och hat mot USA och västvärlden...

    Lyssna pårom. Bombhögerns tre muscetörer. Åsså Secrist som Dartanjang.
    Fy fan.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-29, 17:36

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:jasså, Infra, det är med din syn på saken ett nödvändigt dåd eftersom usa gjort annat?


    DMustaine skrev:
    Jag hade inte direkt väntat mig att infra skulle visa avsky och ta avstånd från att talibanerna mördar barn! Men sådan är han/hon vår infra!
    Jag begriper inte att man kan ha ett sånt hat mot väst och ändå välja att leva här!?

    Därför här kan de håva in bidrag så de får tid att sitta 24/7/365 och spy ut sin antisemitisim och hat mot USA och västvärlden...

    Lyssna pårom. Bombhögerns tre muscetörer. Åsså Secrist som Dartanjang.
    Fy fan.

    Apropå bomb, hur gick det, kunde om möjligt du bli en större röv av nedanstående testsprängning??

    Ren ondska! 18
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-30, 14:11



    Här ser vi hur
    SIPP alltid-blått-alltid-rätt Bruntunga, kommer
    hem från mötet med sina vänner:


    [img]Ren ondska! Sippkommerfrnmtet[/img]

    Här gifter sig hans föräldrar:
    [img]Ren ondska! Sippsbdafrldrar[/img]

    Och här ser vi modern som flytt in i en psykos sedan
    fadern supit ihjäl sig:

    [img]Ren ondska! Thorskensmamma[/img]

    Det förklarar hur sinnessjukdomen går i arv.

    Inte underligt då att SIPP växte upp till transvestit:


    [img]Ren ondska! Sipppfritiden[/img]
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-30, 17:42

    Man blir ju nyfiken på vem som kommer få ta hand om Infra först, blir det akutpsyk eller rättpsyk??
    Eller blir det inget kvar för dom att ta hand om när han springer in ibland oskyldiga människor och spränger sig själv??

    Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen..

    Sen att han lägger upp filmer på youtube där han delar av sig med sina tankar är väl mysigt, så här är han, i högform och precis så osminkat psyksjuk som bara han kan vara..INFRA!!


    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  DMustaine 2011-07-30, 20:46

    Jag tycker det finns indicier som iaf i grova drag pekar på att det FAKTISKT skulle kunna vara Infra! Ser även likheter med RV!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-30, 21:03


    SIPP: "Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen.."

    Jag förstår att det är mördarAnders du menar här. Smile
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-07-30, 21:05

    SiP skrev:Man blir ju nyfiken på vem som kommer få ta hand om Infra först, blir det akutpsyk eller rättpsyk??
    Eller blir det inget kvar för dom att ta hand om när han springer in ibland oskyldiga människor och spränger sig själv??

    Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen..

    Sen att han lägger upp filmer på youtube där han delar av sig med sina tankar är väl mysigt, så här är han, i högform och precis så osminkat psyksjuk som bara han kan vara..INFRA!!





    ASG. men jag måste bara fråga. Vad söker ni på för att hitta dessa sjuka klipp och bilder? Är det direkt taget från Infras hemsida direkt från hemmet?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-30, 21:11

    Infra skrev:
    SIPP: "Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen.."

    Jag förstår att det är mördarAnders du menar här. Smile

    Var det så din polare Anders gjorde??
    Jag trodde han placerade sprängämnena i en bil, men här kommer du med inside information, jaja du vet väl bäst hur man går tillväga när man utför terrordåd..
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-30, 21:14

    Thetaxpayer skrev:
    SiP skrev:Man blir ju nyfiken på vem som kommer få ta hand om Infra först, blir det akutpsyk eller rättpsyk??
    Eller blir det inget kvar för dom att ta hand om när han springer in ibland oskyldiga människor och spränger sig själv??

    Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen..

    Sen att han lägger upp filmer på youtube där han delar av sig med sina tankar är väl mysigt, så här är han, i högform och precis så osminkat psyksjuk som bara han kan vara..INFRA!!





    ASG. men jag måste bara fråga. Vad söker ni på för att hitta dessa sjuka klipp och bilder? Är det direkt taget från Infras hemsida direkt från hemmet?

    Jag sökte bara på Infra så fick jag upp filmen Very Happy , hans bilder har han tagit från sin dator, bara att högerklicka och kolla egenskaper så ser man att han har ett konto på imageshack, antagligen är det hans släktbilder han använder...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-31, 02:42

    SiP skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    SiP skrev:Man blir ju nyfiken på vem som kommer få ta hand om Infra först, blir det akutpsyk eller rättpsyk??
    Eller blir det inget kvar för dom att ta hand om när han springer in ibland oskyldiga människor och spränger sig själv??

    Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen..

    Sen att han lägger upp filmer på youtube där han delar av sig med sina tankar är väl mysigt, så här är han, i högform och precis så osminkat psyksjuk som bara han kan vara..INFRA!!





    ASG. men jag måste bara fråga. Vad söker ni på för att hitta dessa sjuka klipp och bilder? Är det direkt taget från Infras hemsida direkt från hemmet?

    Jag sökte bara på Infra så fick jag upp filmen Very Happy , hans bilder har han tagit från sin dator, bara att högerklicka och kolla egenskaper så ser man att han har ett konto på imageshack, antagligen är det hans släktbilder han använder...

    Ja, men hur kunde du känna igen mig trots förklädnaden?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-31, 02:48

    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SIPP: "Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen.."

    Jag förstår att det är mördarAnders du menar här. Smile

    Var det så din polare Anders gjorde??
    Jag trodde han placerade sprängämnena i en bil, men här kommer du med inside information, jaja du vet väl bäst hur man går tillväga när man utför terrordåd..

    Då trodde du fel. han höjde sitt vapen mot våra barn,
    vår framtid.
    pale
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-31, 02:50

    SIPP: "man att han har ett konto på imageshack"

    Dutti idiot!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-31, 09:54


    SIPP: "man att han har ett konto på imageshack"

    Det hela var ett försök att få igång en dansande gris
    som skulle illustrera dina egna pajaskonster härinne. Razz

    "Alltid blått - alltid rätt" Eller hur SIPP?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-31, 18:24

    Som sagt, vilka blir först att få rå om lillnasseInfra med tvångsjacka och piller, blir det akutpsyk eller rättspsyk??
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-31, 18:27

    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SIPP: "Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen.."

    Jag förstår att det är mördarAnders du menar här. Smile

    Var det så din polare Anders gjorde??
    Jag trodde han placerade sprängämnena i en bil, men här kommer du med inside information, jaja du vet väl bäst hur man går tillväga när man utför terrordåd..

    Då trodde du fel. han höjde sitt vapen mot våra barn,
    vår framtid.
    pale

    Jaha, så bomben var ett av dina verk alltså, så ni körde en dubbel du och din polare Anders, men blev du inte lessen i ögat när han får all uppmärksamhet nu då, ellert var det du som ringde in som islamistisk idiot och tog på dig sprängdådet??
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Infra 2011-07-31, 18:54

    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SIPP: "Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen.."

    Jag förstår att det är mördarAnders du menar här. Smile

    Var det så din polare Anders gjorde??
    Jag trodde han placerade sprängämnena i en bil, men här kommer du med inside information, jaja du vet väl bäst hur man går tillväga när man utför terrordåd..

    Då trodde du fel. han höjde sitt vapen mot våra barn,
    vår framtid.
    pale

    Jaha, så bomben var ett av dina verk alltså, så ni körde en dubbel du och din polare Anders, men blev du inte lessen i ögat när han får all uppmärksamhet nu då, ellert var det du som ringde in som islamistisk idiot och tog på dig sprängdådet??

    BautaNazisten SIPP fortsättter med sina personangrepp.

    Du måste vara politisk analfabet som kallar dig själv röd och
    mig för blå.

    Märker du inte att du får medhåll av varenda blåtumme härinne
    då du hoppar på mig. Om inte, är du precis så psykiskt sjuk som
    jag hävdar. T o m de blåaste som håller med dig härinne, även
    halvfacsisterna, ser mig som en av de vänstraste debattörerna
    härinne.

    Eftersom Mördaranders var högerman, eftersom jag så hårt har
    fördömt hans illdåd så är det ju bevis på din sinnessjukdom
    att du kallar honom för "min polare". Det kan ju inte stå till
    riktigt som det ska i ditt huve.


    [img]Ren ondska! Sippkommerfranmotet[/img] SIPP
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  SiP 2011-07-31, 19:37

    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SIPP: "Men det sista går väl bort, han letar nog hellre upp ett litet aningslöst barn och skickar in och spränger med fjärr, de brukar ju göra så de fega asen.."

    Jag förstår att det är mördarAnders du menar här. Smile

    Var det så din polare Anders gjorde??
    Jag trodde han placerade sprängämnena i en bil, men här kommer du med inside information, jaja du vet väl bäst hur man går tillväga när man utför terrordåd..

    Då trodde du fel. han höjde sitt vapen mot våra barn,
    vår framtid.
    pale

    Jaha, så bomben var ett av dina verk alltså, så ni körde en dubbel du och din polare Anders, men blev du inte lessen i ögat när han får all uppmärksamhet nu då, ellert var det du som ringde in som islamistisk idiot och tog på dig sprängdådet??

    BautaNazisten SIPP fortsättter med sina personangrepp.

    Du måste vara politisk analfabet som kallar dig själv röd och
    mig för blå.

    Märker du inte att du får medhåll av varenda blåtumme härinne
    då du hoppar på mig. Om inte, är du precis så psykiskt sjuk som
    jag hävdar. T o m de blåaste som håller med dig härinne, även
    halvfacsisterna, ser mig som en av de vänstraste debattörerna
    härinne.

    Eftersom Mördaranders var högerman, eftersom jag så hårt har
    fördömt hans illdåd så är det ju bevis på din sinnessjukdom
    att du kallar honom för "min polare". Det kan ju inte stå till
    riktigt som det ska i ditt huve.


    [img]Ren ondska! Sippkommerfranmotet[/img] SIPP

    Nu har du fel igen, du är inte blå, du är råbrun ditt nazistiska freak, att du berömmer dig att ha fördömmt din polares vannsinesdåd är väl helt i linje mad ditt vanliga "det var inte jag" mentalitet..

    Och det ska du ha klart för dig din lilla nasse, att detta med personangrepp drog du igång, och du ska fan inte tro att du kan skrämma mig till tystnad så att du kan fortsätta med din antisemitiska propaganda oemotsagt..

    Du är inte mer än en liten bitterfitta till nazist som antagligen lever i misär och springer ärenden åt dina nazipolare för lite droger..


    Ren ondska! A+Nazi+is+a+Nazi

    Infra ute med polarna en vanlig dag...

    Sponsored content


    Ren ondska! Empty Sv: Ren ondska!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 20:35