Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  Infra 2011-03-09, 19:29

    Örebromannen är Sveriges genom tidernas värste serievåldtäktsman. Men Snipern som genast är på tå om en invandrad begått brott tiger. Orsaken till att Snipern tiger är naturligtvis att Örebromannen är av helsvenskt ursprung. Snipern - det homosexuelle aset - väljer att lyfta fram utrikes födda som begår brott precis som de Sverigedemokrater som han röstar på.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  Sniperace 2011-03-09, 20:20

    Infra skrev:Örebromannen är Sveriges genom tidernas värste serievåldtäktsman. Men Snipern som genast är på tå om en invandrad begått brott tiger. Orsaken till att Snipern tiger är naturligtvis att Örebromannen är av helsvenskt ursprung. Snipern - det homosexuelle aset - väljer att lyfta fram utrikes födda som begår brott precis som de Sverigedemokrater som han röstar på.

    Om örebromannen föreslog jag kastreringe med slö kniv, och sedan inlåsning på mentalsjukhus utan möjlighet till frigivning, det är väl en belöning enligt dig misstämnker jag, detsamma sade jag om den förre våldtäktsmannen, jag gillar nämlifgen inte sådana, dina vänner belönar däremot dessa ochb avrättar deras offer.....

    puss på dig lille vän, vill du ha en skön stund?
    Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  SiP 2011-03-09, 21:04

    Örebromannen är precis som Infra en psykopatisk dåre där det slog över, väntar bara att det skall "snäppa till" i amöbaskallen Infra där han skriver in sig i kriminalhistorien, antagligen blir det som hans självmordsbombarkompis, ett stort fiasko...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  Sniperace 2011-03-09, 21:07

    SiP skrev:Örebromannen är precis som Infra en psykopatisk dåre där det slog över, väntar bara att det skall "snäppa till" i amöbaskallen Infra där han skriver in sig i kriminalhistorien, antagligen blir det som hans självmordsbombarkompis, ett stort fiasko...

    Ja, jag skulle inte bli förvbånad om han ska "rädda" sverige genom att göra ett dåd som avskräcker människor från att göra konst som kan uppröra hans vänner, eller kanske straffa flickor som klär sig för slampigt enligt hans vänner...
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  lazy 2011-03-11, 01:00

    Infra skrev:Örebromannen är Sveriges genom tidernas värste serievåldtäktsman. Men Snipern som genast är på tå om en invandrad begått brott tiger. Orsaken till att Snipern tiger är naturligtvis att Örebromannen är av helsvenskt ursprung. Snipern - det homosexuelle aset - väljer att lyfta fram utrikes födda som begår brott precis som de Sverigedemokrater som han röstar på.

    Visst är han det, startade du en tråd om honom innan du visste att det var
    så?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  Infra 2011-03-11, 15:48

    scratch Ursäkta, Lazy. Visst är vem vad? Startade jag en tråd om vem innan jag visste precis vad vem var för nåt? scratch

    Jag skulle kunna tolka det som att du bekräftar att Snipern är homosexuell,
    vilket (det vill jag betona) han inte kan hjälpa. Men jag har inte startat tråd om honom - ej heller om Örebromissdådaren - innan jag visste precis
    vad vem var.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  Sniperace 2011-03-11, 15:52

    Infra skrev: scratch Ursäkta, Lazy. Visst är vem vad? Startade jag en tråd om vem innan jag visste precis vad vem var för nåt? scratch

    Jag skulle kunna tolka det som att du bekräftar att Snipern är homosexuell,
    vilket (det vill jag betona) han inte kan hjälpa. Men jag har inte startat tråd om honom - ej heller om Örebromissdådaren - innan jag visste precis
    vad vem var.

    vill du igen, blev du inte nöjd, du var mig en krävande "man"...
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  Thrakath 2011-03-12, 17:02

    Jag anar att någon vill vara "pålägget" i dubbelmackan med Sniperace och SIP.
    Embarassed
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  Sniperace 2011-03-12, 19:27

    Thrakath skrev:Jag anar att någon vill vara "pålägget" i dubbelmackan med Sniperace och SIP.
    Embarassed

    men Infra har ingen anledning att vara avundsjuk, relationen mellan mig och sip är enbart platonisk, men mellan mig och Infra är det djurisk lusta *asg*

    vill du vara med T?


    Sponsored content


    Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger. Empty Sv: Örebromannen - sveries värsta serievåldtäktsman - men Snipern tiger.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 09:28