Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Sniperace
SiP
RedMentalCase
F.I.S.T
Secrist
Thetaxpayer
berralarzon
redalert
ericTheDog
Regndrottning
Infra
15 posters

    "Tack Lars Vilks" och forats träskhöger fick pisk så det stänkte om det!

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Tack Lars Vilks" och forats träskhöger fick pisk så det stänkte om det! - Sida 7 Empty Sv: "Tack Lars Vilks" och forats träskhöger fick pisk så det stänkte om det!

    Inlägg  ericTheDog 2011-02-08, 20:55

    SiP skrev:
    Infra skrev:Ok. Jag får renodla frågan; Vilket är bäst: att 200 dör eller att 1 dör. Jag fodrar ett svar helt enkelt.

    En har ju redan dött, räcker inte det för att släcka din blodtörst??


    Vad gäller händelsen på bryggargatan får man väl säga att rätt kille dog, samtidigt som hundratals oskyldiga potentiella dödsoffer fick leva vidare. En bra dag.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    "Tack Lars Vilks" och forats träskhöger fick pisk så det stänkte om det! - Sida 7 Empty Sv: "Tack Lars Vilks" och forats träskhöger fick pisk så det stänkte om det!

    Inlägg  Sniperace 2011-02-08, 21:00

    ericTheDog skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:Ok. Jag får renodla frågan; Vilket är bäst: att 200 dör eller att 1 dör. Jag fodrar ett svar helt enkelt.

    En har ju redan dött, räcker inte det för att släcka din blodtörst??


    Vad gäller händelsen på bryggargatan får man väl säga att rätt kille dog, samtidigt som hundratals oskyldiga potentiella dödsoffer fick leva vidare. En bra dag.

    Aboslut, ett svin mindre, utan att någon oskyldig skadades, kanske skulle vi erbuda dessa en bra avskild pltas och fria sprängämnen att ta sig själva avdaga där ingen skadas?

    killen står nu i hlvetet och skyfflar kol, iklädd en dräkt gjord av svinskinn, och får uppleva sin bortgång gång på gång i evighet, allt i emnlighet med islams tro..... det är ju så självmördare straffas enligt koranen Very Happy

      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 10:55