Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
redalert
MartinLindgren
Regndrottning
theward
Thors
9 posters

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  redalert 2010-02-04, 10:54

    captaincodd skrev:han är en otrolig fjant med sitt enögda sätt att tolka omvärlden,,,Om han kom över tioårsåldern i retorik så,och dessutom svara med relevanta argument utifrån sitt sätt att se det.

    Det må så vara men det ursäktar ju inte mobbens uppträdande de som säger sig stå över detta?

    Du tycks åtminstone börjat att komma till eftertanke vilket man inte kan se minsta spår av på de övriga?

    Kan de inte eller vill de inte se sin egen betydelse i detta?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  Thors 2010-02-04, 11:41

    OM MAN GÖR ALLT I REN DESPERATION FÖR ATT HÄNGA UT SD

    OM MAN GÖR ALLT I REN DESPERATION FÖR ATT STÖRA DERAS TORGMÖTEN

    SKA MAN VÄL FÖR I HELVETE KLARA TA EN JÄVLA DEBATT?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  MartinLindgren 2010-02-04, 12:13

    Hänga ut SD, det var värst?
    Vad menar du att du själv gör då LillThor, du biter ju både dig själv och ditt hawaii parti Sd i svansen varje gång du visar dig!

    LillThor så korkad, så korkad! rendeer rendeer
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  Thors 2010-02-04, 20:01

    captaincodd skrev:man konstant kallar folk kommunistsvin och andra smickrande saker så får man nog ta den skiten och dessutom svarar aldrig karlfaan på frågor utan hänvisar till hur sossarna gjorde för så där hundra år sedan,,,,Han kan inte debattera,så enkelt är det tyvärr,,,,

    Och vilka börja kalla mig brunfront, rasitäckel, pajasnazze, psyknazze?

    Åhhhhhhhhh 4 år sen är verkligen 100 år sen?

    Men ni får ju gå tillbaks 1991-1994 men jag får inte gå tillbaks till 2002-2006

    Nääääääääääääääää dumma mig åhhhhhhhhhhh Sad
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  RedCloud 2010-02-04, 20:05

    pajasNazze skrev:Och vilka börja kalla mig brunfront, rasitäckel, pajasnazze, psyknazze?

    Vi som tycker att du är det.

    pajasNazze skrev:Åhhhhhhhhh 4 år sen är verkligen 100 år sen?

    Nej 4 år sen är 4 år sen och 100 år sen är 100 år sen.
    pajasNazze skrev:
    Men ni får ju gå tillbaks 1991-1994 men jag får inte gå tillbaks till 2002-2006

    VEM hindrar dig ?

    pajasNazze skrev:Nääääääääääääääää dumma mig åhhhhhhhhhhh

    Xakt !
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  MartinLindgren 2010-02-04, 21:34

    Nääääääääääääääää dumma mig åhhhhhhhhhhh Question Question Question

    Grattis LillThor, kan det vara så att du börjar komma till självinsikt! rendeer
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  marxisten 2010-02-05, 01:35

    Thors skrev:http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/03/sdu-ssu-och-ung-vanster-vagrar-aterigen-demokratisk-debatt/

    Hur tusan kan ni säga ni värnar om demokratin när ni inte gör det?

    Varför är ni rädda??

    Rädda, knappast. Metoden har fungerat bra innan för att inte högerextremister ska få lika stort utrymme i media. Jämfört med många andra länder har vi lyckats hålla tillbaka högerextremismen i landet...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  marxisten 2010-02-05, 01:38

    Thors skrev:Gnälla man "värnar" om demokrati och demokratiska debatter går bra
    Ska du ens nyttja ordet demokrati? Du och SD tillhör ju för fan den enda FÖRBJUDNA ideologin enligt FN pga. den etniska massutrotning och rasbiologiska inslag som eran ideologi bygger på!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  marxisten 2010-02-05, 01:48

    Thors skrev:OM MAN GÖR ALLT I REN DESPERATION FÖR ATT HÄNGA UT SD

    OM MAN GÖR ALLT I REN DESPERATION FÖR ATT STÖRA DERAS TORGMÖTEN

    SKA MAN VÄL FÖR I HELVETE KLARA TA EN JÄVLA DEBATT?

    Kan du inte ta och "oxidera" igen. De är så kul...
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  theward 2010-02-05, 09:03

    marxisten skrev:
    Thors skrev:OM MAN GÖR ALLT I REN DESPERATION FÖR ATT HÄNGA UT SD

    OM MAN GÖR ALLT I REN DESPERATION FÖR ATT STÖRA DERAS TORGMÖTEN

    SKA MAN VÄL FÖR I HELVETE KLARA TA EN JÄVLA DEBATT?

    Kan du inte ta och "oxidera" igen. De är så kul...
    Egentligen oxiderar vi allihopa, det är därför vi blir gamla och dör...
    Det paradoxala är att syret som våra kroppar behöver, också är det som leder till våran död SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Icon_rolleyes
    ps antar att Thor i sin ilska förbrukar extra mkt syre då SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Icon_tongue
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  Thors 2010-02-05, 09:49

    marxisten skrev:
    Thors skrev:http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/03/sdu-ssu-och-ung-vanster-vagrar-aterigen-demokratisk-debatt/

    Hur tusan kan ni säga ni värnar om demokratin när ni inte gör det?

    Varför är ni rädda??

    Rädda, knappast. Metoden har fungerat bra innan för att inte högerextremister ska få lika stort utrymme i media. Jämfört med många andra länder har vi lyckats hålla tillbaka högerextremismen i landet...

    Ni klarar ju inte av att svara varför 30 flyktingbarn som kostar 1,8 miljoner i månaden ska ha 25 assistenter?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  MartinLindgren 2010-02-05, 14:52

    Jag vet iallafall varför ett besök i en broilerfabrik skulle vara lika givande som att bemöda sig över ditt tramsande LillThor!

    Så djävla korkad, så korkad! No
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  marxisten 2010-02-07, 01:45

    Thors skrev:
    marxisten skrev:
    Thors skrev:http://frianyheter.wordpress.com/2010/02/03/sdu-ssu-och-ung-vanster-vagrar-aterigen-demokratisk-debatt/

    Hur tusan kan ni säga ni värnar om demokratin när ni inte gör det?

    Varför är ni rädda??

    Rädda, knappast. Metoden har fungerat bra innan för att inte högerextremister ska få lika stort utrymme i media. Jämfört med många andra länder har vi lyckats hålla tillbaka högerextremismen i landet...

    Ni klarar ju inte av att svara varför 30 flyktingbarn som kostar 1,8 miljoner i månaden ska ha 25 assistenter?

    Av precis samma anledning som alla andra som har assistent, de har ett behov av det.

    Just dessa fall kan jag omöjligen svara på då jag inte har någon bakgrundshistoria om varför de har tilldelats detta... Kan vara allt från sjukdom ex. autism, till fan vet vad. Vårdbilden är olika för olika personer. Ge mig bakgrundsfakta och jag kanske kan svara.

    PS: Jag tycker det är skamligt och du gör mig illamående när du sätter prislapp på vad ett UTSATT FLYKTINGBARN får kosta... Har en människa ens ett värde som är mätbart i pengar?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  redalert 2010-02-07, 13:37

    MartinLindgren skrev:Jag vet iallafall varför ett besök i en broilerfabrik skulle vara lika givande som att bemöda sig över ditt tramsande LillThor!

    Så djävla korkad, så korkad! No

    Detta kallar sumpmannen debatt!

    Fullproppad med skit en så kallad skitspruta från morgon till kväll.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  theward 2010-02-07, 15:56

    redalert skrev:
    MartinLindgren skrev:Jag vet iallafall varför ett besök i en broilerfabrik skulle vara lika givande som att bemöda sig över ditt tramsande LillThor!

    Så djävla korkad, så korkad! SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Kopfschuettel

    Detta kallar sumpmannen debatt!

    Fullproppad med skit en så kallad skitspruta från morgon till kväll.
    Det var ett jävla snack om skit o rövhål hela tiden SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Icon_scratch

    Sponsored content


    SSU och ung vänster vägrar ta debatt - Sida 2 Empty Sv: SSU och ung vänster vägrar ta debatt

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 01:56