Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+19
carlwiss
bobos
KickTheRasist
enigma
Leena-66
theward
SiP
cleopatra
Susz X
RedCloud
Corven
ANNA2LINK
Regndrottning
Rainman
fredrik rahm70
Jason_Dexter
Redvictory
lazy
MartinLindgren
23 posters

    GAPA & SKRIKA...?

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 12:05

    Twisted Evil Här kan vi kanske ventilera när vi blir förbannade på varandra, säga precis vad vi tycker, Twisted Evil Väljer man att gapa & skrika så går det också bra Twisted Evil
    Och det bästa i kråksången är att då skonar vi alla andra trådar från en massa tjabblande Twisted Evil
    Och det kan ju aldrig vara fel,pang på bara när vi blir förbannade på varandra Twisted Evil
    kliv in här bara och gapa och skrik så mycket det behövs till ilska har gått över Twisted Evil
    (läs: för guds skull, lite allvarligt menad ironi!) Very Happy
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  lazy 2009-02-19, 19:12

    Riktigt bra ide martin, bara att hoppas att man kommer
    ihåg att byta till den här tråden då! bom
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 21:49

    Vi får väl alla hjälpas åt att förpassa varandra ut till GAP & SKRIKtråden, när någon men det än är verkar behöva avreagera sig, Very Happy
    För kan man säga vad man tycker med hura stora bokstäver man vill, och till eventuella raseriutbrott gått över, Mad
    Ungefär som dom där PRIMALSKRIKEN som var trendiga en gång i tiden? Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    GAPA & SKRIKA...? Empty Meddelanden!

    Inlägg  Redvictory 2009-02-21, 22:31

    Jag skulle vilja blocka en person som sitter och skickar spydigheter till mig!
    personen tror att han för det är en han, kan sitta och bedömma vad som skall skrivas
    dvs enbart högervänliga saker! var skulla debatten ta vägen då? jag har egna åsikter andra har sina! dvs helt naturligt att vi inte tycker lika men denne person vill liksom INTE fatta det! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
    avatar
    Jason_Dexter


    Antal inlägg : 21
    Join date : 09-02-19
    Age : 38
    Ort : Göteborg

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Jason_Dexter 2009-02-22, 00:16

    Skön tråd-idé! Händer att min irritation över småsaker i vanliga livet går ut över forumets användare. Illa! Skall i fortsättningen skrika av mig här =)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-22, 00:23

    Kom igen bara, GAPA & SKRIK och skäll ut vem man nu vill här på tråden, sen när man lugnat ner sig, går man tillbaks till allvaret igen!
    Kul att några gillar iden med det här ämnet! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-22, 00:27

    VEM VET, LAZY, MED TIDEN VAD DET LIDER, KANSKE DET SITTER, DÅ GÅR MAN IN HÄR OCH VEVAR RUNT HELT EFTER BEHAG Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-22, 02:19

    I rymden kan ingen höra dej skrika...


    //alien

    GAPA & SKRIKA...? Alien%20model alien Very Happy
    avatar
    Rainman


    Antal inlägg : 123
    Join date : 09-02-17

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Rainman 2009-02-22, 02:32

    Very Happy Very Happy Very Happy cheers cheers cheers Den var riktigt kul!!!!!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-22, 02:51

    Citerar valfri porrfilms gluttare:

    jag kom jag såg det gick

    veni vidi ahhhhhhhh


    GAPA & SKRIKA...? Super_sexy_santa elephant sunny
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-22, 13:34

    Kul att du upptäckt den här tråden, men vad är det för mening att gapa och skrika ute i rymden när ändå ingen hör? Arrow
    På den här tråden är det omvänt, här kan man dra på hur man vill, för att bli hörd! Arrow


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-02-22, 15:00, ändrad totalt 1 gång
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-22, 13:39

    Jävla IDIOTER!!!!

    Såja... Nu har jag sagt det... Nu kan jag fortsätta! Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-22, 15:04

    Friska tag!Pang på bara, vilket får mig att tänka på John Cleese och Pang i bygget! Very Happy
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    GAPA & SKRIKA...? Empty Bra initiativ!!!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-02-23, 14:09

    Bra Martin!!! Då vet man vart man ska gå in och gapa och skrika...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-23, 14:38

    Precis, det kanske vi kan behöva göra lite till mans och kvinns också ibland pirat
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Corven 2009-02-23, 19:20

    Från början så kändes det skitbra att ha hittat ett forum där inte inlägg raderades till höger och vänster.

    Men när man ser hur detta forum utvecklas, så vet jag inte om det är så bra i alla fall.

    Inlägg som handlar om ämnet, såna ska inte raderas. Även om det man skriver kanske är kontroversiellt, och kanske till och med extremt i motståndarens ögon sett.

    Men forumet börjar fyllas av allsköns skitinlägg som enbart angriper andra användare.

    Vari består nöjet i att försöka trycka ner andra? Att försöka förlöjliga varandra, håna varandra osv?

    Sånt fick jag nog av redan på ABs forum, och hoppades att det inte skulle bli likadant här....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-23, 21:04

    Du har väl kanske delvis rätt, men i ett ocensurerat forum måste man ju tåla en känga ibland också, eller hur?
    Själv tänker jag försöka lämna det sämsta bakom mig nu när många av ossbyter forum!
    Och då kan ju den här tråden vara bra?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-23, 21:32

    FREDRIK RAHM! Varför tar du dig inte i kragen, och rycker upp dig, varför tar du inte och torkar dig runt munnen, gräv ner stridsyxan! No
    Vad menar du med att du tycker att jag ska gnidas in i urin, som du utrycker dig om mig inne på din demoskop tråd, som borde heta skop! No
    Hur ska det tolkas? Question
    Är det nivån du vill se på det nya forumet? Question
    Hur har du tänkt att man ska reagera på det du sa, ska jag skratta, Laughing eller bli förbannad? Mad
    Eller ska det tolkas att du får bete dig hur fan du vill, Arrow Men inte acceptera att få tillbaks med samma mynt! No
    Berätta gärna för mig vilka regler du satt upp för oss andra? Question Men självklart gäller tydligen andra regler för dig? Twisted Evil
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-23, 21:39


    Är du besatt av mej eller??
    lägg märke till att det är du som anmärker svarar och hoppar på mej i 90% av alla fallen..Även om du ej ens har nått att göra med debatten svarar du och trollar ändå


    Debattera klarar du ej, eftersom du är så outbildad och sällan ens läser vad debatten handlar om utan bara skriver..

    Oftast något om någon annan debattör eller ngt helt annat ämne så allt spårar ur PRECIS som du sysslade och sysslar med på aftonbladetsforum


    Om du nu ej är här för att debattera kan vi ju fråga oss varför du ens är här Martin.



    clown lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-23, 21:51

    Besatt av dig? Grabben vad fan är det för fel på dig, frågar bara dig att ditt påtalande om att jag borde gnidas in i urin,
    DITT PÅSTÅENDE, eller hur?
    Är det nivån du vill ha? clown
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-23, 21:58

    Grabben, den dag jag når till din låga nivå, och börjar bete mig som du, ja då får man nog fan kasta in handuken?
    Ärligt talat, är det dina läsvårigheter som sätter pinnar i hjulen när man försöker snacka med dig? Arrow
    För något djävla fel är det, du verkar helt enkelt ha svårt med att ta till dig vad andra säger? Arrow
    Visserligen är det här en gap & skrik tråd, men försök att inte smutsa ner och förstöra hela forumet Arrow
    Men om du inte känner att du klarar av det, så lämna mig utanför ditt skit på alla andra trådarna än den här, dra inte in mig! Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-23, 22:09

    lazy skrev:
    Corven skrev:Från början så kändes det skitbra att ha hittat ett forum där inte inlägg raderades till höger och vänster.

    Men när man ser hur detta forum utvecklas, så vet jag inte om det är så bra i alla fall.

    Inlägg som handlar om ämnet, såna ska inte raderas. Även om det man skriver kanske är kontroversiellt, och kanske till och med extremt i motståndarens ögon sett.

    Men forumet börjar fyllas av allsköns skitinlägg som enbart angriper andra användare.

    Vari består nöjet i att försöka trycka ner andra? Att försöka förlöjliga varandra, håna varandra osv?

    Trodde också att det skulle kunna bli ngt bra,att man kanske skulle vara
    mer benägen att "trampa på bromsen" för självcensurering är ibl. ngt bra,
    tänk en ggn till innan du skickar inlägget men det här bevisar väl att
    även s.k vuxna eg. bara är barn i vuxna kroppar (där ingår tyvärr jag
    själv ibland)

    Sånt fick jag nog av redan på ABs forum, och hoppades att det inte skulle bli likadant här....

    håller helt och fullt med.

    debattera klarar ej vissa och dessa skall hålla sig i trådar som dessa där dom kan chatta och vara sociala..

    prata gärna katter , hundar och maträtter videospel och liknande men sluta spamma ner diskutioner tack
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-23, 22:13

    håller helt och fullt med.

    debattera klarar ej vissa och dessa skall hålla sig i trådar som dessa där dom kan chatta och vara sociala..

    prata gärna katter , hundar och maträtter videospel och liknande men sluta spamma ner diskutioner tack


    Säger den största personangriparen själv....

    Men han ljuger i detta som så mycket annat, vad annars att vänta från fanstyget?
    Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-23, 22:17

    Regndrottning skrev:håller helt och fullt med.

    debattera klarar ej vissa och dessa skall hålla sig i trådar som dessa där dom kan chatta och vara sociala..

    prata gärna katter , hundar och maträtter videospel och liknande men sluta spamma ner diskutioner tack


    Säger den största personangriparen själv....

    Men han ljuger i detta som så mycket annat, vad annars att vänta från fanstyget?
    Evil or Very Mad


    öhh brunnit i skallen regn??

    du som ständigt försvarar vissa och tom UPPMUNTRAR dessa att fortsätta mera eftersom du har "rätt" till detta som hela internets fågelmamma fast bara om dom har vänster sympatier har dom rätt..


    Du om någon skall hålla dej i lek och socialdelen..eftersom dina debatt inlägg åxå oftast är ett Litet påhopp av andra debattörer blandat med offermentalitet när du får ett mothugg eller ett svar du ej gillar.

    seså prata/chatta om kissar hundar och barn mat och vad din gubbe gjorde igår... och annat gulligt nu så debatterar vi vuxna politik



    alien lol!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-23, 22:23

    öhh brunnit i skallen regn du som ständigt försvarar vissa och tom UPPMUNTRAR dessa att fortsätta eftersom du har "rätt" till detta som hela internets fågelmamma??


    Du om någon skall hålla dej i lek och socialdelen..eftersom dina debatt inlägg åxå oftast är ett Litet påhopp av andra debattörer blandat med offermentalitet när du får ett mothugg eller ett svar du ej gillar.

    seså prata om kissar hundar och barn och annat gulligt nu så debatterar vi vuxna


    Nejdå ditt pucko!

    Du har kört med så många lögner om mig att jag har tröttnat! Samt att du har spammat sönder varenda tråd du kommer i!

    Så du din lille lögnare.... Nu det dags för dig att smaka på din egen medicin! För debattera har Du aldrig kunnat! Påhopp, angrepp, hån och nedlåtenhet så fort du sätter fingrarna på tangentbordet.

    Du är PEST, fredrik! Och du skall enbart hålla käften! Vill du prata med mig så skall du hålla hyfsad ton eller så får du tillbaka samma skit som du så generöst delar ut! För jag är jävligt trött på dig!

    Sponsored content


    GAPA & SKRIKA...? Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 01:22