Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
lazy
R.O.F.L
Infra
bing
RedCloud
Kakmonstret
Sossar-e-lata
MartinLindgren
fredrik rahm70
Redvictory
14 posters

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-05, 08:22

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2696877.svd

    Tyvärr kommer det för sent! Mona skulle likt Alliansen sparkat henne omgående
    Wanja har skadat partiet enormt och Monas förtroendekapital börjar också ta slut!
    som jag sagt tidigare så hade jag helst sett Anna Lindh som stadsminister!

    Det som är bra är att de röda väljarna inte sväljer skit som de blå gör!
    Mona har fått en tydlig markering och känner sig därför manad att ta till sig av
    kritiken ang Wanja !
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-05, 08:29

    Sahlin stödjer kritiserade LO-ordföranden Socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin har fortsatt förtroende för LO:s ordförande Wanja Lundby-Wedin. Jag har förtroende för Wanja Lundby-Wedin som LO-ordförande

    Det var en vecka sedan..

    .Ännu ett berömt exempel på den "sahlinska "tydligheten" och rödgrön valboskaps nästan löjligt korta minne.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4761430.ab


    Nu väntar vi bara på den där "mystiska" nya "tydliga" politiken...av (s) med stödhjul.

    Ni vet det som politiken EGENTLIGEN skall handla om.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-05, 08:43

    Jag är säker på att Wanja fixar det här, sen om hon kastar in handuken eller hur hon gör vet inte jag?
    Samtidigt tycker jag att det är fel att hugga huvudet av en styrelsemedlem för något hela styrelsen gjort,
    Varför kräver ingen styrelseordförandens avgång?
    Sen ser man ju också hur mer än halva folket är för höga chefslöner och bonusar i någon mätning som gjorts!

    Samtidigt så inser man ju att Fredrik Reinfeldt är skicklig att glida undan stormar vad han än gör för klavertramp!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-05, 08:44

    martin..sahlin säger ena veckan fullt stöd..sedan avgå wanja..


    är det "tydlighet" anser du?

    Frågan är nu...var är mona..hon har ju varit "borta" sedan wanjaskandalen...

    *s*


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-04-05, 08:45, ändrad totalt 1 gång
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty hahahaha

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-05, 08:45

    !inte sväljer skit som de blå gör" vilket babbel, sosseriet är definitionen på att acceptera "skit" de har en ledare som stulit skattepengar, haft svart arbetskraft, 40 prickar hos j´kronofogden, kör runt med oskattade bilar, struntar i TV licens etc etc, och henne vljer ni som ledare!!!! minns du inte lille vän att hos de "blå" får man sparken för obetalt tv licens! så försök med något annat i sossepatraskets paniktider!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty martin

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-05, 08:48

    som vanligt är martin säker på sin sak, man känner att det är supersäkert att Wanja grejar det här, "jag vet inte om hon kastar in handduken eller inte" men grejar det gör hon! VAD FAN är det hon grejar Martin!?????
    du e ju helt nollställd
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Martin en sak till

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-05, 08:53

    kan det vara så att Reinfeldt inte gör några plumpar!!!!!!? tror du att sossebladets reportrar skulle missa det!?? hahaha du är då för panikslagen i dessa tider, de dina gör tabbe efter tabbe och moderaterna är största partiet!
    Ett utdrag av vad jag sa till dig för ett år sen

    "martin, Mona kommer göra så många tabbar så sosseriets siffror kommer rasa och Alliansen kommer vinna stort 2010" fan vad rätt jag har! kul för mig & tråkigt för dig...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-05, 09:00

    Jasså du säger det, misslyckandena ligger i en stor hög, men hur han lyckats slingra sig undan varje gång är en gåta, No
    Men det är ju alltid någon annan som får bära hundhuvudet, när Reinfeldt är ute på isen och gör piruetter! Wink


    Men vänta och se du, sanningen kommer närmare för varje dag, och vem vet, helt plötsligt kanske bägaren rinner över? Wink
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Martin

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-05, 09:06

    nej jag vet inte! nämn en sak som Reinfeldt atbbat sig på, en sak
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-05, 09:07

    Sossar-e-lata skrev:kan det vara så att Reinfeldt inte gör några plumpar!!!!!!? tror du att sossebladets reportrar skulle missa det!?? hahaha du är då för panikslagen i dessa tider, de dina gör tabbe efter tabbe och moderaterna är största partiet!
    Ett utdrag av vad jag sa till dig för ett år sen

    "martin, Mona kommer göra så många tabbar så sosseriets siffror kommer rasa och Alliansen kommer vinna stort 2010" fan vad rätt jag har! kul för mig & tråkigt för dig...

    http://www.makthavare.se/Ulrica_Schenstr%C3%B6m

    Reinfeldt bagatelliserade misstaget som hans närmaste medarbetare gjort och vägrade bringa klarhet i frågan om Schenström haft krisjour. Detta ledde till att Schenström avgick natten mellan den 30 oktober och 1 november.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article446609.ab
    Reinfeldt hade inte koll!

    http://www.journalisten.se/ledare/11932/kvaellspressen-gjorde-reinfeldts-jobb
    Kvällspressen gjorde Reinfeldts jobb!

    Detta och mycket mycket mer av Reinfeldts pajasledning! men S-E-L skyller det på den förra regeringen förstås! Very Happy
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-05, 09:08

    och kom inte med babblet "han har gjort det sämre för sjukskrivna, arbetslösa & handikappade" det snacket funkar inte! svensken vill ha skillnad mellan arbete & icke arbete, varesig du vill eller inte
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Partipiskan!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-05, 09:14

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Diktatorn!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-05, 09:17

    https://www.youtube.com/watch?v=AkB79jVRsIE

    En Diktator visar sitt fula ansikte!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-05, 09:20

    SOM vanligt ballar trådar ur när "vissa debattörer" skriver..Japp där ingår s.e.l bland annat

    så jag postar igen om trådens ÄMNE:


    Sahlin stödjer kritiserade LO-ordföranden Socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin har fortsatt förtroende för LO:s ordförande Wanja Lundby-Wedin. Jag har förtroende för Wanja Lundby-Wedin som LO-ordförande

    Det var en vecka sedan..

    .Ännu ett berömt exempel på den "sahlinska "tydligheten" och rödgrön valboskaps nästan löjligt korta minne.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4761430.ab


    Nu väntar vi bara på den där "mystiska" nya "tydliga" politiken...av (s) med stödhjul.

    Ni vet det som politiken EGENTLIGEN skall handla om helst TYDLIG sådan.


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-04-05, 09:22, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Diktatorns dröm!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-05, 09:21

    https://www.youtube.com/watch?v=eLh4h2FKXP4&NR=1
    FRA samarbetar med Diktaturer!
    så nöjd Diktator Reinfeldt måste känna sig nu!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-05, 09:23

    redvic [sic]

    roligt att förstöra sin egna trådar eller blev ämnet pinsamt?


    SOM vanligt ballar trådar ur när "vissa debattörer" skriver..Japp där ingår S-e-l bland annat + 2 till i denna tråden

    så jag postar igen (3dje gången) om trådens ÄMNE:


    Sahlin stödjer kritiserade LO-ordföranden Socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin har fortsatt förtroende för LO:s ordförande Wanja Lundby-Wedin. Jag har förtroende för Wanja Lundby-Wedin som LO-ordförande

    Det var en vecka sedan..

    .Ännu ett berömt exempel på den "sahlinska "tydligheten" och rödgrön valboskaps nästan löjligt korta minne.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4761430.ab


    Nu väntar vi bara på den där "mystiska" nya "tydliga" politiken...av (s) med stödhjul.

    Ni vet det som politiken EGENTLIGEN skall handla om helst TYDLIG sådan.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-05, 09:29

    [color=yellow][b]Mr. Rahm! No
    och som vanligt gå du i spinn, när du inte blir kliad bakom öronen Twisted Evil


    Att förstöra trådar och skapa oreda överallt vet ju du det mesta om! Twisted Evil
    Varför starta trådar överhuvudtaget när du försöker tysta dom som inte delar dina åsikter? No


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-04-05, 09:32, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-05, 09:32

    Åhh där kom martin med ett litet vanligt personangrepp..


    Ämnet i tråden var?

    a./mej

    b./Fredrik Reinfeldt

    c./guldfiskar samt f.r.a

    d./wanja- mona stöder eller inte stöder??

    fundera LÄNGE nu martin..riktigt länge ett av alternativen är rätt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-05, 09:33

    Suck..., Mr. Raahhhmmmm! No
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-05, 09:37

    redvic och martin matyr och s-e-l [sic]

    roligt att förstöra trådar eller blev ämnet pinsamt?

    SOM vanligt ballar trådar ur när "vissa debattörer" skriver..Japp där ingår S-e-l bland annat + 2 till i denna tråden

    så jag postar igen (4dje gången) om trådens ÄMNE:


    Sahlin stödjer kritiserade LO-ordföranden Socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin har fortsatt förtroende för LO:s ordförande Wanja Lundby-Wedin. Jag har förtroende för Wanja Lundby-Wedin som LO-ordförande

    Det var en vecka sedan..

    .Ännu ett berömt exempel på den "sahlinska "tydligheten" och rödgrön valboskaps nästan löjligt korta minne.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4761430.ab


    Nu väntar vi bara på den där "mystiska" nya "tydliga" politiken...av (s) med stödhjul.

    Ni vet det som politiken EGENTLIGEN skall handla om, och helst TYDLIG sådan.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-05, 09:39

    Demoskops senaste undersökning skapade panik i det rödgröna dårhuset.

    AMF-skandalen är en del av förklaringen. Mona gjorde bara bort sig igen, hur kan hon inte ha förtroende för Wanja i AMF, men fortsatt förtroende för henne i VU och LO?

    Men det viktigaste skälet till att folk flyr S beror på samarbetet med Ohly. Sossar vill inte heller (förståeligt nog) ha kommunister i Konungariket Sveriges regering. En röst på S i nästa val innebär en så länge att vi kommer få kommunistsvin i regeringen om de vinner valet. Många sossar ser hellre fortsatt alliansstyre än att idioten Ohly får en ministerpost.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-05, 09:40

    fredrik rahm skrev:redvic [sic]

    roligt att förstöra sin egna trådar eller blev ämnet pinsamt?


    SOM vanligt ballar trådar ur när "vissa debattörer" skriver..Japp där ingår S-e-l bland annat + 2 till i denna tråden

    så jag postar igen (3dje gången) om trådens ÄMNE:


    Sahlin stödjer kritiserade LO-ordföranden Socialdemokraternas partiledare Mona Sahlin har fortsatt förtroende för LO:s ordförande Wanja Lundby-Wedin. Jag har förtroende för Wanja Lundby-Wedin som LO-ordförande

    Det var en vecka sedan..



    .Ännu ett berömt exempel på den "sahlinska "tydligheten" och rödgrön valboskaps nästan löjligt korta minne.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4761430.ab


    Nu väntar vi bara på den där "mystiska" nya "tydliga" politiken...av (s) med stödhjul.

    Ni vet det som politiken EGENTLIGEN skall handla om helst TYDLIG sådan.


    Om du läser inledningen i mitt inlägg så ser du att jag kritiserar inte bara Wanja utan även Mona! sen kommer S-E-L in och börjar skriva rappakalja! han får då svar på de frågor han har bl,a om Reinfeldt gjort ett enda fel... så där har vi trådförstöraren utan självinsikt eller hur?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-05, 09:42

    "Nordic Light"

    Mona var ju lika "tydlig" i rödgröna samarbetet med vänstern..

    den öppna stängda öppna stängda dörren..

    "tydlig otydlighet" är liksom Monas varumärke, och detta uttryckt i "arbetarklass" ton med eeeenkla ord. (hon har mera söderslang dialekt än min som är infödd söderkis)=)


    (att Mp formligen avskyr vänsterpartiet gör hela röran roligare.)


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-04-05, 09:45, ändrad totalt 1 gång
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-05, 09:45

    Precis, Peter Eriksson kallade ju Ohly för Stalinist precis innan S-MP ändrade sig och bjöd in även V.

    V borde stå för vända kappan efter vinden, men där politiken och förnuftet blåser bort.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  RedCloud 2009-04-05, 09:47

    "så jag postar igen (4dje gången) om trådens ÄMNE:"

    Men herre jösses barnrumpa, väx upp, du vomerar ett antal fördomar, sedan förväntar du dig att andra ska bemöta dessa på varandra staplade fördomarna, och när de inte svarar som du tycker kopierar du dom flera gånger efter varandra.

    Vad är det för konstigt att en människa ändrar åsikt, när fler fakta ligger på bordet ?

    När högerregimen gjorde exakt samma sak kallade du det för "ansvarsfull politik".

    ".Ännu ett berömt exempel på den "sahlinska "tydligheten" och rödgrön valboskaps nästan löjligt korta minne."

    Och varför tror du att trådarna ballar ur ?
    Kanske för du kallar nästan hälften av svenska valkåren för "valboskap" ?

    Den dagen du bemöter andra med respekt fredrik (liten bokstav) finns det en mikroskopisk chans att du förtjänar samma respekt tillbaka, fan trot.

    Sponsored content


    Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post! Empty Sv: Mona Sahlin vill att Wanja Lundby-Wedin skall lämna sin post!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 01:25